Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrén Farkasné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos
2
A piac korlátai – internet-használat ezer fő Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, II. féléves adatbázisok
3
Online elérés célcsoportokban Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, 2007. I.
4
Mire használja az internetet? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, 2007. I.
5
Oldaltípusok havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
6
Részesedés a webhasználatra fordított időből Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
7
Keresések aránya a látogatásokban ● 120 oldal webanalitikai vizsgálata alapján 140 millió látogatás, kb. a total 10-15%-a Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA gemiusTraffic 2007.október - teljes forgalom
8
Google részesedés a keresésekből ● Belföldi felhasználók, belföldi oldalakra irányuló látogatásai alapján Rankings.hu / lv / pl / ee / lt gemiusTraffic 2007. - teljes forgalom
9
Keresőoldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom * Nem kizárólag keresőszolgáltatás * *
10
Keresőoldalak részesedése: Idő Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
11
Keresőoldalak részesedése: Látogatás Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
12
Keresőoldalak profilja ● Augusztusban 2 millió 370 ezer felhasználó átlagosan 196 oldalt töltött le 5 óra 13 percet töltött el 30 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség 50%-a nő 50%-a 15-29 éves 7%-a utazik külföldre 16%-a vállalkozó vagy vezető
13
Keresőoldalak profilja ●Augusztusban 780 ezer felhasználó átlagosan 12 oldalt töltött le 13 percet töltött el 3 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség 51%-a nő 49%-a 15-29 éves 79% háztartásában legalább egy autó van 48%-nak van MP3 lejátszója
14
Keresőoldalak profilja ●Augusztusban 570 ezer felhasználó átlagosan 22 oldalt töltött le 53 percet töltött el 4 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség 48%-a nő 50%-a 15-29 éves 83% háztartásában legalább egy autó van 33% AB státuszú
15
Speciális keresők: térkép oldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
16
Speciális keresők: ár-összehasonlító oldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
17
Kereső kategóriák – havi egyedi látogatók száma Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
18
Mire használják az üzleti döntéshozók az internetet? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise, 2007.
19
Üzleti döntéshozók: mi releváns forrás? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise, 2007.
20
PPC hálózati hirdetésekre klikkelők száma ●2007. augusztus: 811 ezer internetező googlesyndication.com etargetnet.com ctnetwork.hu ●Kikre jellemző az átlagnál jobban a klikkelés? megyeszékhelyen élők 30 évnél idősebbek intenzív rádióhallgatók, tv nézők, újságolvasók főbevásárlók nők diplomásak aktívak Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
21
Keresés vásárlás előtt – IAR 2005 ●2005-ben az IAR kutatás keretében kezdtük el vizsgálni a vásárlás előtti keresés szerepét Bár az online vásárlók aránya alacsony, az online/offline vásárlást megelőző online információgyűjtés jelentős ◊a heti rendszerességel internetezők – 17%-a vásárolt interneten – 31% keresett gyakran információt vásárlás előtt Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Internet Audience Research 2005-2006., 15+ heti internetezők
22
Keres a vásárlás előtt az interneten azért, hogy….? Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz 2007. október, 18+ heti internetezők
23
Vásárlás előtt gyakran információt keresők aránya Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz 2007. október, 18+ heti internetezők
24
Hol kezdi el a keresést? Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz 2007. október, 18+ heti internetezők
25
Közönségmérési módszertan: gIA - fúziós panel cookie panel 50,000 paneltag 2,850 paneltag szoftver panel
26
Köszönöm a figyelmet! Darvas Péter, kutatásvezető Szonda Ipsos darvas.peter@ipsos-szonda.hu +36 1 476 77 11 +36 20 937 53 31
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.