Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A TURIZMUS KÖZPONTI HÍRFORRÁSA. Turizmuskommunikáció A TURIZMUS Kft. egyfelől releváns ismeretek, szolgáltatások és termékek előállítása, illetve közvetítése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A TURIZMUS KÖZPONTI HÍRFORRÁSA. Turizmuskommunikáció A TURIZMUS Kft. egyfelől releváns ismeretek, szolgáltatások és termékek előállítása, illetve közvetítése."— Előadás másolata:

1 A TURIZMUS KÖZPONTI HÍRFORRÁSA

2 Turizmuskommunikáció A TURIZMUS Kft. egyfelől releváns ismeretek, szolgáltatások és termékek előállítása, illetve közvetítése útján szolgálja a turizmus professzionális szereplőinek munkáját, másfelől kommunikációs platformot teremt a szakmai szereplők és a szakmai szereplőkkel kapcsolatot keresők számára. Erőssége:  a tágabban értelmezett turisztikai szakma felé történő, imázsépítő kommunikáció  a diverzifikált turisztikai szakma egy-egy célcsoportja felé filteren keresztül, célzott üzenetek nagy biztonsággal történő eljuttatása  a print, az online és a BTL-eszközök kombinált alkalmazása

3 Termékei célcsoport a turisztikai szakma célcsoport a céges utazók és utaztatók célcsoport a Budapestre látogató külföldi turisták összehangolt PR-kampányok tervezése és lebonyolítása, szakmai kiadványok készítése, terjesztése bérmunkában

4 Portfólió I. Portfólió I. Turizmus Panoráma magazin: Az elődeit is beleszámítva immár közel ötven éve megjelenő Turizmus Panoráma című havi magazin egy-egy lapszámát mintegy 15–20 000 döntéshozó szakember, valamint közel 1000 önkormányzat vezetői olvassák. A Turizmus Panoráma elemző írásokat és háttéranyagokat közöl a turisztikai szakmát leginkább foglalkoztató kérdésekről. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének hivatalos lapja

5 Portfólió II. Portfólió II. Turizmus Panoráma Bulletin: Napi elektronikus szakmai hírlevél, mely több mint 21 000 önálló e-mail címmel regisztrált olvasóhoz jut el, benne a hazai és a nemzetközi turizmus legfrissebb híreivel, információival, álláshirdetésekkel, felhívásokkal. turizmus.com: A turisztikai szakma központi hírforrása havonta átlagosan 100-130 000 látogatóval. A folyamatosan frissülő hírportálon nemcsak hírek, hanem állásbörze, szakmai eseménynaptár és képgalériák is várják az olvasót.

6 Portfólió III. Portfólió III. Feb’1: A turisztikai szakma évadnyitó fogadását és díjátadó gáláját immár 20 éve minden évben február 1-jén szervezi a Turizmus Kft. mintegy 1200 meghívott vendég részvételével. A rendezvénynek hagyományosan komoly a szakmai és protokolláris tartalma. Minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy ez a rendezvény évről évre a turisztikai szakma legrangosabb eseménye, az egyetlen olyan alkalom, amikor a szerteágazó szakma valamennyi vezető képviselője együtt van.

7 Portfólió IV. Portfólió IV. Üzleti reggeli: A kéthavonta megrendezésre kerülő exkluzív üzleti reggeli „előadói” innovatív termékeiket, szolgáltatásaikat mutatják be, amelyek a turisztikai vállalkozások számára új ötleteket, költséghatékony vagy energiatakarékos megoldásokat nyújtanak. A rövid prezentációk után lehetőség nyílik személyes kapcsolatok kialakítására.

8 Portfólió V. Portfólió V. Utazás fórum: A Turizmus Kft. immár hagyományosan az Utazás Kiállítás két szakmai napja alatt szakmai konferenciasorozatot szervez a turizmust érintő aktuális kérdésekről. A fórumon előzetes regisztrációval mintegy kétszáz-háromszáz turisztikai cég döntéshozói vesznek részt.

9 Portfólió I. Portfólió I. Business Traveller Hungary magazin: A Turizmus Kft. angol licence alapján, a hazai sajátosságokat szem előtt tartva 2003 óta adja ki Magyarország egyetlen céges utazóknak és utaztatóknak szóló, kéthavonta megjelenő magazinját, amely hasznos tanácsokat, érdekes, izgalmas sztorikat tálal a világ turizmusáról. Az előfizetők mellett a magazin több mint tízezres olvasótábora a Liszt Ferenc Repülőtér business váróinak közönsége és hazai szakmai konferenciák, rendezvények résztvevői.

10 Portfólió II. Portfólió II. Business Traveller hírlevél: A hetente megjelenő, elektronikus hírlevél több mint 3 000 önálló e-mail címmel regisztrált olvasó számára hasznos tanácsokat, aktuális ajánlatokat juttat el a hazai és a nemzetközi üzleti utazások világából. businesstraveller.hu: Az üzleti utazások portáljának havi átlagosan 10 000 látogatója a hazai vállalatok cégvezetői vagy a kiemelt döntéseket előkészítő munkatársai.

11 Portfólió III. Portfólió III. Business Travel Show: A Turizmus Kft. szervezi immár 10 éve az egyetlen magyarországi MICE-kiállítást és -workshopot, minden év októberében. A kétnapos rendezvény egyedi lehetőséget kínál a szállodák, légitársaságok, utazási irodák, rendezvényhelyszínek, illetve bármely, utazásban érdekelt vállalati ügyfélkörrel rendelkező szolgáltató számára, hogy kiállítóként közvetlenül mutassa be szolgáltatásait a lehetséges megrendelők – üzleti utazók és utaztatók, céges rendezvény- és tréningszervezők – számára.

12 Portfólió IV. Portfólió IV. Business Excellence díjátadó gála: A Business Traveller Hungary magazin 2011-ben alapította a Business Excellence-díjat 7 kategóriában azon hazai turisztikai szolgáltatók számára, amelyeknek fontos célcsoportja az üzleti célból utazók, és dedikált, innnovatív szolgáltatásokat nyújtanak. A díjátadó gála május-júniusban kerül megrendezésre, meghívottjai a magyar idegenforgalom döntéshozói, a Business Traveller Hungary Corporate Club tagjai, a sajtó képviselői.

13 Portfólió V. Portfólió V. Cellars in the Sky: A Cellars in the Sky elnevezésű versenyt a Turizmus Kft. hívta életre Magyarországon, a Business Traveller angol magazin hasonló nevű és tartalmú rendezvényét alapul véve. Budapestről induló, különböző légitársaságok fedélzeti borai mérettetnek meg egymással. A hagyományteremtő szándékkal életre hívott borteszt már az első alkalommal rangos eseménnyé nőtte ki magát, komoly médiavisszhangot és presztízst vívva ki magának.

14 Portfólió I. Portfólió I. Budapest Panorama magazin: A főváros legrégebbi programajánló magazinja magyar és angol nyelven évszakonként jelenik meg, szezontól függően 50-70 000 példányban, megjelenítve a mobilra optimalizált weboldal QR-kódját és internetcímét. Terjesztését tekintve az egyetlen, amely nem csupán a szállodák halljában, hanem 28 négy- és ötcsillagos szálloda szobáiban is megtalálható.

15 Portfólió II. Portfólió II. Budapest Panorama mobil: 2011 decemberétől a mobiltelefonra optimalizált weboldal angol és magyar nyelven nyújt naprakész információkat a fővárosi programokról, eseményekről, kulturális és szórakozóhelyek kínálatáról, a helyszínek Google-térképes megjelölésével, témára és időpontra kereső funkciókkal. budapestpanorama.com: A magyar és angol nyelvű kulturális programajánló weboldal havi 15-20 000 látogatója már utazása előtt tájékozódhat a főváros kulturális programjairól. A honlap különlegessége, hogy lehetővé teszi a szállodai portások számára a napi programkínálat kinyomtatását nyelvenként, így a concierge első számú segítsége lett a vendégek informálására.

16 Portfólió III. Portfólió III. Official Budapest City Map: A Budapest Turisztikai Desztinációs Menedzsment Nonprofit Kft.-vel együttműködve a Turizmus Kft. adja ki Budapest hivatalos, legnagyobb példányszámú, ingyenes terjesztésű térképét. A térkép évszakonként, évente négy alkalommal jelenik meg, összesen 1 400 000 példányban. Impresszív terjesztési kör: Liszt Ferenc Repülőtér mindhárom termináljának érkezési oldalán a poggyászkiadásnál saját állványokon, turisztikai információs irodákban, budapesti szállodákban és panziókban, fővárosi rendezvényeken, nemzetközi idegenforgalmi vásárokon, turisztikai külképviseleteken világszerte.

17 Portfólió I. Portfólió I. Bérmunkában készített kiadványok: Turisztikai szolgáltató cégek megbízásából kiadványokat, katalógusokat, prospektusokat, kiajánló anyagokat készít a Turizmus Kft., a szerkesztésben és a tartalom összeállításában, illetve a megfelelő terjesztésben is szakmai segítséget nyújtva. Referenciák: Utazás Magazin (Utazás Kiállítás katalógusa és szabadidős magazinja), a Spa & Wellness, valamint a Hó Show kiállítások katalógusa és magazinja, az MSZÉSZ éves kiadványa, a MUISZ éves katalógusa (weben és okostelefonon is), Számokban Utazunk (a KSH nagyközönségi magazinja), Adó Különszám (turizmus érintő adójogszabályok gyűjteménye), Hungarospa Fürdővilág magazin, a Cseh Turisztikai Hivatal kuponfüzete...

18 Portfólió II. Portfólió II. Élmény itthon magazin: A Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készíti a Turizmus Kft. a legnagyobb példányszámban terjesztett (130 000 példány), ingyenes belföldi utazási magazint és programajánlót, tematikus rovatokkal, hazánk gazdag kínálatát és az újdonságokat bemutató színes írásokkal, utazási ajánlatokkal és tippekkel, havi részletes eseménynaptárral. Behúzásra kerül a Magyar Nemzet és a Heti Válasz összes példányába, valamint a Tourinform irodákban és MOL-benzinkutaknál saját állványra kerül kihelyezésre.

19 Portfólió III. Portfólió III. Turisztikai PR-tevékenység: A Turizmus Kft. saját tulajdonú ügynöksége, a PR in Hungary a turisztikai szektorral ápolt több évtizedes kapcsolatrendszerének, a cég elismertségének, a munkatársak szakmai tudásának és nem utolsósorban a piacvezető turisztikai termékeinek köszönhetően, a hazai kommunikációs piacon versenyképes és eredményes PR- szolgáltatás nyújt a megbízóinak. Referenciák: turisztikai hivatalok (Mauritius, Görögország, Írország, Csehország, Szlovákia), Fraser Residence Budapest, Wellness Hotel Gyula, Continental Hotel Zara Budapest, Sixt Rent A Car, Korda Látogatóközpont Etyek, Aranymúzeum Budapest, Vinopolis Budapest, Magnolia Day Spa…

20 Elérhetőségeink: TURIZMUS KFT. 1074 Budapest, Munkás u.9. Telefon: 1/266-5853 Fax: 1/338-4293 E-mail: sales@turizmus.com sales@turizmus.com


Letölteni ppt "A TURIZMUS KÖZPONTI HÍRFORRÁSA. Turizmuskommunikáció A TURIZMUS Kft. egyfelől releváns ismeretek, szolgáltatások és termékek előállítása, illetve közvetítése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések