Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei."— Előadás másolata:

1 A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Piac&Profit KKV Akadémia: Értékesítés a weben 2014. április 17. e-Futárszolgálat Hogyan alkalmazkodik a logisztikai szolgáltató az online világ megváltozott igényeihez? A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei. Szabó Ákos ügyfélszolgálat vezető trans-o-flex Hungary Kft.

2 Az online vásárlás térnyerése
+5% +7% +7% +42% +39% +36% Ipsos globális kutatás – magyar adatok Ipsos kutatás tof megbízásból – 2013

3 Webáruházas megbízások számokban, szemléletváltás

4 B2B vs. B2C igények B2B B2C Megbízó jellemzői Igényelt szolgáltatások
ár/érték arány ár és ismertség biztonság gyorsaság, kommunikáció Megbízó jellemzői állandó, ismert ügyfélkör ismeretlen, változó ügyfélkör nyitva tartás: munkaidőben megrendelések fogadása: 0-24H lassabb nemzetközi terjeszkedés gyors nemzetközi terjeszkedés hosszú távú együttműködés erős verseny általános informatikai megoldások saját rendszerhez igazodás B2B megszokott kommunikációs csatornák több kommunikációs csatorna B2C 24H, N24, N48, EXP/IMP 24H, SZO, 08H, 12H, EXP Igényelt szolgáltatások sokféle kiegészítő szolgáltatás (okmánykezelés, biztosítás) utánvét, EXP utánvét egyszerű tarifastruktúra változatos tarifastruktúra címzettek értesítése feladói riportok szállítás napja szállítás időpontja (2-3 órás időintervallum) készpénz átvételi elismervény utánvét váltás lehetősége, bankkártyás fizetés Címzettek elvárásai címre szállítás köztes címre szállítás (pl. csomagpont) szállítólevél online csomagkövetés ügyfélszolgálat elérhetősége futár elérhetősége beazonosíthatóság egységes megjelenés

5 Válasz a kihívásra Belső folyamatok átalakítása
B2C kommunikációs stratégia e-számla mobil PDA eszközök riportok kiemelt ügyfélszolgálat utánvétek utalása tematikus tájékoztató anyagok call-center ügyfélszolgálat modern weboldal hírlevelek közösségi oldalakon való megjelenés webáruházas konferenciák, üzleti találkozók közös megjelenés Új szolgáltatások bevezetése automatikus értesítések: sms, , telefon expressz szolgáltatások (08H, 10H; 12H; hétvégi) nemzetközi export utánvéttel csomagkövetés - beszédes url-ek OLI időpontra szállítás bizalmas kézbesítés csomagpont / csomagautomata hálózat bankkártyás fizetés szinergiák keresése a webáruházzal

6 A siker kulcsa: az együttműködés
Pontos, közérthető tájékoztatás a szállítás feltételeiről, körülményeiről Megfelelő csomagolás Visszacsatolás Megfelelő szolgáltatás kiválasztása Előértesítés Pontos címzett adatok, elérhetőségek, kiegészítő információk Árpolitika

7 Köszönöm a figyelmet! www.tof.hu trans-o-flex Hungary Kft.
1239 Budapest, Európa út 12.


Letölteni ppt "A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei."

Hasonló előadás


Google Hirdetések