Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/20 823 5815 Lotus Announcement day IBM Magyarországi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/20 823 5815 Lotus Announcement day IBM Magyarországi."— Előadás másolata:

1 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/ Lotus Announcement day IBM Magyarországi Kft.

2 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Agenda  9:30 – 9:45 –Köszöntő: Mark A Cain (IBM Sales & Distribution, Software Sales Manager of Lotus Software, CEMAAS Region)  9:45 – 10:30 –Hatékonyság és üzleti intelligencia - Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János  10:30 – 11:15 –Az elektronikus űrlapkezelés jövője IBM módra Horváth András  11:15 – 11:30 –Szünet  11:30 – 12:15 –Gyors fejlesztés, hibamentes kód - Hogyan webesítsük meglévő Lotus Notes, SAP és egyéb alkalmazásainkat? Szabó János  12:15 – 13:00 –Instant Messaging a XXI. században Bedő Norbert, Furucz János, Horváth András  13:00 EBÉD

3 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/ Lotus Strategy & Directions 24 th October 2006 Mark A. Cain

4 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation People Productivity Evolution Business Value Dynamic Workplace Team Productivity • Proprietary Client/Server • Proprietary Document Formats • Multi-year Development Cycles • Focus on and Documents Personal Productivity • Personal Productivity • Standalone Use • Focus on Authoring Tool • Relationships, collective knowledge, power of the network • Convergence of collaborative services • Consumer and business life blend • Flexible access to enterprise applications and services through SOA • Speed, composite applications and “mash ups” across boundaries • Explosion of devices and interconnectivity • Standards, choice and flexibility Dynamic Workplace

5 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation The IBM Workplace Vision  Hide Complexity  Self Service  Fast Adoption Rates  Cost Avoidance  Rapid application integration  Role Based  Security  Single Sign On  Simple Navigational  Context sensitive

6 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation  Next generation user experience  Enhanced mail, calendar, contacts  Composite applications  Integrated Document Editors  Server managed client Lotus Notes/Domino 8

7 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation New Sametime 7.5 launched 13th Sep  Instant Messaging  New IM client with dramatic update to user interface and features  Voice Chat  Web Conferencing  New Lotus Sametime Web conference user experience  Easy, fast and reliable entry to Web conferences  Extensible Framework for 3rd party integration Major upgrade & investment in real-time collaboration

8 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation IBM WebSphere Portal Version 6.0 Meeting the New Requirements for the Front-End of SOA  Helping Organizations to Rapidly Respond to Change –Integrates with IBM WebSphere Portlet Factory –AJAX support to deliver compelling user experience  Easy-To-Use Composite Application Templates –Flexibility to easily customize interfaces –Process Server integration and new workflow builder –Portlet Palette & Enhanced Portlets  Helping Increase Organizational Productivity and Operational Efficiency –Enhanced Web Content Management –Leverages IBM Workplace Forms (e-forms) capabilities –Fly Out Menus & Page navigation –Drag & Drop support –Enhanced Search –Native MS Windows & MS Office Integration Slide out palette lets you add new portlets to that page Drag & Drop Support New and Updated Themes & Skins. Roll over Menus

9 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation IBM Lotus Differentiators  Open standards based  Open source friendly and inclusive  Composite application model  Multiplatform  Incremental capabilities  Server managed  IBM research  Focused on the end-user  Rich and vibrant ecosystem of partners  Security  Part of a comprehensive IBM software platform

10 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/ Thank You Visit us at

11 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/ Az elektronikus űrlapkezelés jövője IBM módra Egy lépéssel előre – Jövőbe mutató üzleti modellek és alkalmazások Lotus szoftverekkel Október 24.

12 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation

13 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Milyen problémák merülnek fel a kitöltés során?  Helyesen adom-e meg az adatokat  Mindent kitöltök-e ami kötelező  Minél bonyolultabb az űrlap, annál több a HA benne  Mire kibogarászom, kikeresem, hogy mit és hogyan, lemegy a nap

14 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Milyen problémák merülnek fel a feldolgozás során?  Lassú, munkaigényes, nehézkes –Ellenőrizni kell az adatok helyességét •Javítás •Hiánypótlás •Kiegészítés –Be kell ütni a számítógépbe •Ellenőrizni kell a bevitel helyességét –A papírokat kezelni, raktározni szállítani kell

15 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Mi a megoldás? – Ami lehetővé teszi:  Az adatok gyors felvitelét  A kötelezettségek figyelését, követését –Kötelezően megadandó információ –Töltse ki, HA –Olvassa el a tájékoztatót, stb.  Felvitt adatok azonnali ellenőrzését  Mentés előtt a teljes dokumentum ellenőrzését  Varázslókat a kitöltéshez  Az eredeti, papíralapú űrlap formátumának használatát, nyomtatásának lehetőségét  Elektronikus aláírást –Közigazgatási egységes aláírási formátum használatát  Interneten/Intraneten vagy off-line kitöltést ugyanazon űrlapminta alapján

16 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Domino Workplace Forms Forms Sub-forms Offline Support Web Forms Web Services* Attachments as transport Portlets XML Pixel Perfect Forms (Paper Forms) Overlapping Digital Signatures Forms Extensions (IFX) (Ex. Signing Tablet) (3 rd Party Encryption) Guided Front End (Turbo Tax) Views & Logic (Form Management) Domino Workflow Replication On Disk Encryption Lotus Workflow XForms (W3C Standards) Self contained Standalone Solution Component Technology IBM Internal Lotus Domino Workplace Forms

17 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Gyakorlati példák 1.Űrlap varázslókkal 2.Űrlap elektronikus aláírással –Szekciók aláírása –Hitelesség –Adatsérülés 3.Integráció Lotus rendszerekkel 1.Adatátvétel Lotus alkalmazásból

18 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Gyakorlati példák: Űrlap varázslókkal

19 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Gyakorlati példák: Űrlap elektronikus aláírással

20 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Gyakorlati példák: Integráció Lotus rendszerekkel

21 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation IBM Workplace Forms Viewer 2.6 Kövér kliens alkalmazás, amely szerepkör alapú elektronikus aláírással, részűrlap-eléréssel automatizálja a többszereplős folyamatokat. Szerepkör alapú varázslók vezetik végig a felhasználót az űrlapon, könnyítve és gyorsítva ezzel a pontos, hibaellenőrzött kitöltést és továbbítást. IBM Workplace Forms Designer 2.6 Gyors és hatékony űrlaptervező eszköz, amellyel pixelpontos űrlapok hozhatók létre (WYSIWYG). A nyílt szabványokon alapuló Eclipse keretrendszer lehetővé teszi a szabványoknak megfelelő űrlapok létrehozását, felhasználását, integrációját. IBM Workplace Forms Server 2.6 Minimális erőforrást ignylő szerver komponens, amely lehetővé teszi az űrlapok böngészőben történő elérését, kitöltését kiegészítő modulok telepítése nélkül. Workplace Forms szerver többszekciós, összetett űrlapok kitöltését és lokális vagy szerveren történő mentését teszi lehetővé. Kiegészítő szolgáltatásként lehetőséget ad a kliens oldali szoftver letöltésére és telepítésére (IBM Workplace Forms Viewer). IBM Workplace Forms termékek

22 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Adatok: IT adatelemzés **ŰJ **  W3C XForms specifikáció alapú  XML adatfeltöltés  Külső XML séma alapú validálás Csatolmányok  Kiegészítő vagy vonatkozó elektronikus űrlapok  Microsoft Office, video, fax, stb. Gyorsabb űrlapkészítés…Újrafelhasználható komponensek Cél: Komponensek újrahasznosítása – felület, szabályok & forrásadatok Digitális aláírás  Esetleg egymást átfedő részegységek vagy teljes űrlap aláírása  beépített vagy külső szolgáltatások felhasználása  A szolgáltatásokhoz képest kis méretű fájlok Felhasználói felület: Workplace Forms Designer  Pixel-pontos  Kitöltéstámogatás, varázslók Üzleti logika: Business Analyst ** NEW**  Űrlapba épített üzleti folyamatok  Integráció külső üzleti folyamatokkal Plug n’ Play összetevők

23 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.:

24 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/ Instant Messaging a XXI. században Egy lépéssel előre – Jövőbe mutató üzleti modellek és alkalmazások Lotus szoftverekkel Október 24.

25 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Probléma az lel (és telefonnal) …. (1) Üzleti problémám van ami megoldásra vár, ezért küldök egy t Péternek … (2) Péter nem válaszol, ezért küldök neki egy újabb t (3) Még mindig semmi, ezért hívom telefonon… (4) …amin üzenetrögzítő jelentkezik (5) Elő a mobil számot, és végre felveszi… (6) …majd közli, hogy ez a téma Jánosra tartozik Alig 2 órámba telt és válasz még sehol

26 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Hasonlítsuk össze Eredeti Re:Re:Re:ReRe:Re:Re:Re:ReRe:Re:Re:Re:Re Továbbítás Re:Válasz előzményekkel Idő +Idő++Idő+++Idő++++Idő További személyek bevonása Csevegés mentése Fájl csatolás

27 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Sametime jellemzők SAMETIME 7.5 Instant messaging Web konferenciák integráció Expertise location Ügyfélszolgálat Video integrációTestreszabás Plug-in model Átjáró más közösségekhez Voice over IP Telefon integráció Mobil képességek

28 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Miért érdemes a Sametime-ban gondolkodni? Mobil munkatársak kommunikációja egymással és a cégnél lévő munkatársakkal sokkal hatékonyabbá válik Megvalósul az IM rendszerek belső kontrollja, lehetőség nyílik a publikus rendszerek szabályozott beillesztése Észrevehetően kisebbek a telefoköltségek Felgyorsul a kommunikáció a munkatársak között Határozottan csökkenthetők az utazási költségek Csökken az elektronikus levelezés mennyisége Szakérők, információk fellelésének ideje csökken

29 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Sametime kliens bemutató

30 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation WEB konferencia bemutató

31 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation „Click-to-Call” koncepció – bárki felhívása számítógépről vagy telefonról

32 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Click-to-call web elérés •Keresés a címtárban és hívás •Samtime jelenlét-érzékelés és csevegés •Számválasztás vagy egyedi szám •Hívás állapotának kijelzése

33 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation

34 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Telefonon történő bejelentkezés jelzése Sametime-ban

35 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation „Click to call” video lehetőségek Cisco-val A Cisco „VT advantage” alkalmazást használja Plug-and-play. Azonnal együttműködik

36 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation

37 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation

38 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Sametime – Tandberg integráció – Hogyan működik?

39 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Sametime – Tandberg integráció –IBM Lotus Domino Server >Supported IBM Lotus Domino Server Versions running on Windows 2000 or >6.5.1 with Interim Fix Pack (IF1) applied. >6.5.2 or later 6.5.x releases (not v7.0). >SSL Support enabled on the Domino Server is strongly suggested. >Other Domino server platforms have not been specifically tested by TANDBERG. –IBM Lotus Sametime >IBM Lotus Sametime Server. –TANDBERG Management Suite >TANDBERG Management Suite v11.0 or later installed on a separate server from the Domino/Sametime server. >Client Solution Package installed with free seats available. >SSL Support enabled on the TMS Server is recommended. >The TMS server must be a member of the same domain or a trusted domain of the computers used by the Sametime Clients. –Videoconferencing Endpoint Requirements >Any endpoint that can be managed by the TANDBERG Management Suite (TMS) can be used with the Lotus Sametime Integration.

40 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Sametime 7.5 – Tandberg közös fejlesztés Norway, Finansavisen, : Tandberg együttműködést írt alá az IBM-mel Tandberg videokonferencia klienst ad az IBM Lotus Sametime 7.5 klienshez, amely lehetővé teszi videokonferenciák elérését közvetlenül a számítógépről. Ken Bisconti azt mondta, hogy a Tandberg együttműködés fontos lépés a Lotus Sametime és vezető kommunikációs cégek együttműködésében.

41 Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: Bedő Norbert Furucz János


Letölteni ppt "Lotus szoftverek © 2006 IBM Corporation Horváth András Tel.: 06/20 823 5815 Lotus Announcement day IBM Magyarországi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések