Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

NEMZETKÖZI CIVILPARTNERSÉG KONFERENCIA ÉS PROGRAMOK VÁROSSZERTE.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "NEMZETKÖZI CIVILPARTNERSÉG KONFERENCIA ÉS PROGRAMOK VÁROSSZERTE."— Előadás másolata:

1 NEMZETKÖZI CIVILPARTNERSÉG KONFERENCIA ÉS PROGRAMOK VÁROSSZERTE

2 2. NEMZETKÖZI JÓTÉKONYSÁGSZIGET CIVILEK VADONATÚJ KIÁLLÍTÁSON CSUPA NŐK KÖZÖTT 2013. SZEPTEMBER 5-8. KONFERENCIA ÉS TALÁLKOZÁS CIVILEKKEL TÖBB HELYSZÍNEN EARLY BIRD* 1. KÖR JÚLIUS 21.

3 09. 5-6 KONFERENCIA 2 nap 2 helyszín 9 ország 09. 5-6. KONFERENCIA 2 nap 2 helyszín 9 ország 09.05. 09.05. Aktív polgárok, Visegrád és Közép Európa-szerte Helyszín: Emberi Erőforrások Minisztériuma (tárgyalás foly.) vagy Szlovák Intézet VEZETŐ TÉMÁK • International Visegrad Fund IVF tevékenysége • a Nemzetközi Visegrádi Alap támogatásainak fontossága a V4-es civil együttműködés szempontjából • Linum szerepe a hazai IVF partnerség terjesztésében • külföldi jó példák, átvehető civilpartnerség modellek Szervező partner: Szervező partner: Linum Alapítvány Együttműködők: Együttműködők: Civilkomp Alapítvány és Magyar Marketing Szövetség Médiatámogatók: Médiatámogatók: MTVA, VISEGRAD INSIGHT Res Publica Foundation, Civil Rádió, CCO magazin „Aktív polgárság – EU 2013” „Aktív polgárság – EU 2013” nemzetközi civilpartnerség konferencia az International Visegrad Fund (IVF) támogatásával angol nyelven tolmácsolással 09.06. 09.06. Aktív polgárok, Visegrád és Közép Európa 2. nap Helyszín: Hungexpo konferenciaközpont VEZETŐTÉMÁK VEZETŐ TÉMÁK • sikeres projektek a V4-es országokból: CZ, PL, SK • a közvélemény figyelmének felkeltése a Visegrádi együttműködésre • a V4-es országok kívülről • MEGSZÁLLOTTAK (videó) – részletek, jelenetek sikeres V4-es projektvezetőket bemutató filmből • tapasztalatok a nem V4-es, közép-európai civil szervezetek életéből

4 FOGYASZTÓVÉDŐK NŐEGYLETEK KKÜLFÖLDIEK CSALÁDBARÁTOK NEMZETISÉGEK EGÉSZSÉGVÉDŐK ZÖLDEK KÁLLATVÉDŐK KLÉLEKBARÁTOK SPORT, SZABADIDŐ A 2. JÓTÉKONYSÁGSZIGET TÉMÁI KÖZÉPEN KÖZÉLETI PÓDIUM üzleti reggelik, jótékony mesemondás, szakmai kerekasztalok és pódiumbeszélgetések KIEMELT TÉMÁK: családbarát közgondolkodás, romakultúra népszerűsítése, nők felvilágosítása

5 Csupa Nő névadó szponzora és médiatámogatója: TV2 Szervezők: Hungexpo és a HG Média cégcsoport Jótékonyságsziget szervezők: Civilkomp Alapítvány és partnerei EGÉSZSÉG|DIVAT|CSALÁD|OTTHON | JÓTÉKONYSÁG |SZABADIDŐ-HOBBI|KARRIER közösségi élményt nyújtó, vadonatúj, izgalmas rendezvény kiemelt témákkal látványában és tartalmában is formabontó 4 napos kiállítás A Csupa Nő több, mint egy egyszerű vásár http://www.youtube.com/watch?v=_u6OndCp_A8 A 2. JÓTÉKONYSÁGSZIGET HELYSZÍNE IS

6 • mert a jóság, a jótékonyság terjesztése főleg női tulajdonság • a jótékonysági rendezvényeket a legtöbb esetben nők szervezik • a családi adakozásban döntő szerepe van a nőknek • 2012-ben egy brand született • 2013-ban folytatni kell • a Csupa Nő nagyszabású rendezvény • a civilek megjelenése fontos • a férfiak megnyerése is fontos • a jótékonyság terjesztésében a nők mellett van a helyük • az intézményes támogatási döntések meghozatalában, a szponzorációs együttműködések létrejöttében nagyobb szerep hárul a férfiakra • szeptember 5-6. között erről is szó lesz az „Aktív polgárság - EU 2013” címmel rendezett nemzetközi civilpartnerség konferencián • tervek szerint szept. 5.-én az Emmiben, szept. 6-án a Hungexpo területén Jótékonyságsziget miért itt?

7 Mit kínálunk a civilszervezeteknek? • előtte „Hass 7 mp alatt!” tréninget • alatta minőségi megjelenést – élményeket, szakmaiságot – betekintést a nemzetközi jó gyakorlatokba 9 meghívott külföldi szervezet révén – tudást, kapcsolatépítést • utána (el)ismertséget – több adakozót, több 1%-ot – több együttműködést Miket tervezünk? • újságot a jóról, civilekről • konferenciákat • civil-cég-celeb reggeliket • délután partnerség fórumokat • kultúrák közti találkozásokat • jótékony mesepódiumokat • este kulturális programokat

8 J ÓTÉK NYSÁG színes újság a jóról, a civilekről | 2013. szept. 2. évf. 1. szám Téma, műfaj, stílus • gondolatok a jóról, a jótékonyságról - az önkéntességről, a segítésről • portrék, interjúk a modern filantrópiaszemléletről - közéleti személyiségekkel • jótékony mesék rövid, lelkesítő történetek - ismert és nem ismert emberek elmondásában • civilszervezetek bemutatása Címlapsztori, vezető témák • hála: kérni-kapni-adni-megköszönni • önkéntesség és a közösségi szolgálat • családbarát közgondolkodás népszerűsítése - nők és férfiak közötti harmonikus együttműködés, együttélés elősegítése - nők felvilágosítása az áldozattá válás elkerülésében • köztünk élő kultúrák bemutatása ROMAVIRTUS a Jótékonyságszigeten is autentikus zene, tánc, ízek, érzések könnyed-közérthető stílus | informatív-gazdag tartalom | könnyed-közérthető stílus | közvetlen hangvétel | informatív-gazdag tartalom |10.000 példány

9 EXTRA kedvezményes részvételi díj EXTRA kedvezményes részvételi díj (2 részből) 1. 1. Magyar Marketing Szövetség Nonprofit marketing tagozat éves tagdíj 15.000 Ft (bttó) (a díj más marketingszolgáltatásokat is tartalmaz ) 2. önköltséges önrész 2. önköltséges önrész > standkivitelezés hozzájárulás • július 21.-ig 63.500 Ft* • július 21.-ig 63.500 Ft* (50 e+ÁFA) • Július 22.-től • Július 22.-től 101.600 Ft (80 e+ÁFA) TARTALMA • „Hass 7 mp alatt!” felkészítő tréning • 4 m2 stand (pult, székek, felirat) • pódium technikai felszereltséggel • szakmai konferencia • civil-cég üzleti reggelik • délutáni partnerségi programok • esti kulturális partner-partik • általános kommunikáció • belépők (technikai és üzemelési) • megjelenés a Jótékonyság újságban • catering (közös eseményeken) • több tízezres közönség • 50 milliós médiakampányos új kiállítás RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK csak CIVILEKNEK 2 JAVASLATUNK VAN 1. Céges partnert vonjanak be a részvételi díj átvállalására 1. Céges partnert vonjanak be a részvételi díj átvállalására a cég megjelenhet támogatóként a többszázezer forint értékű programban és a tízezer példányos újságban 2. HNEA működési támogatás terhére számolják el marketing költségként 2. Ha nincs ilyen céges partner, NEA működési támogatás terhére számolják el marketing költségként

10 FONTOS INFORMÁCIÓK A civilszervezetek a Jótékonyságszigeten vesznek részt a Csupa Nő kiállításon. A Civilkomp és a Hungexpo közötti szerződés szerint szakmai- és közönségprogramokkal kísért, kollektív standon 50-60 hazai civilszervezet részvételére van lehetőség. A 10 külföldi szervezet meghívása IVF támogatással valósul meg. A jelentkezéseket a 3. dián meghirdetett tematikák szerint, érkezési sorrendben igazoljuk vissza. Jelentkezési lapot e-mailen történő előzetes jelentkezést követően küldünk a résztvevőknek. Kísérő konferenciákon nemcsak a Jótékonyságsziget résztvevői vehetnek részt díjmentesen! A konferenciák részletes tartalmát július végétől tesszük közzé, a regisztráció is akkor kezdődik. Partnerek: Hungexpo, Magyar Marketing Szövetség, Linum Alapítvány, Szabad Eklektikus Műhely Egyesület, Mental Process Service, RG Stúdió, CCO magazin, Civilrádió és mások Információk hírlevélben, civilkomp.hu-n és együttműködő partnereink felületein jelennek meg. www.civilkomp.hu | info@civilkomp.hu | jotekonysagsziget@civilkomp.hu EARLY BIRD* 1. KÖR JÚLIUS 21.


Letölteni ppt "NEMZETKÖZI CIVILPARTNERSÉG KONFERENCIA ÉS PROGRAMOK VÁROSSZERTE."

Hasonló előadás


Google Hirdetések