Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 3.1.7. készítette: Gecse Nóra Tánczos Eszter.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 3.1.7. készítette: Gecse Nóra Tánczos Eszter."— Előadás másolata:

1 TÁMOP készítette: Gecse Nóra Tánczos Eszter

2 A képzések A kiválasztottak:  Both Kriszta  Balogh Gabi  Gecse Nóra  Müller Tamás Bulcsú  Sivák Móni  Tánczos Eszter  Tihanyi Ildi  Tóth Csilla Ida  Varga Bori +  Csordás Kati  Hublik Ildi  Stefán György A képzések tartalma:  A referencia-intézményi működéshez szükséges feltételrendszer kialakítása  Referenciahelyi mentor pedagógusok felkészítése  Hálózati együttműködések és kapcsolatok  PR tevékenységek  Felkészülés a felsőoktatási gyakorlóhely vállalására  A felsőoktatási gyakorlatvezető mentor pedagógusok felkészítése  + bónusz: Zoltán Összesen kb. 150 óra

3 Referenciaintézmény 1, Felsőoktatási gyakorlóhely:  fél éves gyakorlat -mentori felügyelet alatt  mentorképzés (mentorálási napló, portólió, stb.) 2, Jó gyakorlatok szolgáltatása 3, Digitális feladatbank Speciális (?) kompetenciák alkalmazása Képzési formák gazdagsága …

4 Az iskola Jó gyakorlatai: 1. „Tavasz az egészségért” program – Balogh Gabi 2. Integrált (szövegértés-szövegalkotás ) tanórák terepen – Keszthelyi Márta 3. Digitális taneszközök használata az idegen nyelv oktatásában (Angol tanítás e- learning módszerekkel) - Bacsó Márton 4. Digitális taneszközök használata a természettudományok oktatásában (Földrajztanítás e- learning módszerekkel) – Fáber Erzsébet 5. Tanár-diák szerződés – egyénre szabott nevelési munka SNI-s és BTM-es nehézségekkel küzdő diákok részére – Müller Tamás Bulcsú 6. Ökoiskola – Sivák Móni/Házlinger György 7. Nyitott szemmel – Velünk élő történelem, Múzeumpedagógiai órák – Tóth Csilla Ida

5 A szakmai team céljai:  Az intézményi jó gyakorlatok karbantartása, fejlesztése; minőségbiztosítása  Az intézményen belüli szakmai együttműködés megteremtése  Felkészülés a pedagógiai szakmai szolgáltató szerepre  A szolgáltatói csoport létrehozása és működtetése

6 A szakmai team eredményei:  A jó gyakorlatok átdolgozása, frissítése  A jó gyakorlat átadásának és adaptálásának kritériumainak, eljárásrendjének kidolgozása (időkeretek meghatározása)  Szolgáltatási csomagok létrehozása (alap/ bővített csomagok)  A csomagokban lévő tanári és tanulói eszközök létrehozása: feladatlapok, feladatbankok, tanmenetek, óratervek, stb.)  A mentortanári működés egységes eljárásrendjének kidolgozása

7 A szolgáltatói team céljai:  A Jó gyakorlatok iránti igények felmérése  A Jó gyakorlatok átadása  Az átadási folyamat megszervezése  Az átadási folyamat lebonyolítási forgatókönyvének kidolgozása

8 A szolgáltatói team eredményei  Rendezvényszervezési és szolgáltatási eljárásrend kidolgozása  Szolgáltatási költségvetés (csomagok beárazása) kialakítása  Jó gyakorlatokkal kapcsolatos marketing munka elvégzése (népszerűsítés, piackutatás, támogatók azonosítása)  Versenytársak azonosítása, kínálatuk feltérképezése  A jó gyakorlatok átadásának szervezeti és tárgyi feltételeinek kialakítása  A lebonyolítás folyamattervének kidolgozása  A szolgáltatással kapcsolatos szerződéstervezetek kidolgozása  Minőségbiztosítási kritériumok, feladatok meghatározása, dokumentumok előkészítése (kérdőívek)

9 „érzékenyítőtréning”


Letölteni ppt "TÁMOP 3.1.7. készítette: Gecse Nóra Tánczos Eszter."

Hasonló előadás


Google Hirdetések