Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A városmárkázás alapjai Papp-Váry Árpád. Városmárka (szubjektív érzékelés) Branding (Márkázás) Városvagyon (objektív adottságok) Egyéb, tőlünk független.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A városmárkázás alapjai Papp-Váry Árpád. Városmárka (szubjektív érzékelés) Branding (Márkázás) Városvagyon (objektív adottságok) Egyéb, tőlünk független."— Előadás másolata:

1 A városmárkázás alapjai Papp-Váry Árpád

2

3 Városmárka (szubjektív érzékelés) Branding (Márkázás) Városvagyon (objektív adottságok) Egyéb, tőlünk független elemek

4 Mire jó a városmárkázás?

5

6

7

8

9

10 Miért van rá szükség épp most?

11

12

13

14

15

16

17

18 Egy városmárka modell

19

20 Városmárka (szubjektív érzékelés) Branding (Márkázás) Városvagyon (objektív adottságok) Egyéb, tőlünk független elemek 100%

21 20% látnivalók, történelmi attrakciók

22 konyha, éttermek 15%

23 gyalog tömegközlekedéssel 15% könnyű bejárni

24 olcsón élvezhető 10%

25 jó időjárás 10%

26 bevásárlási lehetőségek, minőségi választék 10%

27 20% gazdasági fejlettség

28 Városmárka (szubjektív érzékelés) Branding (Márkázás) Város (objektív adottságok) Egyéb, tőlünk független elemek 100%

29 pozitív, vonzó asszociációk mennyisége és erőssége 25%

30 felismerhetőség, azonosíthatóság (képeslap-teszt) 25%

31 beszédtéma 25%

32 média elismerés, megjelenés 25%

33

34 A vonal felé kell kerülni! De nemcsak marketing, városfejlesztés is!

35 És most nézzük a turizmus szempontjait!


Letölteni ppt "A városmárkázás alapjai Papp-Váry Árpád. Városmárka (szubjektív érzékelés) Branding (Márkázás) Városvagyon (objektív adottságok) Egyéb, tőlünk független."

Hasonló előadás


Google Hirdetések