Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Gazdasági kompetencia a távmunkában EBC*L-lel Paukóné Várnai Adrienn képviseletvezető EBC*Licensing Magyarország Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Gazdasági kompetencia a távmunkában EBC*L-lel Paukóné Várnai Adrienn képviseletvezető EBC*Licensing Magyarország Kft."— Előadás másolata:

1 1 Gazdasági kompetencia a távmunkában EBC*L-lel Paukóné Várnai Adrienn képviseletvezető EBC*Licensing Magyarország Kft.

2 2 A gazdasági kompetencia nemzetközi bizonyítványa  Európában egyedülálló EBC*L

3 3 EBC*L ORSZÁGOK Slovenia 2005 / 2006 Slovakia Italy Romania Bulgaria Kosovo UK Croatia Serbia Austria Switzerland GermanyHungary Poland 2003 / 2004 EBC*L már 23 országban! CyprusMacedoniaUkraine Albania Malta Kenya Czech Republic Greece Turkey

4 4 Gazdasági alapismeret mindenkinek CÉLCSOPORTOK: •Alkalmazottak & Munkanélküliek •Cégvezetők & Pályakezdők •Diákok CÉLCSOPORT

5 5 Gyakorlatias Oktatási célpontok a csoport igényeihez igazodnak Gyakorlat orientált gazdasági alapképzés AZ EBC*L JELLEMZŐI Egységes vizsgáztatás Tevékenységek elkülönülése: oktató  felügyelő  kiértékelő Szigorú minőségbiztosítási rendszer Nemzetközi szabvány Idő- és költséghatékony

6 6 Kulcspozícióban lévők tervezési kompetenciával Felsővezetők Szakemberek a gyártásban, értékesítésben és az adminisztrációban EBC*L BIZONYÍTVÁNYOK

7 7 Tartalom Általános tudás CélcsoportMinden ember Témakörök - Mérlegfelépítés - Mutatószámok - Költségszámítás - Gazdasági jog 2 órás vizsga Kifejtendő kérdések Minimális pontszám: 75 % EBC*L „A” MODUL

8 8 Egyszerű út a gazdasági hozzáértéshez és Tökéletes felkészítés az Egységes Európai Gazdasági Oklevél, EBC*L megszerzéséhez

9 9  a legkorszerűbb oktatáspszichológiai ismeretek és tapasztalatok alapján kifejlesztett módszer  a lehető legtöbb tudás eredményes elsajátítása a lehetséges legrövidebb időn belül  költséghatékony megoldás a munkaadók részére Easy business blended learning koncepció

10 10 Könyvek + e-learning tréningek EBC*L vizsga A KONCEPCIÓ

11 11 Tartalom: -Feleletválasztó tesztek -Esettanulmányok -Minta-vizsgafeladatsor Felkészítő segédanyag -Oktatási célok a csoport igényeihez igazítva -Didaktikus rendszer -Érthető és tömör nyelvezet -Tanulmányi célok minden oldalon -Magyar / német / angol nyelven KÖNYVEK

12 12 CD-ROM és ONLINE „A” modul:  kb. 800 feladat  Teljes tanulási idő: óra Az Easy Business az üzleti gazdaságtan legelismertebb és legdíjazottabb oktatási programja a német ajkú országokban. E-LEARNING

13 13 Átfogó, motiváló és gyakorlatorientált tanulás. A képzési program vezérfonala két cég problémáin vezeti végig a hallgatót. A VEZÉRFONÁL

14 14  Multimédia: Minden érzékszervre hat  Egy kép többet mond minden szónál…... és könnyebb rájuk emlékezni. Átfogó tanulás Megmozgatja mindkét agyféltekét A „BOSSI-MÓDSZER

15 15 „Blended learning” Tökéletes kombinációja az egyéni és a csoportos tanulásnak

16 16 2. Fázis: Tréning JELENLÉTI OKTATÁS Ismétlés, a megszerzett tudás használata és elmélyítése, problémamegoldó képesség fejlesztése 1. Fázis: e-learning EGYÉNI FELKÉSZÜLÉS Tudás megszerzése 3. Fázis: EBC*L vizsga Gazdasági alapkompetencia három lépésben

17 17 EGYÉNI FELKÉSZÜLÉS Tudás megszerzése Bárhol és bármikor, amikor a tanuló akarja Rendszeres önellenőrzés (tesztekkel) Felkészülés az EBC*L tudásra, kérdések segítségével 1. FÁZIS: E-LEARNING

18 18 JELENLÉTI OKTATÁS Ismétlés, a megszerzett tudás használata és elmélyítése, probléma-megoldó képesség fejlesztése Történet elmesélés, „felismerés pillanata“, „MIÉRT?“ Csoportmunkák, viták, játékos tanulás Célok: Tudás átadása, Felkészülés az EBC*L Kifejtendő kérdésekre és az Esettanulmányra 2. FÁZIS: TRÉNING

19 19 EBC*L vizsga Írásbeli, kétórás vizsga Kifejtős kérdések, nem teszt: - 16 fogalom meghatározása - 4 a téma megértését számon kérő kérdés - 1 esettanulmány 3. FÁZIS: EBC*L VIZSGA

20 20 Példa Mérleg elkészítése BLENDED LEARNING - TAPASZTALAT

21 21 REPEAT (ISMÉTLÉS) •A tanárok a kifejtendő kérdésekre koncentrálnak a kulcsmegállapítások alapos feldolgozása érdekében. USE (HASZNÁLAT) •A résztvevők elkészítik egy konkrét vállalkozás mérlegét •Az eredményeket prezentálják és megvitatják DEEPEN (ELMÉLYÍTÉS) •A célcsoportnak megfelelően: pl. Költségek a multinacionális vállalatoknál •Cégek sajátos témái (pl. mérleg egy bizonyos cégnél) INTERACT (INTERAKTÍV) •Fókuszban: „csináld és közben tanuld“, dinamikus csoportfoglalkozás (csoportmunkák, viták stb.) RUDI-Formula EASY BUSINESS TRÉNING

22 22 Akik a programot már sikerrel alkalmazzák: •XEROX, Victoria Versicherung, WELLA, Raiffeisen, Austrian Airlines Célcsoport: Key Account Menedzserek, Felsővezetők •Linde AG, Philips, Siemens Célcsoportok: Technikusok, Mérnökök •SAP Business School Célcsoport: SAP-Tanácsadók •Public Administration Célcsoport: Alkalmazottak a B2B-területen ÜGYFELEK

23 23 Célcsoport: -Kezdetben: Felsővezetés -Napjainkban, mindezek mellett: Projektvezetők, Key Account Menedzserek, Közép- és Alsó Menedzsment, …  Több, mint 250 résztvevő Oktatási felépítés (blended learning): -e-Learning:15-20 óra -Tréning: 2 nap  Egyéni felkészülés:10-30 óra -EBC*L Vizsga:2 óra PÉLDA – BLENDED LEARNING

24 24 Moderátor a spontán, kreatív és érdekes tanulási folyamatokhoz = Cél: Használhatóság, Problémamegoldó képesség „TRAIN THE TRAINER” – Tréningek TRÉNING ANYAG (Irányvonalak, Powerpoint előadások) ÚJ KIHÍVÁSOK TANÁROK ÉS TRÉNEREK SZÁMÁRA

25 25 TANULMÁNY Európai tanulmány a gazdasági hozzáértésről A gazdasági kompetencia vizsgálata Ausztriában, Németországban és Svájcban

26 26 FELADAT EBC*L „A” modul vizsga EBC*L „A” modul vizsga teljesítése

27 résztvevő Ausztriában, Svájcban, Németországban RÉSZTVEVŐK • 95 % Érettségi • 70 % Alkalmazott (teljes- és részmunkaidős) Szelektált csoport

28 28 8 P (= 2,3 %) > 74 pont  sikeresen levizsgázott 44 P (= 13 %) pont 290 P (= 85 %) < 50 pont EREDMÉNYEK

29 29 „A gazdasági tudás elengedhetetlen az üzleti életben.“ „ Napjainkban már nélkülözhetetlen a közgazdasági gondolkodás.“ „Manapság az üzleti adminisztráció már az általános képzettség része, miként a földrajz, vagy a történelem!” Résztvevők … … tisztában vannak a hiányosságaikkal … … és érzik, a probléma komolyságát: REAKCIÓK Égbekiáltó hiányosságok mutatkoznak a gazdasági alapképzésben

30 30 Die Presse Wirtschaftsblatt MÉDIA VISSZHANG Der Standard Format Kurier

31 31 Szenzációs eredmény Motiváló Riasztó, nyugtalanító Ösztönző KÖVETKEZTETÉSEK

32 32 CÉLUNK A tanulmány elkészült a német ajkú országokban A többi országban lévő EBC*L Képviselet is követni fogja Végső Cél: Egész Európán átívelő tanulmány Végső Cél: Egész Európán átívelő tanulmány

33 33 Köszönöm a figyelmet! Előadás vége EBC*L Magyarországi Képviselet Paukóné Várnai Adrienn Bezsilla Nándor u. 16. H Budapest További információkért keressen bennünket:


Letölteni ppt "1 Gazdasági kompetencia a távmunkában EBC*L-lel Paukóné Várnai Adrienn képviseletvezető EBC*Licensing Magyarország Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések