Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged 2007. október 8.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged 2007. október 8."— Előadás másolata:

1 Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged 2007. október 8.

2 Téma felépítése 1.Bemutatkozás, pár szóban a Xerox-ról 2.Piaci trendek 3.One to one marketing célja, területe 4.A VA dilemma 5.Jelenleg ki használ perszonalizált nyomtatást 6.Legérdekesebb sikertörténetek

3 iGen3 • 2002 piaci bevezetés • ~400 szabadalom • harmadik generációs tech. • 10 év fejlesztés, 1 milliárd $

4 Elégedettség Siker Szervíz és támogatás Rendszerek Üzleti növekedés Megoldások Átfogó stratégia

5 • Építeni a piacot (SSS kínálata) • Bizonyítani a jelentős üzleti növekedés lehetőségét • Irányítani a nyomdaipart az új üzleti modellhez vezető átalakulásban • Ügyfeleink elégedettségének elérése A mi küldetésünk

6 Igény kielégítéseIgény meghatározásIgény generálás Business Dev Kreáljunk új igényeket, építsük a piacot!

7 Mi történik a piacon?

8 Változó tartalom Átfutási idő Igény szerint Kis példányszám Source: InterquestSource: Frank Romano, RIT Source: CAPVSource: Strategies for Management Commercial Print 2010 2008-ra a digitális nyomatok 33% -a változó adat vagy perszonalizált 2010-re a nyomdai munkák 33%-a 24 órán belüli átfutású lesz 2009-re 12% -ot nő az igény szerinti nyomtatás piaca 78%-a színes munkáknak 5000 alatt van Piaci Trendek

9 200120062011 Európai nyomdai piac értéke 2001 – 2011 4.2% 2.1% 200120062011 196% 27% The Future of European Printing to 2011 Pira International Ltd Ofszet Digitális

10 A digitális nyomtatás jövője Európai piaci előrejelzés 2008-ra “…perszonalizált nyomtatás, DM, ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) és marketing stratégiák amelyek teljes mértékben az egyénre fókuszálnak…”

11 A színes nyomtatás iránti igény növekedése Source: IT Strategies

12 Változó adat nyomtatás igénye Jelenleg előállít 47% Nem használ 48% Gyártat 5%

13 Vtozó Átfutási idő Igény szerint Kis példányszám A passzivitás okai drága nincs rá igény tapasztalat hiány egyéb

14 Miért van rá igény? A színes digitális nyomtatás piaci értéke 61.1%-kal nő Ügyfelei igénylik versenyelőny növekvő kínálat Csökkenő nyomtatási ktsg. Profitabilitás erősítése Pozitív tapsztalatok

15 One to One marketing célja, területe

16 Miért értékesítsünk változó adat nyomtatást?

17 A rohanó világ üzenetei

18 A perszonalizált dokumentumok értéke 34% válaszarány növekedés Source: CAPV Study 48%-al nő az újrarendelések száma Átlagosan 25%-al nő az megrendelések értéke 32%-os árbevétel növekmény

19 Probléma: Pozicionálás Új ügyfelek elérése Versenytárssal azonos módszer Az ügyfél hozzáállása

20 Direkt marketing meghatározása “Teljeskörű elkötelezettség értékes fogyasztók gyűjtésére és megtartására”

21 Ügyfél kommunikáció menedzsment Meglévő ügyfelek megtartása, újak megszerzése

22 Ügyfél attitűdök változásai  Az ügyfelek 60%-ának negatív véleménye van a hagyományos marketingről és reklámról  61% szerint kontrolon kívűl esik  65% érzi úgy, hogy változatlanul működik Yankelovich Partners study 2004 Következtetés: Precíz, lényegretörő üzenetekre van szükség, meghározott ügyfélfókusszal

23 Új stílus bevezetése Ezt ellenőrizze! “A tegnap számlakivonata” Ezt olvassa el! Ezt tegye!

24 A színes nyomtatás értéke Source: Romano/Boudy study 2001 % százalékos növekedés a ff dokumentumokhoz képest érthet ő ség, tudatosság új ötletek id ő ben fizetés ismertség, visszahívás

25 Plus 44% Plus 45% Plus 135% Plus 500% Source: Romano & Broudy A perszonalizáció ereje 3 4 12 5

26 Ford Leasing (Loyalty Program) Ötször nagyobb válaszarány!

27 A VA dilemma? A digitális perszonalizált nyomtatás költségesebb mint az ofszet !

28 Költség a válaszarány tekintetében: Egy nyomatra eső költség magasabb. A találati aránnyal súlyozott tényleges költség alacsonyabb. Azonban!

29 Hol jön vissza a többletköltségből adódó hátrány? Hagyományos 100,000 levél =£32,000 2.5% találati arány = 2,500 Találatra fordított költség=£ 12.80 Változó adat nyomtatás 50,000 levél =£37,500 15% találati arány = 7,500 Találatra fordított költség=£ 5.00

30 A profit igazolja a költségeket Hagyományos Árbevétel/Értékesítés=£500 Profit/Értékesítés=£250 2500 * 250=£625,000 Változó adat nyomtatás Árbevétel/Értékesítés=£500 Profit/Értékesítés=£250 7500 * 250= £1,875,000

31 Jelenleg ki használ változó adat nyomtatást?

32 Pénzügyi szektor

33 Ügynökségek

34 Gyártók – High-Tech

35 Gyártók – Gyógyszeripar

36 Gyártók – Autóipar

37  Milyen hosszú egy átlagos “pilot” elindítása?  Függ a munka komplexitásától Általános időztés Koncepció1-3 hét Adatbázis szegmentálás és fejlesztés2-4 hét Kreative design 2-4 hét Tesztelés1 hét Termelés1 hét Teljes becsült idő:8-14 hét

38 Legérdekesebb sikertörténetek

39  TUI utazási iroda  Sumimoto Mitsui

40 TUI utazási iroda

41 A TUI háttere  TUI a négy legnagyobb utazási szolgáltató egyike az Egyesült királyságban  Európa legnagyobb utazási irodája  Légitársaságok, túraszervezők, kiránduló hajók, szobakiadás, bárok, szállodák, stb.  Az eladások 60%-ában limitált ellenőrzési lehetőség a külső kereskedelmi ügynökségek miatt  A profit az utazások extráiból származik

42

43 Célok:  Az ügyfél kapcsolat javítása  A kereskedelmi lehetőségek maximalizálása  Optimális márka kommunikáció... és az eddigi költség kereten belül kell megvalósítani!

44 A megoldás  egyetlen integrált jegy könyvecske,  teljesen személyre szabott tartalommal.

45 A hagyományos terv:  Ofszettel előre nyomtatott színes lapok  Fekete-fehér megszemélyesítéssel

46 De...  4 különböző anyagra  18 márka használatával  75 fajta előnyomott anyag 300 különböző tartalmi verzióban - naponta  1.6 millió hibalehetőség!

47 A végső megoldás  iGen3 és Creo digitális nyomtatási technológia alkalmazása  A dsi cég adatkezelés tapasztalatával kombinálva  Teljes színes nyomtatás az egész folyamatban  Mindössze 8 fájl verzióból megoldható

48 Az eredmény  3 hónap alatt elkészült!

49 Nyomtatás & eredmények

50 Anyagok: •Harmad A4 fekvő füzet ragasztva, sapkázva •Színes és ff. •Előre perforált lapok •Öntapadós forma etikett Változó adatok: •Utazási iroda •Utazó •Ügynök •Reptér térképe, leírása •Repülőjegy •Csomagolási tanácsok •Hirdetések •Biztosítás •Csomag címke •Tartalomjegyzék Tartalom

51 Új bevételi forrás 40% növekedés a helyfoglalásban

52 Személyre szabott ajánlatok 200% növekmény az ajánlatok elfogadásában

53 Üzemeltetési előnyök Lényeges csökkenés a beszállításnál Kevesebb hívás az ügyfélszolgálatnál

54 Hirdetési bevételek 300% növekmény a hirdetéseknél

55 Általános előnyök  Kivételesen jó fogadtatás az ügyfelek részéről  A szakma teljes támogatásával  Az eredeti költségeken belül maradt  Lényeges új bevételi forrásokhoz jutott a vállalatcsoport  Jelentős létszám megtakarítással járt  A TUI részére költségmentesen valósult meg  A kommunikáció területén piacvezetővé vált

56 2 millió „füzetke” évente...

57 Sumitomo Mitsui

58 Az ügyfél: Sumitomo Mitsui Card Co. Ltd. Tokio az első VISA kártya kibocsátó Japánban, ma 13 millió ügyféllel rendelkezik  Az alkalmazás:  Az első teljesen színes hitelszámla kivonat  Pontgyűjtő akciók hangsúlyozása – vásárolható termékek, beváltó helyek  Pontosabb szegmentálás, 1:1 marketing  Demográfiai adatok, vásárlási szokások, használat gyakorisága alapján célzott marketing üzenetek eljuttatása  Kivitelező: JAIS (Japan Research Institute) Osakában és Xerox XGS

59 Sumitomo Mitsui - JAIS 24 db iGen3 nyomtató Xerox Business Services partnerségben

60 Az egyetlen korlát….. …..a képzelőerő.


Letölteni ppt "Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged 2007. október 8."

Hasonló előadás


Google Hirdetések