Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

INVITEL INNOMAX DÍJ 2012. I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "INVITEL INNOMAX DÍJ 2012. I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások."— Előadás másolata:

1 INVITEL INNOMAX DÍJ 2012

2 I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások

3 Bitnet.hu Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. Pályázat címe: Szervermonitorozó alkalmazás iPhone és Android telefonokra Leírás: A fejlesztés motivációjának alapja, hogy versenyképesek maradjunk, és javítsunk az ügyfél és a szolgáltató közötti kommunikáción, továbbá az okostelefonos applikáció részben kiválthatná a call centerünket, és az e- mailes ügyfélkommunikációt is csökkentené. Okostelefon-alkalmazásunkkal az ügyfél bárhonnan nyomon követheti a Bitnet-nél lévő szervereit, és utasításokat is adhat. Eredmények: Magyarországon még nincsen hasonló szolgáltatás. Ez az innováció nagymértékben növelni képes a cég hatékonyságát, versenyképességét.

4 Chiltern International Kft. Pályázat címe: Chiltern internet Leírás: Megoldást kerestünk dokumentumok gyors feltöltésére belső céges rendszerünkre. SDSL bevezetése, mely lehetővé teszi a dokumentumok gyors feltöltését a cég belső rendszerébe. Eredmények: Versenyelőnyt jelent a vállalkozásnak, hogy a klinikai vizsgálatokhoz kapcsolódó dokumentációt elektronikus formában tudja tárolni. Kisvállalatként stabil, megbízható partnerre találtunk az Invitelben.

5 CodePlay Solutions Kft. Pályázat címe: Tárhelypark – az elérhető minőségi hosting Leírás: Virtuális szerver, domain, tárhely értékesítést végzünk. Olyan környezetet sikerült előállítani, ahol a megrendelők megkapnak minden lehetséges tárhelyfunkciót. Mindezt azonnal, olcsón és nem utolsósorban profi ügyfélszolgálattal, ahol még fejlesztési kérdésekben is segíteni tudnak. Eredmények: Megrendelőink száma folyamatosan nő, és pozitívan nyilatkoznak szolgáltatásunkról, egymásnak ajánlják azt. Havonta több száz új megrendelővel büszkélkedhetünk, új szervert 3-4 havonta üzemelünk be.

6 Conclude Befektetési Zrt. Pályázat címe: Conclude Élő Áras Árjegyzés Leírás: A rugalmasabb és transzparensebb üzletmenet érdekében a nemesfém-árjegyzést a tőzsdei kereskedéshez hasonlóan valós időben érdemes lebonyolítani, ezzel még nagyobb látóteret biztosítva az ügyfelek és a cég számára a sikeres üzletek megkötéséhez. Cégünk a napi árazás helyett a valós idejű (percenkénti időintervallumban frissülő) árjegyzés alapján bocsátja a kereskedett termékeket a magyar piacra. Az innováció ehhez ad keretet és online felületet. Eredmények: A valós értékű kereskedéssel finomhangolható, időzíthető a nemesfémek vétele, eladása. Az ügyfél beállíthat online árfolyam-értesítést, amely a Real-Time árképzésen alapszik, és segítségével előnyösebb üzlet köthető, mint a konkurenciánál.

7 DataLogic Számítástechnikai Kft. Pályázat címe: Virtuális Iroda az Invitel szolgáltatásával Leírás: Új virtuális irodai keretrendszert hoztunk létre, amely a cég minden tevékenységét képes keretbe foglalni, kezeli a projekteket, határidőket, támogatja a távmunkát, minden feladatot egy rendszerbe integrál, nincs szükség külső levelező rendszerre és pályázati forrást is lehet hozzá igényelni. Eredmények: Az ügyfeleink és maga a DataLogic Kft. is a használat során jelentős költséget takarított meg, miközben nőtt az ügyfél-elégedettség és az elvégzett munkák minősége.

8 DiNG.hu Információ Technológiai Kft. Pályázat címe: Innomeo – Tudatosan (innomeo.hu) Leírás: A közösségi feladat- és munkamegosztás egyre jobban terjed világszerte. Manapság az internetes közösség nyelvi korlátokon és határokon túlmutató együttműködések segítségével számos kreatív fejlesztés, művészi alkotás részfeladatait osztja meg egymással. Az Innomeo megalkotásával célunk, hogy az álláskeresők a lehető legjobban megmutathassák képességeiket a közösségi oldalakon egyre gyakrabban keresgélő fejvadászoknak. A munkáltatók és vállalkozások így sokkal részletesebb információkhoz juthatnak a leendő munkavállalóikról, mint más oldalakon. Az Innomeo HR 2.0 lehetőségei, mint társadalmi innováció a tudatos választás lehetőségét kínálja fel a munkáltatóknak és munkavállalóknak egyaránt. Eredmények: Reményeink szerint hasznos, vállalkozásélénkítő segédeszközt adunk a kkv-k és nagyvállalatok HR szakembereinek és az álláskeresőknek egyaránt. Távlati célunk, hogy a tudatos ember megtalálja a hozzá hasonlókat, és együtt építsenek egy élhetőbb világot, legyen szó szociális létünkről, munkánkról. Nonprofit, társadalmi jellegű tevékenységet végezhet, segíthet másokon, szervezhet társadalmi célú kezdeményezéseket.

9 IDS-Team Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Pályázat címe: Instant weboldal szoftver (7even.hu) Leírás: Instant weboldal áruház. Bárki létrehozhat egy teljes funkcionalitással bíró honlapot, mely tartalmazza azokat az alapvető funkciókat, amelyek a mai webes világban elengedhetetlenek a sikeres online jelenléthez. A 7even Instant weboldalszoftver automatikusan, a regisztrációkor azonnal az ügyfeleink rendelkezésére áll, rugalmas és rendkívül költséghatékony megoldás. Eredmények: Lehetővé teszi, hogy kapacitásainkat a fejlesztésekre koncentráljuk, hiszen az ügyfél önmagát szolgálja ki. Lehetővé teszi a költséghatékony értékesítést és a költséghatékony online nemzetközi piacnyitást is.

10 Incredibles Software Fejlesztő és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság Pályázat címe: iEvent – eseményre szabott közösségi alkalmazás Leírás: A közösségi oldalak szerepe nagyon fontos az események, konferenciák szervezésében. A résztvevők könnyebben kapcsolatba tudnak lépni egymással illetve jobban terjed az esemény híre. Létrehoztunk egy mobil alkalmazást, amely a résztvevők közötti beszélgetések beindulását is segíti. Összeköti a hasonló érdeklődésű embereket. Bármilyen információ elküldhető (program, helyszín, időpont), miközben van lehetőség chatelni vagy írni az esemény saját üzenőfalára. Eredmények: Reményeink szerint Magyarországról továbbterjedve az egész világra mi lehetünk az események, koncertek Facebookja.

11 Intercash Zrt. Pályázat címe: Dolgozzunk IP alapon Leírás: Célunk a költségek csökkentése, a minél hatékonyabb munkafolyamatok és ezzel párhuzamosan esetleges szolgáltatások bővítése, gyorsabb és könnyebb munkavégzés. A hagyományos telefonokat lecseréltük IP alapú hozzáférésre, ugyanakkor bérelt vonalon érjük el a Western Union szervereit. Eredmények: Az IP telefónia magasabb szolgáltatási szintjével könnyebb munkavégzést és olyan a jövőre tervezett változtatások lehetővé tételét nyújtja, amit hagyományos telefon-előfizetéssel nehezebben tudnánk realizálni. A költségek csökkentése a mai üzleti környezetben kiemelt fontosságú.

12 Leonardo Kft. Pályázat címe: SZEGEDma.hu hírportál „több platformon” Leírás: Mint a régió egyik vezető hírportálja, szükségesnek találjuk, hogy az olvasók számára biztosítsuk a mobil eszközökön keresztüli hozzáférés lehetőségét. A mobil eszközök használóinak száma az elmúlt időszakban jelentősen növekedett, ezért hozzuk létre a SzegedMa alkalmazást okostelefonra. Eredmények: Célunk, hogy a mobil hírszolgáltatásban regionális vezető szerepet érjünk el, mert a régióban nincs olyan hírportál, amely minőségi mobilmegjelenítést nyújt ügyfeleinek.

13 Mg park Kft. Pályázat címe: A környezet megóvása iránti elkötelezettség online módon Leírás: A vakondháló több minőségben és árban vásárolható a kereskedelemben, de annak helyes letelepítési módozatáról semmit vagy nagyon kevés információt lehet olvasni. A vakondháló telepítésének hátrányairól bemutatót, illetve tanácsadási szolgáltatást fejlesztettem ki saját weboldalamra. Eredmények: Több lehetőség, felkínált munkák közül válogathatok. A vállalkozás emelkedő pályára lépett, több bevétele lett az előző évhez viszonyítva. Az elkövetkező szezon időszakában a fejlesztések folytatódnak.

14 Mobilx Hungary Kft. Pályázat címe: Publikus cloud hosting szolgáltatást indít a Mobilx Magyarországon Leírás: Túl sok időt töltöttünk olyan dolgokkal, amelyeket ma már pár klikkel el tudunk végezni, akár okostelefonról is. Olyan valódi cloud alapú hosting szolgáltatást vezettünk be, amely könnyen, rugalmasan kezelhető, és megfelelő redundanciát biztosít a felhasználóknak. Meglévő IT webshopunk szolgáltatásait is bővítettük. Eredmények: Az új szolgáltatásainknak köszönhetően folyamatos és biztos bevételi forrást tudunk teremteni cégünk számára. A magyar piacról ki tudunk lépni a nemzetközi piacra!

15 Navision Support Online Kft. Pályázat címe: ERP, pénzügyi outsource Leírás: Ügyviteli szoftvereket forgalmazunk, az ügyfelek igényeihez igazodva úgy alakítjuk portfóliónkat, hogy lehető legteljesebben képesek legyünk őket kiszolgálni, ehhez pedig megfelelő és magas szintű informatikai háttérre van szükség. Az adatokat most már az Inivtel Datacenterében rögzítjük, saját szervereink helyett. Eredmények: Az új szolgáltatásnak köszönhetően jelentősen nőtt cégünk bevétele, valamint ügyfeleink is elégedettek munkánkkal.

16 POLYHEDRON Kft. Pályázat címe: Az innovatív technológia a kicsiknek is jár Leírás: A legkisebb vállalkozások számára is megpróbáljuk bemutatni, milyen hatékonyságjavulást, működési fejlődést jelenthet egy havidíjas szerver hoszting vagy virtualizált szolgáltatás igénybe vétele. A kis vagy bizonytalanabb helyzetben lévő cégek számára is tudunk XXI. századi technológiafejlesztést ajánlani, amellyel javulhat a partnervállalat üzleti teljesítménye. Prioritásunk, hogy vidéki területeken is terjeszkedjünk, és informatikailag kevésbé fejlett területekre is eljussunk. Elsősorban szerverhoszting és virtualizáció, szoftverbérlet szolgáltatást nyújtunk, az ehhez szükséges helpdeskkel együtt. Eredmények: Elsősorban az ügyfeleink hatékonyságát növeli, ha havidíjas konstrukcióban tőlünk vesznek igénybe eddig nagyobb beruházásokat és magas fenntartási költségeket igénylő IT/szerver szolgáltatásokat.

17 Premier G. Med Kft. Pályázat címe: Fax – analóg és digitális technika házassága a papírmentes iroda érdekében Leírás: Partnereink nagy részével eddig csak telefonon tudtunk kommunikálni, azonnali írásos formára eddig csak a fax volt megoldás, egyéb technika hiányában. Ez nagyon fontos a megrendeléseink szempontjából, mivel elhagyni nem tudtuk, a leginnovatívabb módon kívántuk kihasználni a technológiát a fejlesztéssel, munkaerőt és papírt, festéket stb. megtakarítva. A fejlesztésnek köszönhetően a faxok számunkra már könnyedén, ként és központilag kezelhetők. Eredmények: Partnereink ellátásának biztonsága immár messze jobban garantálható. Üzembiztosabb lett működésünk, könnyen kezelhetőek a megrendelések, és erőforrást is megtakarítottunk.

18 SeE Enterprise Kft. Pályázat címe: SeECity Integrált Járműirányítási és Követési Rendszer Leírás: Felismerve az ügyfeleink oldaláról megjelent igényt, létrehoztunk egy olyan rendszert, melyben éves szinten több mint 6 millió járműrendelést vagy járműrendeléssel összefüggő szolgáltatást tudunk nyomon követni. Innovatív keretrendszert alakítottunk ki. Szakítottunk a hagyományos adatbázis- kezelési technikákkal, tárolhatunk redundánsan is adatokat, lehetőség van az adatok részleges vagy teljes szűrésére. Eredmények: Innovációnk Magyarországon teljesen egyedülálló. Ügyfeleink számára gyorsabb, hatékonyabb és átláthatóbb működést eredményez.

19 Surman Consult Kft. Pályázat címe: Hideg ország melegen ajánlva Leírás: Innovációnk középpontjában egy projekt áll, amely lényegében a cég szolgáltatási struktúrájának modernizációját hozta. Nemzetközi, 93 országban szereplő szervezet részére egy felkérés alapján nyújtott szolgáltatás, mely a cég korábbi struktúrájának teljes megváltoztatását hozta, igen rövid idő alatt, úgy, hogy abból a munkában közreműködő ne szenvedjen hátrányt a napi munkavégzésében. A feladat az EU-n kívüli, diktatórikusan működő országokban piacnyitási lehetőségek megvizsgálása volt. Eredmények: A projekt nemzetközi referenciaként szolgál. Mindig az első lehetőség adja a legnagyobb lehetőséget, hiszen a kiépítés lehetőségét foglalja magában.

20 Tel2u Kft. Pályázat címe: Tel2u Kft. Kommunikációs Pályázata Leírás: Az innováció középpontjában VOIP eszközök beszerzése és ezen eszközrendszerek összehangolása áll. Az Invitel biztosította a szükséges infrastruktúrát. Egyedi VOIP szolgáltatások kialakítására volt szükség. Eredmények: Lehetőség nyílt új szolgáltatások bevezetésére és nyitásra új piacok felé.

21 Webflow Kft. Pályázat címe: Web alapú online fogászati praxismenedzsment rendszer fejlesztése Leírás: Az egészségügyi praxisokban nem volt tisztán web alapon működő komplex ügyviteli alkalmazás, mely kihasználja korunk technikai adottságait. A munkafolyamatok integrációja sem volt megoldott, több szoftvergyártó termékeit használták, az adatok átvitele kézi módszerrel történt, és ez jelentős időbe került. Olyan tisztán web alapú rendszert terveztünk, amelyben a dolgozó minden – a munkájához szükséges – funkciót egy kezelőfelületen, platformfüggetlenül ér el, helyhez kötöttség nélkül. A rendszer – támogatva az egészségturizmus követelményeit – több nyelv és valuta kezelésére alkalmas, együttműködik a fogászati ügynökségekkel, mobileszközökről is használható. Grafikai megjelenése kihasználja a web lehetőségeit, a páciens számára is nyomon követhető a kezelés menete. Eredmények: A webflow.dental online fogászati praxismenedzsment rendszer a korábbi piaci űrt betöltve az ország vezető praxismenedzsment rendszerévé vált, mely szinte korlátok nélkül bővíthető, gyorsan és megbízhatóan használható, hatékonyan szolgálja ki a fogászatok igényeit bárhol a világon.

22 II. KATEGÓRIA 20–69 fős vállalkozások

23 AlphaNet Számítástechnikai és Vállalkozási Kft. Pályázat címe: AlphaTimeSheet – Erőforrás-gazdálkodást támogató nyilvántartási rendszer Leírás: Célunk volt az AlphaNet projektköltségeinek pontosabb kimutatása, ezen belül a feladat-végrehajtók munkájának precízebb nyomon követése. A projekt eredménye egy összetett és a munkát nagymértékben segítő vállalatirányítási szoftver lett, az AlphaTimeSheet. Az innováció hatékonyabbá tette a belső folyamatszabályozási mechanizmusokat, jobban dokumentálhatóbbak az aktuális feladatok, munkafolyamatok. Eredmények: Lehetőség nyílt a projektköltségek pontosabb kimutatására, ezen belül a feladat-végrehajtók (szakértők, vezető szakértők, projektvezetők) munkájának precízebb nyomon követésére. Végső soron a teljes vállalati munka hatékonyabbá és költségérzékenyebbé vált.

24 Dávid Ponyva Reklám Kft. Pályázat címe: Dávid Ponyva, mindig ponyva. Leírás: Cégünk színvonalának emeléséhez és partnerkörünk bővítéséhez szükséges volt átértékelnünk cégünk profilját, termékeink választékát és a modern technológia rohamos fejlődését. Munkafázisainkat modernizálnunk kellett, valamint termékeinket továbbra is I. osztályú minőségben kellett garantálni. Ennek eredményeként mára európai szabványnak maximálisan megfelelő színvonalat biztosítunk. Eredmények: Palettánk színvonala sokkal színesebb lett, gyorsabbak lettünk, minőségi terméket adunk ki a kezünkből, ezáltal az országban az elsők között vagyunk.

25 DBH Group Pályázat címe: A DBH Üzleti Modell: innovatív, szolgáltatásalapú, nemzetközi piacra jutást támogató termékfejlesztés kkv-k számára Leírás: A modell egyrészt fizikai infrastruktúrát ad (szolgáltatott irodák és ipari létesítmények), mindezek mellé üzleti (projekt-, pénzügyi, számviteli menedzsment) szolgáltatásokat és kockázati tőkebefektetést is biztosít a vállalat az ügyfeleknek. Így három ágon segíti a magyar kis- és középvállalkozások fejlődését, választ adva három fontos kérdésre: hol, hogyan, miből? Ennek az egyedi üzleti modellnek az innovativitása abban rejlik, hogy a gazdasági válság hatását ellensúlyozó, komplex és személyre szabott megoldásokat nyújt a magyarországi kis- és középvállalkozások számára, így azok költséghatékonyan, megfelelő háttértudással és beruházási képességekkel felvértezve léphetnek nemzetközi piacokra. Eredmények: Innovációnk választ ad a piaci és a finanszírozási igényekre, a kkv-k növekedése ezzel hatékonyabb. A működés optimálisabb, pl. országok között a bérelt vonal költségcsökkentést eredményez hívás- és adatforgalom tekintetében.

26 DLM Solutions Kft. Pályázat címe: Intelix – alapú workflow management Leírás: A megoldásunkkal minden – az ERP rendszert nem rutinosan ismerő – felhasználó bevonható a vállalati folyamatokba. A rendszer az elvégzendő feladatokat a felhasználó fiókjába továbbítja, és ezekre szabadszavas válasz adható, ami a beépített szótár és értelmező modul alapján vezérli az ERP rendszert. Az ben érkező információt minden felhasználó kezeli, így nem kell emlékeznie arra, hogy rendszeresen belépjen az ERP rendszerbe. Eredmények: A rendszer segítségével az ERP folyamatokba sikeresen integrálhatóak azok a felhasználók, akik eddig nem vettek részt fegyelmezetten a napi működtetésben. Javul a vállalati folyamatok minősége és a határidők betartása.

27 EuroMACC Kft. Pályázat címe: Egy bővülő távközlési szolgáltató teljes körű számlázási, behajtás- és ügyfélkezelési rendszerének azonnali megvalósítása az Invitel infrastruktúrájára támaszkodva Leírás: Számlázási, e-számlázási fejlesztésünkkel ügyfelünk megbízhatóan és gyorsan képes egy újonnan felvásárolt cég ügyfelei számára 1 héten belül is az általa nyújtott szolgáltatást kiszámlázni. A fejlesztés automatizálási és ellenőrzési pontokat biztosít a humán erőforrás okozta tévedési lehetőségek elkerülésére, hatékony betérítést biztosít, és az eltérő tulajdonságú szolgáltatásokat átfogóan, csomagban kezeli, biztosítva az ügyfelek részére a magas fokú rugalmasságot. Eredmények: Ügyfelünk képes gyorsabban és hatékonyabban elvégezni a számlázási feladatokat nagy számú vásárlói számára. A fent leírt megoldást, illetve szolgáltatást szeretné kiterjeszteni új és a korábban meglévő ügyfeleire, monitorozásra, új kombinált és alternatív szolgáltatásokra is.

28 Exicom Rendszerház Kft. Pályázat címe: Az Exicom Rendszerház Kft. ITSS elnevezésű infrastrukturális bővítése az Invitel telekommunikációs rendszereinek támogatásával Leírás: Az Intel újonnan fejlesztett szerveralaplapjai és hálózati moduljai automatikus hibaregisztrációs adatait egy általunk tervezett virtuális rendszer feldolgozza, a rendszerhibákat a begyűjtött információk alapján központilag korrigálja, emberi erőforrás alkalmazása nélkül. A folyamatos rendszerfelügyelet és azonnali hibaelhárítás biztosítja valamennyi alkalmazás problémamentes futását a hálózaton. Eredmények: Cégünk az újonnan fejlesztett virtuális környezetben egy egyedülállóan nagy hatékonyságú és gyors klienstámogatási rendszert képes üzemeltetni, amelyre szinte korlátlan számú felhasználó csatlakoztatható, így üzleti tevékenységünk e területen gyakorlatilag a végtelenségig növelhető.

29 Forrás Takarékszövetkezet Pályázat címe: Magas szintű rendelkezésre állás Leírás: Ügyfeleink minél magasabb szintű kiszolgálása megkövetelte, hogy egy olyan szolgáltatással kötelezzük el magunkat, mely képes a biztonságos adatátvitel mellett a lehető legmagasabb szintű rendelkezésre állást biztosítani. Olyan szolgáltatásra volt szükségünk, melynek segítségével távoli telephelyek közötti közvetlen adatátviteli összeköttetés valósítható meg teljesen zárt kapcsolat felépítésével. Követelmény volt, hogy az így kiépített hálózat teljes körű fizikai összeköttetést biztosít, publikus interneten keresztül a hálózat nem elérhető, nem támadható. Az Invitel által nyújtott IPVPN segítségével sikerült mindezt megvalósítani. Eredmények: A magas szintű rendelkezésre állás közvetlen hatással van az ügyfél-elégedettségre.

30 GeoX Térinformatikai Kft. Pályázat címe: Egérút dinamikus navigációs rendszer mobiltelefonra Leírás: Tömegesen jelennek meg a felhasználóknál az internetkapcsolattal és GPS-szel is rendelkező mobileszközök. Olyan navigációs rendszert valósítottunk meg, amely számol a forgalmi adatokkal, az aktuális lezárásokkal a tervezés során. A rendszer újszerűsége, hogy a felhasználók által bejárt utakról a központba anonim információk futnak be, lehetővé téve az online navigáció számára a dinamikus útvonaltervek készítését. Fő motivációnk az volt, hogy egy a felhasználók számára ingyenes alkalmazással piaci részesedést szerezzünk ebben a szektorban. Eredmények: Meglévő térinformatikai termékei (digitális térkép) felhasználásával szolgáltatási palettáját új elemmel bővíti egy dinamikusan fejlődő piaci szegmensben. A magyar szektorban jelen fejlesztés egyedülálló.

31 GISDATA Műszaki Fejlesztő és Kereskedelmi Kft. (Esri Magyarország) Pályázat címe: Mobileszközök beltéri helymeghatározása és erre épülő helyzet-alapú szolgáltatástechnológiák Leírás: Saját irodánkban kiépítettünk egy egyedi wifi hálózatot (teljesen kábelmentesen, WDS technológiával), mely segítségével meg tudjuk határozni munkatársaink mobiljainak mozgását. Az átlagos pontosság kb. 10 m, kiépítéstől függően. A megoldás segítségével nem csak megfigyeljük az egyes eszközöket, hanem pozíció alapján akár multimédia tartalmakat is szolgáltatunk azoknak: a WiFi-nek köszönhetően ezt nagy sávszélességen megtehetjük. Eredmények: A legfontosabb, hogy nagy hatékonysággal, rendkívül gyorsan és alacsony bekerülési költségű eszközökkel képesek vagyunk beltéri helyzetalapú szolgáltatásokat kiépíteni, mint például beléptető rendszerek, személykövetés, áruházakban tartalomszolgáltatás, beltéri játékok, helyzetalapú marketing és reklám. A fejlesztés piaci potenciálját mutatja, hogy biztonságtechnikai, FMCG vállalkozások is érdeklődnek iránta, a Magyar Nemzeti Múzeumban pedig már májusban meg is tekinthetik a látogatók most futó projektünk eredményét.

32 Grape Solutions Hungary Zártkörűen Működő Részvénytársaság Pályázat címe: Smart Card alapú egységes hitelesítő megoldás Leírás: Ügyfelünknek olyan átfogó megoldásra volt szüksége, amely lehetővé tette, hogy a különböző szabványú chip kártyákkal – ún. Smart Card – digitális aláírást és azonosítást végezzünk egyéb hardware és software elemek bevonása nélkül. Megoldásunk támogatja az Aladin, eTrust és mPollux kártyaszabványokat, de az egységes felület alá egyszerűen integrálható bármely a piacon fellelhető kártyaszabvány. A cél, hogy a világ különböző országaiban használt Smart Card szabványokat tudja kezelni és feldolgozni egyetlen szoftver. Eredmények: Ügyfelünk elégedettségén túl, a fejlesztésünk során szerzett kapcsolatok és ismeretek szinte egyedülállóak az országban. Az EU-s adatbiztonsági szabványok bevezetésével ezekre a kompetenciákra fokozottan szükség lesz.

33 Grape Solutions Hungary Zártkörűen Működő Részvénytársaság Pályázat címe: Kampány Menedzser – Call Center rendszer Leírás: A fejlesztésünk egy olyan Call Center rendszer, amely az ügyfél egyedi igényeinek megfelelően működik, integrált más háttér-rendszerekkel, és szoros telefónia-integrációt valósít meg. Megoldandó feladat volt, hogy az ügyfelek kiemelt felhasználói, fejlesztői beavatkozás nélkül legyenek képesek a rendszert teljes körűen használni, beleértve az adatok betöltését, hibajavítást, forgatókönyvek tervezését, call center felhasználók monitorozását és allokációjának kezelését, online adatelemzést az allokációk, hívásszámok és -idők tekintetében. Eredmények: A call center alkalmazás lehetővé teszi a help-desk jellegű működésen felül a direkt és keresztértékesítést, kampánykezelést, az ügyfélkapcsolat napi és menedzsment feladatainak kezelését. A duplikációk kezelésével javítja az ügyfél történetiségének áttekinthetőségét és az ügyfélkapcsolat-kezelést. Mindezzel hatékonyabbá teszi a call center működését.

34 Grape Solutions Hungary Zártkörűen Működő Részvénytársaság Pályázat címe: Webes PivotGrid számolótáblázat – Tanácsadói tervező rendszer Leírás: Tanácsadói tervező rendszerünk lehetővé teszi, hogy tömeges projekt információkat, ellenőrzött, szerkeszthető, kalkulációs formulákat kiértékelő táblázatokat is egyszerűbben és áttekinthetően kezeljen. Így az ügyfél fős tanácsadói és vezetői hálózata számára biztosítja a lehetőséget a pontosabb éves tervezéshez, működéshez, projektek nyomon követéséhez. Eredmények: A jövőben kedvezőbb áron tudjuk vállalni a hasonló témájú fejlesztési feladatokat. Az ügyfél pedig a piacon megtalálható egyéb, hasonló képességű eszközök beszerzési költségeinek töredékéért egy a mindennapi munkavégzést segítő innovatív eszközhöz jutott.

35 IP Systems Kft. Pályázat címe: Ahogy a csövön kifér – Tárolói termékfejlesztések a liberalizált gázpiacon, avagy a Market Understanding Machine szoftver Leírás: A gázpiaci liberalizációval összetett és komplikált versenypiaci modell alakult ki. Az E.ON szakembereinek szüksége van különféle piaci információkra, napi forgalmi és áradatokra, hogy még jobban megértsék ügyfeleik viselkedését. Ennek támogatására egy olyan gázpiaci adatgyűjtő- és elemző szoftvert hoztunk létre, mely segíti az üzletfejlesztési lehetőségek feltárását, képes számos különböző célú adatbázisból adatokat begyűjteni, elemezni, eredményeit grafikusan is megjeleníteni. Cél volt a komplex számítások és összefüggések automatikusan reprodukálhatósága, tehát egy közös tudásbázis létrejötte. Eredmények: „A tágabb európai piacot vizsgálva látszik, hogy ilyenfajta strukturált előre gondolkodás, melyet a platform segítségével képesek vagyunk megvalósítani, még a magyarországinál jóval likvidebb gázpiacokon sincs jelen a tárolókat üzemeltetők részéről.” (E.ON Földgáz Storage)

36 IP Systems Kft. Pályázat címe: Gázt a napi piacról – rugalmas gázkereskedelem tőzsdei alapokon Leírás: A fogyasztók pillanatnyi igényeik szerint használják a földgázt. A Földgázszállító Zrt. (FGSZ) feladata, hogy mindig legyen elegendő gáz, és állandó maradjon a nyomás a vezetékben. A fizikai egyensúly érdekében kezelni kell a keletkező gázhiányt vagy felesleget, míg a kereskedők pénzügyi felelősséggel tartoznak azért, hogy annyi földgázt tápláljanak a rendszerbe, amennyi elfogy előtt a magyar piacon nem volt olyan piactér, amely lehetővé tette a napi egyensúlytalanságok kiegyenlítését. Az IP Systems által fejlesztett Napi Földgáz- és Kapacitáskereskedelmi Piac (NFKP) ugyanakkor többet tud az alapfeladatánál. A kereskedők egymás között is kereskedhetnek, emellett opciós ajánlatokat tehetnek a kiegyensúlyozó gázra. A piactér így új üzleti lehetőségeket biztosít a magyar energiapiacon, és valódi versenypiaci körülményeket teremt minden szereplőnek. Eredmények: Az IP Systems által fejlesztett Napi Földgáz- és Kapacitáskereskedelmi Piac (NFKP) nagyban hozzájárul az uniós direktívákban lefektetett liberalizációhoz. A piactér új üzleti lehetőségeket teremt a kereskedőknek, a nagyobb verseny pedig a fogyasztók számára előnyös folyamatokat indíthat el. Az NFKP a szállítórendszer működtetésének biztonságát, hatékonyságát is növeli.

37 Levantex Kft. Pályázat címe: Áruforgalmi rendszer átalakítása, vevőkapcsolat fejlesztése Leírás: Elsőként a teherautó márkakereskedők között, szerettünk volna egy valós raktárkészleten alapuló, online alkatrész webáruházat és vevőkapcsolati portált létrehozni. Ez 192 ezer IVECO alkatrész listázhatóságát, megrendelhetőségét és az információkérés lehetőségét jelenti. Így bárki tud online az IVECO alkatrészek között keresni, rendelni, és kérdés esetén azonnali választ kapni az értékesítő kollégáktól. Eredmények: IVECO (és teherautó) márkakereskedőként, egyedüliként alkatrész webáruház szolgáltatást nyújtunk. Lehetőséget biztosítunk teljes online alkatrész-azonosításra és rendelésre. Ez az iparágban még nem megszokott (márkakereskedőknél).

38 Oxivit Egészségügyi Szolgáltató és Ellátó Kft. Pályázat címe: 21. századi interaktív kommunikáció pácienseinkkel a privát egészségügyben Leírás: Az előző években integráltuk az IP telefonos rendszerünket a betegadminisztrációs rendszerrel. Recepciósaink már a beérkező híváskor látják a hívó páciens egészségügyi kartonját, és azonnal tudnak időpontot adni szakrendeléseinkre. Ezt bővítettük olyan okostelefon-alkalmazással, melynek segítségével az orvos képes belenézni az előjegyzésébe, és akár időpontot is adhat pácienseinek. Idén januárban Magyarországon a privát egészségügyben elsőként jelentünk meg olyan okostelefon-alkalmazással a piacon, amely segít a pácienseknek eligazodni a rendelőinkben nyújtott szolgáltatások között. Olyan okostelefon-alkalmazásokat is fejlesztettünk, amelyek segítik az orvosok és páciensek egymás közötti kommunikációját. Eredmények: Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen kényelmi szolgáltatás nagyon sok plusz értéket ad szolgáltatásainknak. A cég hatékonyságát pedig nagymértékben növeli az új kommunikációs csatorna.

39 Puratos Hungary Zrt. Pályázat címe: Központ és telephelyek közötti adatkommunikáció gyorsítása Leírás: Cégünk vállalatirányítási rendszert váltott, melynek következtében biztosítani kellett az 5 vidéki telephely és a budapesti központ között egy gyorsabb és megbízhatóbb adatkommunikációt. Szükséges volt, hogy a telephelyek percre pontos információt kapjanak. Gyorsabb adatkapcsolat kellett a telephelyek és a budapesti központ között. Eredmények: A telephelyek az új vállalatirányítási rendszer bevezetése előtt csak napi kapcsolatban voltak a központtal. Az új rendszer bevezetésével megszűnt a telephelyenkénti külön-külön rendszer, egy központi rendszer vette át a szerepet, és így a kapcsolat on-line lett, és minden adat percre pontos.

40 Quadro Byte Zrt. Pályázat címe: QB-Suli Leírás: A QB-Suli több mint két évtizedes múltra visszatekintő, a közétkeztetés területén működő programok legújabb értékesítést, pénzügyi folyamatokat támogató modulja. Gyakorló szülőként szembesültünk az iskolai ebédbefizetés nehézségeivel. Fejlesztésünk elsődleges funkciója, hogy biztonságos internetes közegben az oktatási intézményekben étkezők nagyon egyszerű módon tudjanak rendelni és fizetni. A folyamat nemcsak a diákokra, hanem eltérő kategóriákkal, feltételekkel saját dolgozókra, külső étkezőkre is alkalmazható. Eredmények: Úgy gondoljuk, a fejlesztéssel újabb piaci szegmenst hoztunk létre az adott területen. Ez nagyban növeli a versenyképességünket.

41 RT 5 Taxi Holding Kft. Pályázat címe: E-TAXI, a társaság komplex szolgáltatás-innovációja webre, illetve okostelefonra szánt fejlesztések bevezetése Leírás: Azért volt szükség az innovációra, hogy versenyelőnyt szerezzünk azok bevezetésével. Szerettük volna jobban kihasználni a XXI. század informatikai technológiáját a taxitársaság működésében. Lényegében, amit csak lehet, virtualizáltunk, digitalizáltunk a szolgáltatások terén. 1. Elektronikus számlázási rendszer, taxikártya bevezetése és a honlap elindítása, radiotaxi.hu fejlesztése. 2. Taxiprogram vállalatirányítási rendszer bevezetése. 3. Mobilos fizetés bevezetése, okostelefon-alkalmazások fejlesztése. 7. IP alapú call center bevezetése: Invitel-fejlesztés. 8. Gépkocsik felszerelése POS terminállal, amely lehetővé teszi a fent említett fizetési lehetőségeket, valamint a kommunikációt a gépkocsivezetőkkel, hiszen a megrendelések is a terminálra futnak be. Eredmények: Egyedivé, személyesebbé tettük és közelebb hoztuk a szolgáltatást az ügyfelekhez. Hatékonyabb működés, könnyebb és szerethetőbb ügyfélkiszolgálás, jobban nyomon követhető rendelésfelvétel és minőségbiztosítás. Mindezeken felül pedig olyan új szolgáltatásokat is tudunk nyújtani, amelyek hazánkban még nem tipikusak, újszerűnek mondhatóak egy taxitársaság kapcsán. Összességében költséget takarítunk meg, miközben jobban tudunk működni.

42 Rubin Informatikai Zrt. Pályázat címe: RUBIN COOL innováció a klimatizálásban Leírás: Új módon tekintünk a klímarendszerek működtetésére. A technológiai helyiségek hűtését drágán, klímákkal végzik. Mi ezt részben külső levegő átáramoltatásával oldjuk meg. Megoldásunk megbízhatóbb működést biztosít, eközben energiát és karbantartási költséget takarít meg. Nem szükséges nagyobb beruházás, a RUBIN COOL intelligens vezérlő a meglévő rendszert működteti biztonságosabban és hatékonyabban. Eredmények: Bár a gazdasági körülmények miatt partnereink csökkentették megrendeléseiket, de keresik a költségtakarékos, hatékonyságnövelő megoldásokat. A RUBIN COOL-lal jelentős költségmegtakarítás érhető el gyors megtérülés mellett, ezért keresett termék, ami biztosítja cégünk növekedését.

43 Viala Kft. Pályázat címe: Virtualizációs technológia bevezetése az új NetPincér alkalmazás üzemeltetéséhez Leírás: A Viala Kft. által fejlesztett NetPincér nevű online éttermi rendszer új koncepcióra épülő, az alapoktól megújított és funkcionálisan jelentős mértékben kibővített változata számos új e-kereskedelmi funkcióval került kiegészítésre. Ennek eredményeként a felhasználó éttermek számára kínált funkciók lefedik egy szektorspecifikus vállalatirányítási rendszer teljes elvárt funkcionalitását. Az ún. felhő (cloud) szerkezet segítségével az eddig szigetszerűen működő rendszerek háttérerőforrásai jobban kihasználhatóvá, a hardver erőforrások skálázhatóvá válnak, illetve az eddig használt infrastruktúra (némi bővítéssel) integrálhatóvá válik. Eredmények: A fejlesztésekkel az üzemeltetési költségek csökkenését, hatékonyabb és gyorsabb hibaelhárítást kívánunk elérni, a NetPincér alkalmazás új funkcióival pedig egy olyan egységes szolgáltatási csomagot kínálunk a piacon, amely ebben a formában és egységben eddig nem volt jelen.

44 Work Way Club Korlátolt Felelősségű Társaság Pályázat címe: Innovatív megoldások a munkaerő-kiválasztásban – videointerjú alkalmazása Leírás: Új interjútechnikai megoldást kerestünk annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat gyorsabbá és költséghatékonyabbá tegyük, szem előtt tartva az eddigi működésünkre jellemző szakszerűséget és megbízhatóságot. A földrajzi távolság és a viszontagságos időjárási viszonyok több esetben nehezítették meg a személyes interjúkat. Interjútechnikánkban ezért egy újszerű, de hatékony megoldás keresése vált szükségessé: a videointerjú által tökéletes személyes benyomást kapunk. Eredmények: A telefonos és internetes élő képes interjúk segítségével több álláskeresőt tudunk bevonni a kiválasztás folyamatába, valamint növelni tudjuk megrendelőink számát, és igyekszünk a jelenlegi partnereink által megfogalmazott modern igényeknek megfelelő egyéb online szolgáltatásokat is kialakítani.

45 III. KATEGÓRIA 70–250 fős vállalkozások

46 Budai Egészségközpont Kft. Pályázat címe: Prémium online ügyfélszolgálat Leírás: Online és offline ügyfélszolgálatunk nem külön-külön működik, egy rendszert használunk ügyfeleink kiszolgálására, amely szervesen kapcsolódik a betegellátó, pénzügyi és marketing munkacsoportok tevékenységéhez. Olyan online ügyfélszolgálatot hoztunk létre, mely ügyfeleink kiszolgálását a hagyományos elérési utak mellett a világhálón keresztül is biztosítja. Ez minőségbiztosított kommunikációt jelent, testre szabott előjegyzési lehetőséggel és egyedülálló megoldásként hozzáféréssel az ügyfél saját leleteihez, orvosi véleményeihez. Szeretnénk tovább bővíteni online ügyfélszolgálatunkat, pl. online fizetéssel és az ügyfélhez kapcsolódó egyedi tartalmak megjelenítésével. Eredmények: Az új online ügyfélszolgálati rendszer komplex szolgáltatásaival egyedülálló a piacon. Bármely minket választó ügyfél kezelheti, és jelentkezhet az orvosi rendeléseinkre saját időbeosztása alapján az interneten. A hagyományos ügyfélszolgálati időkön túl is bármikor lehetősége nyílik adatai teljes körű kezelésére.

47 Dunakiliti Konzervüzem Kft. Pályázat címe: Egyesített kommunikáció (A Global Green Company részeként, hasonló a Puszta Konzerv Kft.-hez.) Leírás: A cégcsoport egységes ERP (SAP) bevezetése mellett döntött. A bérelt vonal kiépítése az SAP miatt adta a lehetőséget az egyesített kommunikáció kihasználására. Eredmények: Az információk a cégcsoport szintjén azonnal a menedzsment rendelkezésére állnak az ERP rendszer által, az egymás közötti és az ügyfelek közötti kommunikáció hatékonyabb és egységesebb lett. Gyorsabban tudunk döntést hozni. Az információk kezelése hatékonyabb, gyorsabb és egységesebb. A menedzsment már most vizsgálja a további lehetőségeket a megvalósult innováció kapcsán, ennek felhasználásával.

48 Dunaújvárosi Főiskola Pályázat címe: Korszerű hallgatói hálózati szolgáltatás Leírás: A főiskola hallgatói számára elengedhetetlen, hogy saját számítógépeiken a kollégiumi szobákban tudják használni az internetet és az intézményi hálózati szolgáltatásokat. Ezért az intézmény városon belüli épületei között nagy sávszélességű optikai hálózati kapcsolat létesítését kellett megoldani. A Dunaújvárosi Főiskola a felvett nappali tagozatos hallgatói számára gyakorlatilag 100%-os kollégiumi felvételt ajánl. Nagyon fontos, hogy a kollégiumi szobákban a helyi hálózat elérése a hallgatók számára alanyi jogon legyen biztosított. Eredmények: A főiskola alapvető érdeke a hallgatói szolgáltatások magas színvonalú biztosítása, ezáltal a felsőoktatási piacon előnyös megjelenést kap hallgató számára tettük elérhetővé a hálózati szolgáltatásokat.

49 Factory Creative Studio Kft. Pályázat címe: WE Leírás: Egy olyan rendszert dolgoztunk ki, amelyben az összes futó projektről és az ahhoz tartozó ügyfelekről is információt szerezhetnek a munkatársak, és egy rövid összefoglalót is kapnak róluk. Ezeket az adatokat rendszerezi és egyszerűsíti a WE. Célunk, hogy a rendszer az épületben kihelyezett displayeken legyen elérhető, és egyetlen screenre helyezzünk el minden információt közérthetően, minimalista, letisztult grafikai megjelenítéssel. Eredmények: Kollégáink megismerik a teljes ügyfél/projektpalettát és annak főbb adatait, ezáltal más folyamatban levő munkákat, azok fontosságát, nagyságrendjét. Átlátják a cég jelen helyzetét és céljait, így tudatosulhat bennük, hogy nagy hazai és nemzetközi projekten dolgozva egy fontos egész részét képezik.

50 HBO Holding Zrt. Pályázat címe: HBO GO – Bárhol. Bármikor. Leírás: Prémium Pay-TV szolgáltatást kínálunk, olyan eszközökre, melyek képesek az internet alapú kommunikációra. Ezek a személyi számítógépek, okostelefonok, táblagépek, connected TV-k, játékkonzolok stb. Az HBO GO szolgáltatással a már meglévő előfizetőink számára egy olyan többletszolgáltatást biztosítunk, amit korlátlanul használhatnak, és nem jelent többletkiadást az eddigi havi ráfordított előfizetési díjon felül. Eredmények: Meglévő előfizetőink elégedettségének emelésén túl olyan új felhasználói csoportokhoz jutottunk el, mely új kaput nyitott meg számunkra ebben a szegmensben versenytársaink előtt. Az HBO GO egyedülálló, az ügyfelek igényeihez minden szinten alkalmazkodó innovatív módja a tévézésnek. Hiszünk abban, hogy a tartalomfogyasztás nem helyhez és időhöz kötött, valamint az új platformok felhasználói is örömmel veszik majd igénybe szolgáltatásunkat bárhol, bármikor.

51 Inotai Alumíniumfeldolgozó Zrt. Pályázat címe: Korszerű megoldások alkalmazása a telekommunikáció területén Leírás: Az ADSL kapcsolatot kiváltottuk bérelt vonali szolgáltatásra, magasabb sávszélességért és nagyobb rendelkezésre állásért. Vállalatunk dinamikus növekedése megkövetelte az informatikai rendszer ezen részének fejlesztését. Gyorsabb, stabilabb kommunikációt biztosítva a telephelyeink között, valamint az internet irányába. Budapesti és várpalotai telephelyeink között a bérelt vonali IPVPN szolgáltatás sebességét is növeltük. Eredmények: Vállalatunknál fontos a versenyképesség megőrzése, növelése. A mindennap újabb és újabb technikai eszközök, megoldások, szolgáltatások maximális kihasználása, valamint ezen lehetőségek vállalatunk hatékonyságának növelésére való fordítása. Fontos volt számunkra, hogy az Invitel már legutóbbi fejlesztéseink előtt is nyújtott részünkre szolgáltatásokat, és eddigi tapasztalatainkra alapozva segítette döntésünket a megfelelő szolgáltató és kivitelező kiválasztásában.

52 Láng Kereskedelmi Kft. Pályázat címe: Kereskedelem központosított infrastruktúrán - Láng Kereskedelmi Kft. Leírás: Vállalatunk számára a központosítás és a legmagasabb adatbiztonság elérése volt a mozgatórugó a fejlesztés elindításához. A válság beköszönte óta még fontosabbá vált, hogy mindezen célok elérésére megtaláljuk a legköltségkímélőbb megoldást. Így döntöttünk az ERP rendszerünk és a webáruházunk adatcenterben történő elhelyezése mellett, ahol a megnövekedett tranzakciószámot is le tudtuk kezelni. Eredmények: Az innováció segítségével üzleti partnereink gyorsabban jutnak a kívánt on-line információhoz webáruházunkban, továbbá az adatbiztonsági kockázatokat is sikerült minimalizálni az adatcenter adta lehetőségek segítségével.

53 Leier Monolit Kft. Pályázat címe: Központosítás Leírás: Számunkra fontos volt, hogy egy olyan szolgáltatót találjunk, aki megvalósítja álmainkat egy központilag menedzselhető rendszerrel. Új szolgáltatásokat vezethettünk be ezáltal: új levelező rendszert, behoztuk a gyárainkból a mentéseket, felgyorsultak a tervezési folyamatok (tervezés- gyártás), új alapot adtunk jövőbeni fejlesztéseknek. Javultak a biztonságtechnikai feltételek, hatékonyabbá tettük belső telekommunikációs szolgáltatásainkat is. Csökkentettük a kieséseket az egy időben történt teljes hálózati infrastruktúrafejlesztéssel együtt. Eredmények: Minden esetben a legkönnyebben tudunk bármilyen új szolgáltatást létrehozni és bevezetni, de egy katasztrófa esetén akár napokon- órákon belül helyre tudunk állítani bármilyen adatot és napi folyamatot. Köszönetet kell mondanom az Invitelnek és alvállalkozóinak, akik mindig a lehető legtöbbet nyújtották szakmai tudásukkal és rugalmasságukkal, hogy a projekt sikeresen le tudjon zárulni.

54 MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt. Pályázat címe: A banki nyereséghez való ügyfél-hozzájárulás Leírás: A Közösségi Adományozási Programban az éves nyereség 10%-áról rendelkezhetnek a banki ügyfelek tavaszán több mint 12 ezer banki ügyfél rendelkezhetett összesen 44 millió forintról, 47 civil szervezet javára ben a teljes adományozási összeg 34,9 millió forint volt, melyet 92 szervezet támogatására fordíthattak ügyfeleink. Egy olyan internetes felületre volt szükségünk, mely a gyors internetelérés mellett valós idejű, transzparens szavazatállást tesz láthatóvá a programban részt vevő szervezetek és az ügyfelek számára. Ez biztosítja, hogy a résztvevők nyomon követhessék a nekik szánt támogatás alakulását. Eredmények: Az ügyfelek nagyon kedvezően fogadták, hogy a bank – hazánkban egyedülálló módon – közölte velük, mennyivel járultak hozzá a bank éves eredményéhez, majd azt, hogy a bank átadta nekik a döntési jogot, hogy ők határozhassák meg azt, a bank milyen civil kezdeményezéseket támogasson a nyereségből.

55 Naturtex Gyapjú- és Tollfeldolgozó Kft. Pályázat címe: Hatékony vállalatirányítási rendszer a Naturtex Kft.-nél Leírás: Az elmúlt időszakban – azon belül is az elmúlt években – cégünk árbevétele a gazdasági válság ellenére rendkívül dinamikusan nőtt. A tavalyi évben bevezetésre került a Navision egységes vállalatirányítási rendszer. Ezen rendszer bevezetéséhez szükséges volt az informatikai alapstruktúra korszerűsítésére. A növekedés szükségessé tette a modern vállalatirányítási rendszer kialakítását, a kommunikáció korszerűsítését. Ezen lehetőség felhasználásával nemcsak a működés vált hatékonyabbá, hanem a kommunikáció is. Eredmények: A versenyképességet a fejlesztések együttes hatása eredményezte: a termék-előállítás olcsóbb lett, ennek következtében piacképes árakat tudunk kialakítani. Szükség volt a komplex fejlesztésre, így épületek, a technológia és az infokommunikáció modernizálására.

56 NEXON Vállalkozási és Kereskedelmi Kft. Pályázat címe: Új generációs humán ügyviteli keretrendszer és ráépülő munkaerő-menedzsment megoldás Leírás: A humán erőforrás menedzsment forradalmian átalakul és kulcsfontosságúvá válik a hatékony vállalatirányítás és az üzleti intelligencia részeként. A gazdasági válság során fellépő költséghatékonysági szempontok előtérbe kerülésével magas prioritást kap a munkaerő hatékony felhasználása, fejlesztése, a tehetségek menedzselése. A vállalati stratégiához igazított munkaerő- elemzés és munkaerő-optimalizálás új kihívást jelent a HR szakemberek számára. Az újonnan jelentkező piaci igény kielégítéshez jelentős informatikai fejlesztések szükségesek az alapadatok hatékony, automatizált keresési/elemzési folyamatának megoldása céljából. A NEXON új munkaerő menedzsment megoldása hatékony emberi erőforrás tervezést és beosztáskészítést tesz lehetővé, mellyel a vállalatok bérköltsége optimalizálható. A megoldásunk korszerű funkcionalitás mellett magas szintű felhasználói élményt is nyújt. Eredmények: Innovációnk a meglévő és leendő ügyfeleink számára korszerű munkaerő menedzsment megoldást jelent megfizethető áron, mellyel a munkaerő hatékony tervezése, beosztása hajtható végre a bérköltség optimalizálásának figyelembevételével. Megoldásunk on-premise és SaaS formában is használható elsősorban mobileszközökön.

57 Nu Skin Eastern Europe Kereskedelmi Kft. Pályázat címe: Nemzetközi zöldszám a Nu skin kommunikációjának fejlesztésében Leírás: Az alapötlet az volt, hogy a már hosszú évek óta sikeresen működő és szárnyaló tevékenységét a Nu Skin még szélesebb körben tudja kiterjeszteni. Célunk a Nu skin kommunikációjának, ügyfélkiszolgálásának, az ügyfeleivel való kapcsolattartásnak még magasabb szintre való emelése volt. Bevezettük a nemzetközi zöldszám szolgáltatást, mellyel az ügyfeleinkkel való kommunikációt, közvetlenebb kapcsolattartást, a cég kommunikációjának még magasabb szintre emelését, a hibakezelés még hatékonyabbá tételét tudtuk és fogjuk megoldani. Eredmények: A Nu skin Enterprises a közel 25 évvel ezelőtti megalapításától kezdve első számú fontosságú tényezőnek tekinti az ügyfeleivel való kommunikáció folyamatos fejlesztését. A fejlesztésben egy nagyon fontos kulcselem az, hogy a nemzetközi országokban élő ügyfeleinket a lehető leghatékonyabban tudjuk kiszolgálni.

58 Polus-CCOP Kereskedelmi és Ipari Zrt. Pályázat címe: POS adatkapcsolat gyorsítása Leírás: A betárcsázós rendszer ma már korszerűtlen, hátráltatta kasszáink áteresztőképességét. Ezért találni kellett a betárcsázós kommunikáció helyett egy gyorsabb megoldást. Az Invitel biztosítja 51 telephelyen az ADSL szolgáltatást, valamint az OTP bankkártya központtal a bérelt vonalat. Eredmények: Nagymértékű vevői megelégedést okozott, mert a korábbi másodperces tranzakciós idő stabilan másodpercre csökkent. A pénztári sorban állásnál ez rengeteget számít. A pénztárak áteresztőképességének növekedése egyértelmű haszonnal jár. A vevők szívesebben jönnek be a boltokba.

59 Puszta Konzerv Kft. Pályázat címe: Egyesített kommunikáció Leírás: A cégcsoport egységes ERP (SAP) bevezetése mellett döntött, hogy javítson a folyamatos kapcsolattartáson a cégcsoport tagjaival és az ügyfelekkel. A bérelt vonal kiépítése az SAP miatt adta a lehetőséget az egyesített kommunikáció kihasználására. Eredmények: Gyorsabban tudunk döntést hozni. Az információk kezelése hatékonyabb, gyorsabb és egységesebb. A menedzsment már most vizsgálja a további lehetőségeket a megvalósult innováció kapcsán, ennek felhasználásával.

60 SADE-Magyarország Mélyépítő Kft. Pályázat címe: Belső kommunikáció gyorsítása a SADE központ és a telephelyek között Leírás: Cégünk egy egyedi fejlesztésű, SQL alapú vállalatirányítási szoftvert használ. A program komplexitásával és az adatok mennyiségének növekedésével egyetemben az adatok elérése egyre lassúbbá vált, főként a telephelyek részéről. Központunkban az MLLI vonal sávszélességének emelésére, a nagytétényi úti telephelyen bérelt vonal sávszélességének emelésére, VPN vonalak kialakítására a telephelyeken és sávszélesség emelésére, hálózati topológia optimalizálására volt szükségünk. Az Invitel biztosítja számunkra a telekommunikációs szolgáltatásokat, a kollégák pedig tevékenyen részt vettek a megoldás keresésében. Eredmények: A gyorsabb működés időmegtakarítást eredményez, a kollégák hatékonyabban tudnak dolgozni. Ezáltal a vállalatirányítási rendszerbe felvitt adatokból többféle elemzés készíthető, naprakészebben. Gyorsabb reagálás megkeresésekre (pl. árajánlatkérés). Pénzügyi zárások, jelentések gyorsabb elkészítése.

61 Start Auto Hungary Zrt. Pályázat címe: Hatékonyabb informatikai működés és webalapú kommunikációs fejlesztés Leírás: A VPN hálózat központtól történő függetlenítésére 2011 első negyedévétől az Inviteltől virtuális szerver szolgáltatást veszünk igénybe, amivel a hálózatot csillagpontosítottuk. Vállalati tűzfal került fel rá, így globális védelem van a telephelyeken is. Itt fut az új holnapfelületünk is 2011 nyarától. Egyszerűbb, hatékonyabb és az ügyfél szempontjából jobb lett a szolgáltatásunk. Stabilabbá és hatékonyabbá tettük a vállalat informatikai és elsősorban webalapú kommunikációs felületeit. Eredmények: A bérelt vonali szolgáltatás stabilitására építve a cég webáruházon keresztül történt értékesítése 3%-ról 11%-ra növekedett ben. A VPN hálózat segítségével további tervünk az, hogy az összes kirendeltség online adatbázisba és kapcsolatba tudjon kerülni a központtal, a vevők pedig akárhonnan rendelhessenek a készleten levő termékekből. További virtuális szerverek bevezetésével tervezzük a szolgáltatásainkat javítani.

62 Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet, Dunaújváros Pályázat címe: Optikai internet Leírás: A teleradiológia és a telemedicina bevezetésével jelentősen lelassult intézményünkben az átviteli sebesség. Ekkor határoztuk el, hogy a 4 db ADSL vonalunkat egy 50 Mbyte/s és egy 10 Mbyte/s bérelt vonalra cseréljük. Az internetforgalmat az 50-es, külső teleszolgáltatásainkat pedig a 10-es vonalon biztosítjuk orvosaink és informatikusaink részére. A váltás utáni sebességek teljes egészében kielégítik igényeinket. A bérelt vonal pedig hiba nélkül dolgozik a beüzemelés óta. Eredmények: Hatékonyabbak és gyorsabbak vagyunk, ez nagyon fontos az életmentésben! Nem okoz problémát az otthonról vagy távolról végezhető gyors orvosi munka, konzultáció, leletértékelés stb. Ez adott esetben életet menthet. Ennél fontosabb dolog nem létezik...

63 Telki Kórház Egészségügyi Szolgáltató Kft. Pályázat címe: Eszközpark kiszervezés és innováció a páciensekkel történő kommunikációban Leírás: Célunk az volt, hogy a Telki Kórház költséghatékony megoldást találjon informatikai eszközeinek elhelyezésére, és alapvető (hardver) szintű üzemeltetésére virtuális környezetben. A fő motivációt az adta, hogy a 21. századi elvárásoknak megfelelő eszközök álljanak rendelkezésre, mind a kórház működtetése, mind pedig a betegekkel kapcsolatos kommunikáció területén. Az új platform adott lehetőséget, a webes leletbetekintő rendszerünk kifejlesztésére és beüzemelésére, amelynek köszönhetően pácienseink bárhol hozzáférhetnek az interneten a megfelelő belépési név és jelszó megadásával intézményünkben készült orvosi dokumentációjukhoz. Eredmények: Ma már a soronkívüliség, a kiszámíthatóság és a magas színvonalú ellátás biztosítása nem elegendő a magán egészségügyi piacon. A pácienseink mobilitásának szem előtt tartása elsődleges prioritást élvez, és ehhez minden lehetőséget meg kell adnunk, hogy a velük kapcsolatos információkat biztonságos keretek között elérhetővé tegyük számukra. Másodlagos szempont, de lényeges, hogy call centerünk és orvosaink leterhelését csökkentjük az „önkiszolgáló” technológiával.


Letölteni ppt "INVITEL INNOMAX DÍJ 2012. I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések