Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A METRO Kereskedelmi Kft. Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A METRO Kereskedelmi Kft. Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita."— Előadás másolata:

1 A METRO Kereskedelmi Kft. Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita

2 A METRO Group • Anyacég  METRO Group • Hány országban van jelen? 32 • Üzletek száma? • Munkatársak száma? • Összforgalom? (milliárd €)

3 Cégbemutató • 1994 az első két METRO áruház megnyitása • Magyar kereskedelmi piac meghatározó szereplője • Új jelenség  versenyelőny

4 A METRO jellemzői • Vevőkapcsolat fontossága • Termékek 90% -a hazai • Korszerű technológia • Gasztronómiai események támogatása

5 Miért lép ki a nemzetközi piacra? • Németország már túl kicsi új piacok keresése • Olcsó munkaerő • Különböző kedvezmények – Adó – Vám • Stb… Kelet-Európa, Ázsia

6 A nemzetköziesedés tempója

7 7

8 Menedzsment kultúra • Teljesítménymenedzsment • Vezetésmenedzsment • Társadalommenedzsment

9 Környezetvédelem • Világítótestek • Környezetbarát termékek • Szelektív hulladékgyűjtés • EDI rendszer • Föld napja • Logisztikai szolgáltatás  CO

10 A válság hatása • elmaradtak az inflációt követő béremelések • bérek befagyasztására • a Metro Group értékesítésének csaknem 50%-át teszi ki

11 A METRO Cash&Carry Változás (%) Változás helyi valutában (%) Értékesítés (milliárd €) 15,714,6-6,5%-1,8% Németország2,72,6-3,1% Nyugat-Európa (Németország nélkül) 65,7-4,5%-3,3% Kelet-Európa65,2-13,3%+0,1% Ázsia, Afrika0,91,1+15,0%+1,4%

12 Shape 2012 • METRO Group érték- és hatékonyságnövelése • egyszerűbb szervezeti struktúra kialakítása • humán erőforrás is kiemelt terület „Célunk vállalatunk hosszú távú növekedésének biztosítása”. Dr. Eckhard Cordes

13 Vita

14 Köszönjük a figyelmet


Letölteni ppt "A METRO Kereskedelmi Kft. Készítette: Plaszauer Zsanett Szeitz Anita."

Hasonló előadás


Google Hirdetések