Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan kössünk CPS-t? T-Home, Invitel és UPC 29-es körzet.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan kössünk CPS-t? T-Home, Invitel és UPC 29-es körzet."— Előadás másolata:

1 Hogyan kössünk CPS-t? T-Home, Invitel és UPC 29-es körzet

2 Ismerd meg a terméket/szolgáltatást! • CPS jelentése Carrier Pre Selection, azaz SZOLGÁLTATÓ ELŐVÁLASZTÁS ACN2ACN forgalom ACN Always + alapdíj T, I, U (csekk) ACN (csekk)

3 Ismerd meg a terméket … • Digitális adapter o Ára: Ft, havidíj: Ft/hó o 4000 perc belföldi vezetékes hálózatba (utána 5 Ft/perc) o 1000 perc a 46 ingyenesen hívható külföldi ország vezetékesébe, illetve 8 ország mobil hálózatába (utána 15 Ft/perc) • Videótelefon o Ára: Ft, havidíj: Ft/hó

4 A szerződéskötés folyamata 1)Időpont-egyeztetés: • kezdjük magunkkal (adapter-rendelés!) • család, baráti kör • az ő ajánlásaik • ad hoc jelleggel pl. a piacon, játékboltban • rövid pozicionálás, mutassuk be az ACN-t

5 A szerződéskötés folyamata 2) Ügyfél + számla • Mindkettő kell egyszerre, hogy a legmegfelelőbb ajánlatot tegyük! • Számlából: o Havidíj, percdíjak, hűség? → Ügyfélszolgálatok o Vezetékes irányú forgalom (helyi, távolsági) o Mobil irányú forgalom

6 A szerződéskötés folyamata • Ügyféltől: o Telefonálási szokások o Igények felmérése, avagy felkeltése, azaz: →csak néhány emberrel tartja a vezetékesen a kapcsolatot (ACN 2 ACN, magyar nevén „vezetékes flotta”) →vagy sokfelé irányul a vezetékes hívás (adapter vagy ACN Always, magyar nevén „csevegő csomag”)

7 A szerződéskötés folyamata 3) Tegyünk árajánlatot • Mennyit tud spórolni, ha igénybe veszi az ACN szolgáltatását? Éves szinten? • Számoljuk ki, hasonlítsuk össze az árakat!

8 ACN2ACN azaz „Vezetékes flotta” T UPC T I

9 ACN Always azaz „Csevegő csomag” T

10 A szerződéskötés folyamata 4) Konkrét lépések • Töltsük ki a szerződést • Aláírás előtt még egyszer beszéljük át a számlázást, a díjakat, különös tekintettel az APRÓBETŰS részre • Segítsünk elintézni a havidíj-csökkentést (1443, 1412, 1221), ne bízzuk az ügyfélre • Mindig együtt az ügyféllel, soha sem nélküle

11 A szerződéskötés folyamata 5) Készítsük fel arra, hogy honnan, és mikor, milyen értesítés várható • CPS aktiválás max. 30 nap • Új alapdíjra váltás időintervalluma óra (T-Home, Invitel, UPC) • Adapter/videótelefon: „Selfcare fiók” beállításánál segíteni ( címre jönnek az adatok) • Ügyfélszolgálat számát ismertetni!!! (1-es ill. 2-es mellék)

12 A szerződéskötés folyamata 6) Névjegykártya, elérhetőség 7) AJÁNLÁST KÉRNI!!!! 8) Faxolás, fénymásolás 9) Visszavinni az eredeti szerződést 10) UTÁNKÖVETÉS (webiroda PCL) • Státusz: ha disconnected, ha aktív: szólni, hogy érkezik a levél • DISCONNECTED: 06 1/ ,

13 És akkor jöjjön a lényeg … • Alapséma: Csak telefon-előfizetés ill. dupla-tripla csomagok: Hűség alattHűség után

14 Hűség alatt • Ügyfélszolgálatok: van-e hűség? • Lehet-e lejjebb menni az előfizetés díjával? • T-Home: 8000 Ft kötbér kifizetése esetén megszűnik a hűség (2év hűség: Ft) • Invitel kötbér: amennyi hónap visszavan x a csomag díja

15 Hűség után • Mindig válasszuk a legalacsonyabb havidíjat: o T-Home: Alapcsomag Ft/1.350 Ft (ha van mellette internet vagy TV, vagy mindkettő) vagy Telefix Ft o Invitel: Akciós Komfort_R Ft (ügyfélmegtartó csomag, azaz „pult alóli” ajánlat), ill. Akciós Komfort Plusz Ft o UPC: Normál díjcsomag 1500 Ft, ha az ügyfél vissza akarja mondani a telefont

16 Összegezve Az ügyfél telefonálási szokásai (ügyfél + számla) ACN2ACN vagy ACN Always vagy Digitális Adapter

17 Előhívószám használata • Invitel példa: → sima tárcsázás → 1553 előhívószám Akciós Komfort + ACN 2 ACN

18 Előhívószám használata • T-Home példa: → sima tárcsázás → : lebeszélni vezetékes irányba (50 perc) 1515: mobilhívásnál (30 Ft/perc) Telefix ACN 2 ACN

19 Inviteles csomagok • Otthon 20+ („lottó ötös”) Lánya Fia Szomszéd Barátnő GIZI NÉNI

20 Inviteles csomagok • Otthon 60, 80, 120, Korlátlan • Lebeszélhető 2000, 3000, 4000 (vigyázni a Bónusz opcióval) • Egyéb költségek kimutatása (készülékbérlet, szabad péntek opció és társai) • „Akciós Komfort +”: erre is mehet mindkét cps • „Akciós Komfort +” ↔ „Komfort_R + Always”

21 Inviteles csomagok • Akciós Komfort _R-re minden esetben tegyünk ACN 2 ACN-t (1553→500 Ft-os lebeszélhetőség)

22 Invitel duó, trió csomagok • Hűség alatt: telefonálási szokás AlwaysACN 2 ACN • Hűség után: visszavinni a telefon részét a Komfort csomagba • Trió csomag esetén: telefon le, a többit növelhetjük • 5000 Ft-os csomagváltási díj, ha lejjebb váltunk

23 T-Home-os csomagok • Csak telefon-előfizetés: • Hűség alattHűség után  Kötbér: 8000 FtVissza Telefixbe

24 T-Home-os csomagok • Favorit Extra 4990 Ft • Alap 4400 Ftvisszavinni • Felező 3740 Ft • Hoppá 2990 Ft!!! Két év hűséggel!  Telefix versus Hoppá 50 perc vezetékesbe 50 perc mobilra 2990 Ft + 2 év hűség 3000 perc ACN-be

25 T-Home dupla-tripla csomagok • Hűség alatt: 8000 Ft kötbér • Hűség után Alap vagy Telefix

26 UPC 29-es körzet • 1221 – Ügyfélszolgálat!!! • Minden esetben (telefon, duó, trió) vissza lehet térni a Normál csomagba 1500 Ft (1 év hűség) • Erre telefonálási szokástól, igénytől függően mehet a két cps • Mindig jobbak vagyunk (percdíjban) egy picivel • Pl. „Normál+Always”2290 Ft↔”Este6” 3300Ft

27 Üzleti díjcsomagok • Alapséma ugyanaz → még több Ügyfélszolgálat • Vigyázni az ISDN-nel • Invitel – Költségviselői nyilatkozat: Üzleti előfizetés→Lakossági előfizetés→Költségviselői nyilatkozat

28 Invitel Üzleti díjcsomagok • ISDN esetén: o Ha nincs kihasználva → analóggá tenni o Ha kell internet → vissza lakosságiba, majd költségviselés o Ha fontos a meglévő szám → digitális adapter (kimenő hívásokat adapterrel)

29 T-Home Üzleti díjcsomagok • „Grátisz 100, 200, 300, 500 …” • Visszavinni lakosságiba, ISDN-t vissza analógba, nincs költségviselés • Ügyfélszolgálat 1400! • Vissza „Grátisz 100”-ba + ACN 2 ACN • Ha van/kell internet is: o „Connect Ráció D” – 1 év hűség • Összekötni a telephelyeket, irodákat a lakással … stb.

30 Ha minden kötél szakad … • Telefon + internet előfizetés – ugyanattól (T- Home, Invitel, UPC) + ACN • ACN 2 ACN, hogy a mama is ingyen hívjon  • Ha nem tudunk jobbat:  TILOS: „Sajnos nem tud az ACN segíteni.”  Helyette: „Gratulálok, most nincs jobb a piacon, de ha x ezerrel megnő a telefonforgalom, akkor térjünk rá vissza.”

31 JÓ MUNKÁT! ≈ cps szerződés ≈ 4 millió vezetékes előfizető

32 Néhány példa …

33

34


Letölteni ppt "Hogyan kössünk CPS-t? T-Home, Invitel és UPC 29-es körzet."

Hasonló előadás


Google Hirdetések