Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer"— Előadás másolata:

1 StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer

2 Integrált fürdőirányítási rendszer

3 Beléptető rendszer Alrendszerek
Beléptető és jegyértékesítő rendszer Szekrényvezérlő rendszer Videó megfigyelő rendszer Betegirányító és ütemező rendszer Kiegészítő alrendszerek Szállodai rendszer Éttermi rendszer Készletnyilvántartó rendszer Főkönyvi rendszer Külső interfészek Távoli adminisztráció

4 Beléptető rendszer előnyök
Elszámoló rendszer a fürdő adottságainak megfelelően testre szabható Személyzeti feladatok csökkenése Elszámoltatás pontosságának növekedése (korrektebb elszámoltatás) Kiszolgálás minőségének emelése (kényelmi funkciók) Szekrényvezérlés Éttermi fogyasztás Perc alapú elszámolás Nagyobb forgalom Üzleti tervezés segítése (statisztikák) Bérköltségek csökkenése Visszaélések kiszűrése Személyzeti visszaélések Vendég visszaélések A beruházás megtérülése: 2-3 év

5 Beléptető rendszer Pénztárak, Szekrényvezérlés adminisztráció Éttermek
Kamera rendszer Pénztárak, adminisztráció Ellenőrző, jegykiadó terminálok Számítógép hálózat Szerver, Adatbázis Kapuk, zárak vezérlése Távoli hozzáférés

6 Kapuk, forgóvillák

7 Információs és jegykiadó terminálok

8 Vendégek elszámoltatása
Fix díjas – (belépéskor, vagy utólagosan elszámoltatott) Perc alapú - (utólagosan elszámoltatott) Zónánként különböző díjak (perc és/vagy fix díjak) Kredit és debit rendszer Kaució kezelése Éttermi és egyéb szolgáltatások utólagos elszámolása

9 Percdíjak A fix díj és percdíj kombinációjával, tetszőleges árstruktúra alakítható ki Jegytípusonként és zónánként más perdíjszabás adható meg A fix és percalapú elszámolás keverhető Másodperc alapú, vagy megkezdett óra/perc alapú elszámolás A vendég számára a minőségérzet és a korrekt elszámolást, míg az intézmény számára többletbevételt egyszerre eredményezhet.

10 Vendégek típusai Napi vagy bérletes Szállodai VIP TB-s Klubkártya
Városkártya

11 Beléptető rendszer Jogosultság ellenőrzésének folyamata
Azonosító Érvényes ... A23X... Szerver, Adatbázis Vendég Kapuk, zárak vezérlése

12 Fényképes ellenőrzés Pénztár Vendég Bejárat Biztonsági szolgálat
Átjáró Átjáró Pénztár Kijárat Szerver

13 Beléptetés 1. lépés

14 Beléptetés 2. lépés

15 Vendég kiléptetése Számlázási kép kiléptetéskor

16 Számlázás számlázási kép kiléptetéskor

17 Szekrényvezérlés szekrény nyitási folyamata
Szekrények Szerver, Adatbázis Kijelző Ellenőrző terminálok Vendég

18 Szekrényvezérlés A szekrények állapotkövetése
Nyitott szekrényre riasztás Szekrények dinamikus kiosztása Egymás melletti felhasználók kiküszöbölése Automatikus szekrény felszabadítás Biztonság: Energia nélkül zárt állapot Nyitás csak elektronikával

19 Szekrények nyitása 1. lépés
A szekrénysorokban elhelyezett kijelzők segítségével nyithatók a szekrények

20 Szekrények nyitása 2. lépés
…a karszalag elhúzásával a kijelzőn megjelenik szekrényünk sorszáma.

21 Szekrények nyitása 3. lépés
A szekrény csak akkor nyitható ki, amennyiben a gombot megnyomtuk.

22 Szekrények nyitása 4. lépés
A rendszer a szekrényt az adott karszalaghoz rendeli, egészen a kiléptetésig.

23 Szekrényevezérlés Öltözők
Öltözők grafikus megjelenítése, külön ikonnal a foglalt, koszos, hibás, üres státuszú szekrények.

24 Szekrények kezelése Kezdeményezhető egy adott, vagy akár összes szekrény nyitása. Megjeleníthető a szekrényben aktuális vendég adatai..

25 Szekrények kezelése események
Valamint összes eddigi tevékenysége.

26 Éttermi fogyasztás credit-debit rendszerben
A rendszer ellátja az éttermi és készletnyilvántartás funkcióit.

27 Éttermi rendszer előnyök
Készpénz kezelésére nincs szükség Visszaélések kiküszöbölése Vendégek fogyasztásának nyomonkövetése Gyorsabb kiszolgálás Nagyobb forgalom Készpénzkezelés helyett több idő marad a kiszolgálás minőségére.

28 Éttermi fogyasztás Rendelés felvétele
A vendég az éttermi pultnál elhelyezett olvasónál leolvastatja karszalagját, Megjelennek az adatai (eddigi fogyasztása, fényképe, jogosultsága) A kért éttermi cikkeket a személyzet egyetlen gombnyomással hozzárendeli, majd jóváhagyja. A vendég pedig boldogan lakmározik.... Megjegyzés A fénykép azért szükséges, hogy az éttermeben mindenki csak a saját karszalagjával fogyasszon. A jogosultság vonatkozik pl 10 gyerekes családra ahol a 6 éves gyermek nagyon falánk... A képen látható, hogy a vendég eddigi fogyasztása is megjelenik.

29 Statisztikák

30 Statisztikák az üzleti tervezésben
Vendégek - Vendég belépések - Pénzmozgások - Mozgás események - Vendég fogyasztások Statisztikák: Kimutatások Adatbányászat Csoportosítások Vezetőség - áttekint Analizál üzleti tervezés Növekvő Forgalom és Bevétel Vezetőség: - új üzleti szabályok - új árrendszer - új akciók új üzleti szabályok

31 Statisztikák A rendszerben történő, változások azonnal megjelennek.
Adatbázis Vezetőség Folyamatos, online kapcsolat A rendszerben történő, változások azonnal megjelennek. Pénzügyi események, (bevétel, kasszák változása) Mozgás események (vendégforgalom, vendégtér kihasználtság) Rendszer események (dolgozói forgalom, eszközök eseményei) Illetéktelen behatolás (szekrényfeltörés, szoftveres behatolás)

32 Statisztikák Pénzügyi statisztikák:
Kassza kezelés (Felhasználók, pénztár, pénztárak szerint csoportosítási lehetőség) Bevétel kimutatások (értékesítési pontok, szolgáltatások, szolgáltatáscsoportok, jegytípusok, vendégtípusok, stb… szerint) Vendégesemények statisztikái Pl: átlagos benntartózkodás, vendégórák eloszlása, összesített vendéglétszám, jegytípus bontás, stb… Vendégfogyasztás kimutatásai

33 Statisztikák Archív számlák
A rendszerből rengeteg statisztika kinyerhető. Vendégek bentartózkodásaiból, átlagos bentartózkodási idő, átlagos vengészámok, csúcsok számítása. Előrejelzések. Minden vendég, felhasználó cselekvés naplózásra kerül, mely visszakereshető.

34 Statisztikák, jelentések
Összesített vendégóra statisztik a nyomtatása

35 Szállodai szoftver előnyök
Hatékonyan adminisztrálja a szállodai munkafolyamatokat. Tartalmazza az összes alapvető szállodai front office tevékenyseéget. A fürdő szolgáltatások szobaszámlára törénő terhelése Fürdő és szálloda közti elszámoltatás Szállodai vendégek számára karszalag kiadása a recepción

36 Szállodai szoftver Foglaltsági tabló
Hatékonyan adminisztrálja a szállodai munkafolyamatokat. Tartalmazza az összes alapvető szállodai front office tevékenyseéget.

37 Video-megfigyelő rendszer

38 Video-megfigyelő rendszer
Ethernet alapú kamerák Tetszőlegesen bővíthető Digitális képrögzítés Mozgókép archíválás Folyamatos mozgásra aktiválódó Mozgatható, zoom-olható, kültéri-, beltéri kamerák Rendszámazonosítás Távoli megfigyelés (Internet, mobil technológiák)

39 Video megfigyelő rendszer
Rendszer elemei Riasztás Szerver, Adatbázis Kamerák Kamera szerverek ... A kamerák ethernet hálózaton keresztűl csatlakoznak a szerverekhez, melyek a digitális képrögzítést végzik. Az élőkép és archívum elérése böngészőből történik, melyet a web-szerver szolgál ki. Természetesen kissebb rendszer esetén a rögzítő, kiszolgáló és megjelenítő funkciókat egyetlen gép is elláthatja. A rendszer skálázhatósága magas. Élőkép és archívum távolról interneten, vagy mobil telefonon keresztűl. Riasztás Kamerák

40 Video-megfigyelő szoftver
„Medencetér” nézet képernyő Egyszerű, gyors kezelhetőség Tetszőleges számú kamera megjelenítése (automatikus méretezés) Nézetek kezelése, kamerák csoportosítása Pásztázó üzemmód (fix kamerák megadott sorrend szerinti váltogatásával)

41 Video-megfigyelő szoftver
Kamera beállítások képernyő

42 A betegirányító rendszer előnyei
Megszűnik a felesleges papír alapú adminisztráció Dinamikusabb, hosszabb távra szóló kezelési előjegyzések kiosztása Az előosztási rendszer időpont és napi alapú is lehet Előjegyzési naptár nyomtatása a beteg számára Adatok fogadása a háziorvosi rendelőktől Adatlekérdezési lehetőség a háziorvosok számára A kezelések igényei, kihasználtsága felmérhető Az egyes fülkékre vagy kezelőkre eső terhelések felmérhetők Teljes körű adatszolgáltatás valós időben, vagy összesítő jelentés formájában en keresztül Etikett címke nyomtatása az elszámolás megkönnyítéséhez Lehetséges ún. előjegyzési díj elszámolása, kezelése A TB-s törvények által előírt fizetési kötelezettségek kezelése

43 A betegirányító rendszer alapjai
Automatizált betegregisztráció Automatizált kezelési előjegyzés Automatizált beteg- és kezelő nyilvántartás Statisztikák Széleskörű lekérdezési lehetőségek Kúránkénti betegtámogatási lehetőségek felajánlása

44 A rendszer felépítése

45 A betegirányítási és kezelési folyamat
Regisztráció Fizetés Előjegyzések Vendég Előjegyzések dokumentumai Beléptetések Elszámolás Vendég

46 Kezelésellenőrző terminálok
Betegirányító Kezelésellenőrző terminál Szerver, Adatbázis

47 Betegirányító Kezelőhelyek és kezelőszemélyzet kihasználtsága

48 Betegirányító rendszer Tanúsítványok
APEH engedély A program megfelelése a 17/1997-es és 56/2003 TB-s és Fizikoterápiás törvényeknek Folyamatban van az OEP engedély az elszámolások helyességét illetően Tanúsítvány a már kitelepített helyekről

49 Távoli adminisztráció
Internet böngésző Beléptető rendszer Megfigyelő rendszer Internet Szerver, Adatbázis Minden funkció távolról elérhető. Statisztikák lekérése, betekintés a fürdő területére vagy beavatkozás a rendszerbe nincs a fürdő területéhez kötve... GSM Tűzfal Mobil böngésző Web-szerver WAP-szerver

50 Külső interfészek Kapcsolódás egyéb Szállodai szoftverekhez
Kórházi rendszerek Főkönyvi rendszerek

51 Főbb referenciáink Debreceni Aquaticum Élményfürdő, Termálfürdő
Zalakarosi Élmény és Termálfürdő Orosháza – Gyopárosfürdő – Élményfürdő Győr termálfürdő – betegirányítás Mammut 2 – Moveland Fitness Center Ceglédi Termál és Élményfürdő valamint Aquapark Hévíz – Tófürdő és Szálloda

52 Elérhetőségeink TravelSoft Online Kft. H-1122 Budapest
Acsády Ignác u. 13. Tel: Fax:


Letölteni ppt "StepIn Express Integrált Fürdőirányítási rendszer"

Hasonló előadás


Google Hirdetések