Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer."— Előadás másolata:

1 StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer

2 Integrált fürdőirányítási rendszer

3 Beléptető rendszer Alrendszerek  Beléptető és jegyértékesítő rendszer  Szekrényvezérlő rendszer  Videó megfigyelő rendszer  Betegirányító és ütemező rendszer  Kiegészítő alrendszerek  Szállodai rendszer  Éttermi rendszer  Készletnyilvántartó rendszer  Főkönyvi rendszer  Külső interfészek  Távoli adminisztráció

4 A beruházás megtérülése: 2-3 év Beléptető rendszer előnyök  Elszámoló rendszer a fürdő adottságainak megfelelően testre szabható  Személyzeti feladatok csökkenése  Elszámoltatás pontosságának növekedése (korrektebb elszámoltatás)  Kiszolgálás minőségének emelése (kényelmi funkciók)  Szekrényvezérlés  Éttermi fogyasztás  Perc alapú elszámolás  Nagyobb forgalom  Üzleti tervezés segítése (statisztikák)  Bérköltségek csökkenése  Visszaélések kiszűrése  Személyzeti visszaélések  Vendég visszaélések

5 Beléptető rendszer Kapuk, zárak vezérlése Kamera rendszer Szekrényvezérlés Pénztárak, adminisztráció Szerver, Adatbázis Ellenőrző, jegykiadó terminálok Éttermek Számítógép hálózat Távoli hozzáférés

6 Kapuk, forgóvillák

7 Információs és jegykiadó terminálok

8 Vendégek elszámoltatása  Fix díjas – (belépéskor, vagy utólagosan elszámoltatott)  Perc alapú - (utólagosan elszámoltatott)  Zónánként különböző díjak (perc és/vagy fix díjak)  Kredit és debit rendszer  Kaució kezelése  Éttermi és egyéb szolgáltatások utólagos elszámolása

9 Percdíjak A fix díj és percdíj kombinációjával, tetszőleges árstruktúra alakítható ki  Jegytípusonként és zónánként más perdíjszabás adható meg  A fix és percalapú elszámolás keverhető  Másodperc alapú, vagy megkezdett óra/perc alapú elszámolás  A vendég számára a minőségérzet és a korrekt elszámolást, míg  az intézmény számára többletbevételt egyszerre eredményezhet.

10 Vendégek típusai  Napi vagy bérletes  Szállodai  VIP  TB-s  Klubkártya  Városkártya

11 Beléptető rendszer Jogosultság ellenőrzésének folyamata Azonosító Érvényes... A23X Kapuk, zárak vezérlése Szerver, Adatbázis Vendég

12 Fényképes ellenőrzés Szerver Vendég Átjáró Pénztár Bejárat Biztonsági szolgálat Pénztár Kijárat Átjáró

13 Beléptetés 1. lépés

14 Beléptetés 2. lépés

15 Vendég kiléptetése Számlázási kép kiléptetéskor

16 Számlázás számlázási kép kiléptetéskor

17 Szekrényvezérlés szekrény nyitási folyamata Szerver, Adatbázis Kijelző Ellenőrző terminálok Vendég Szekrények

18 Szekrényvezérlés  A szekrények állapotkövetése  Nyitott szekrényre riasztás  Szekrények dinamikus kiosztása  Egymás melletti felhasználók kiküszöbölése  Automatikus szekrény felszabadítás  Biztonság:  Energia nélkül zárt állapot  Nyitás csak elektronikával

19 A szekrénysorokban elhelyezett kijelzők segítségével nyithatók a szekrények Szekrények nyitása 1. lépés

20 Szekrények nyitása 2. lépés …a karszalag elhúzásával a kijelzőn megjelenik szekrényünk sorszáma.

21 Szekrények nyitása 3. lépés A szekrény csak akkor nyitható ki, amennyiben a gombot megnyomtuk.

22 Szekrények nyitása 4. lépés A rendszer a szekrényt az adott karszalaghoz rendeli, egészen a kiléptetésig.

23 Szekrényevezérlés Öltözők

24 Szekrények kezelése

25 Szekrények kezelése események

26 Éttermi fogyasztás credit-debit rendszerben

27 Éttermi rendszer előnyök  Készpénz kezelésére nincs szükség  Visszaélések kiküszöbölése  Vendégek fogyasztásának nyomonkövetése  Gyorsabb kiszolgálás  Nagyobb forgalom

28 Éttermi fogyasztás Rendelés felvétele

29 Statisztikák

30 Statisztikák az üzleti tervezésben Vezetőség: - új üzleti szabályok - új árrendszer - új akciók - új üzleti szabályok Statisztikák: - Kimutatások - Adatbányászat - Csoportosítások Vendégek - Vendég belépések - Pénzmozgások - Mozgás események - Vendég fogyasztások Vezetőség - áttekint -Analizál - üzleti tervezés Növekvő Forgalom és Bevétel

31 Statisztikák Vezetőség Adatbázis Folyamatos, online kapcsolat A rendszerben történő, változások azonnal megjelennek.  Pénzügyi események, (bevétel, kasszák változása)  Mozgás események (vendégforgalom, vendégtér kihasználtság)  Rendszer események (dolgozói forgalom, eszközök eseményei)  Illetéktelen behatolás (szekrényfeltörés, szoftveres behatolás)

32 Statisztikák  Pénzügyi statisztikák:  Kassza kezelés (Felhasználók, pénztár, pénztárak szerint csoportosítási lehetőség)  Bevétel kimutatások (értékesítési pontok, szolgáltatások, szolgáltatáscsoportok, jegytípusok, vendégtípusok, stb… szerint)  Vendégesemények statisztikái  Pl: átlagos benntartózkodás, vendégórák eloszlása, összesített vendéglétszám, jegytípus bontás, stb…  Vendégfogyasztás kimutatásai

33 Statisztikák Archív számlák

34 Statisztikák, jelentések Összesített vendégóra statisztik a nyomtatása

35 Szállodai szoftver előnyök  Hatékonyan adminisztrálja a szállodai munkafolyamatokat.  Tartalmazza az összes alapvető szállodai front office tevékenyseéget.  A fürdő szolgáltatások szobaszámlára törénő terhelése  Fürdő és szálloda közti elszámoltatás  Szállodai vendégek számára karszalag kiadása a recepción

36 Szállodai szoftver Foglaltsági tabló

37 Video-megfigyelő rendszer

38  Ethernet alapú kamerák  Tetszőlegesen bővíthető  Digitális képrögzítés  Mozgókép archíválás  Folyamatos  mozgásra aktiválódó  Mozgatható, zoom-olható, kültéri-, beltéri kamerák  Rendszámazonosítás  Távoli megfigyelés (Internet, mobil technológiák)

39 Video megfigyelő rendszer Kamerák... Riasztás Rendszer elemei Szerver, Adatbázis Kamera szerverek

40 Video-megfigyelő szoftver „Medencetér” nézet képernyő

41 Video-megfigyelő szoftver Kamera beállítások képernyő

42 A betegirányító rendszer előnyei Megszűnik a felesleges papír alapú adminisztráció Dinamikusabb, hosszabb távra szóló kezelési előjegyzések kiosztása Az előosztási rendszer időpont és napi alapú is lehet Előjegyzési naptár nyomtatása a beteg számára Adatok fogadása a háziorvosi rendelőktől Adatlekérdezési lehetőség a háziorvosok számára A kezelések igényei, kihasználtsága felmérhető Az egyes fülkékre vagy kezelőkre eső terhelések felmérhetők Teljes körű adatszolgáltatás valós időben, vagy összesítő jelentés formájában en keresztül Etikett címke nyomtatása az elszámolás megkönnyítéséhez Lehetséges ún. előjegyzési díj elszámolása, kezelése A TB-s törvények által előírt fizetési kötelezettségek kezelése

43 A betegirányító rendszer alapjai Automatizált betegregisztráció Automatizált kezelési előjegyzés Automatizált beteg- és kezelő nyilvántartás Statisztikák Széleskörű lekérdezési lehetőségek Kúránkénti betegtámogatási lehetőségek felajánlása

44 A rendszer felépítése

45 A betegirányítási és kezelési folyamat A.RegisztrációB.Fizetés C.Előjegyzések D.Előjegyzések dokumentumai E.Beléptetések F.Elszámolás Vendég

46 Betegirányító Kezelésellenőrző terminál Kezelésellenőrző terminálok Szerver, Adatbázis

47 Betegirányító Betegirányító Kezelőhelyek és kezelőszemélyzet kihasználtsága

48 Betegirányító rendszer Tanúsítványok APEH engedély A program megfelelése a 17/1997-es és 56/2003 TB-s és Fizikoterápiás törvényeknek Folyamatban van az OEP engedély az elszámolások helyességét illetően Tanúsítvány a már kitelepített helyekről

49 Távoli adminisztráció Web-szerver WAP-szerver Beléptető rendszer Megfigyelő rendszer Mobil böngésző GSM Internet Internet böngésző Szerver, Adatbázis Tűzfal

50 Külső interfészek  Kapcsolódás egyéb  Szállodai szoftverekhez  Kórházi rendszerek  Főkönyvi rendszerek

51 Főbb referenciáink  Debreceni Aquaticum Élményfürdő, Termálfürdő  Zalakarosi Élmény és Termálfürdő  Orosháza – Gyopárosfürdő – Élményfürdő  Győr termálfürdő – betegirányítás  Mammut 2 – Moveland Fitness Center  Ceglédi Termál és Élményfürdő valamint Aquapark  Hévíz – Tófürdő és Szálloda …

52 Elérhetőségeink TravelSoft Online Kft. H-1122 Budapest Acsády Ignác u. 13. Tel: Fax:


Letölteni ppt "StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer."

Hasonló előadás


Google Hirdetések