Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CD2 - prezentáció www.profiertekesites.hu. AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CD2 - prezentáció www.profiertekesites.hu. AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM."— Előadás másolata:

1 CD2 - prezentáció

2 AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM

3 Történet • 100 éve – szatócsbolt… személyes kapcsolat • Információs kor, reklámok elterjedése, multik • Bizalmat egyfajta virtuális bizalom váltotta fel, ennek eszközeivel. „Halászat”. • Kisebb boltok elkezdték másolni a multik technikáját. • Vissza kell térni a szatócs-technikához, miközben a multik profizmusát használod

4 stratégia • Minél szűkebb információs csatornát használj! • Köpőcső - gyertya • Horgássz halászat helyett! • Legyél a saját kis területed leg-je

5 1. ÁTPOZÍCIONÁLÁS Kerülj ki az x-edik skatulyából és legyél egyedi, beazonosítható és megkülönböztethető Szempontok: • Miben vagy igazán jó? • Milyen pluszt tudsz adni? • Mi hozott eddig a legtöbbet? • Mi az, ami idegesíti az embereket? • Mi az, amit a leginkább szeretsz?

6 PÉLDÁUL: • ÉTTEREM (Lancelot, sushi-bár, Vegetárium, Heart Attack Grill) • RUHA (military, XXL, öltönyszabóság) • IT (notebook, vírusirtás, adatmentés) • ÉPÍTŐIPAR (kertépítés, panelfelújítás) • AUTO (USA, csomagtartó, téli gumi) • ÉLELMISZER (MIRELIT, biobolt) • BÚTOR (ágyszaküzlet, íróasztalbolt)

7 2. CÉLCSOPORTSZŰKÍTÉS • Minél kisebb közönségnek szólsz, annál jobban magára veszi • Minél kisebb a célcsoport, annál könnyebb az ő stílusában, hangnemében szólni hozzá • Minél kisebb a célcsoport, annál könnyebb reklámozni neki, hiszen nem kell országos kampányban gondolkodni. • Minél kisebb a célcsoport, annál kevesebb a „selejt” • Helyi kötöttség, de ha jól pozícionáltál, és jó vagy, akkor jönnek majd messzebbről is. (Daubner, Barna bácsi)

8 3. ARCULAT • Pozícionálás • Célcsoport • Termék/szolgáltatás • Cégfilozófia Határozza meg Ha nem ezt kommunikálod, akkor nem talál célba pontosan az információ

9 Gyakorlat! • Mit gondolsz a következő boltok célcsoportjáról, és árszínvonaláról?

10

11

12

13 A pizza és átpozícionálása!

14

15 *

16 4. MEGKÖZELÍTÉS • Legyen olyan helyen, hogy a célcsoport szemét kiverje • Ha nincs olyan helyen, akkor gondoskodj róla, hogy szerezzen róla tudomást. • Útbaigazítással • Reklámmal

17

18

19 5. KIRAKAT • A kirakat nem katalógus hanem óriásplakát. • Csicsa helyett hívja be a vevőt • Legyen izgalmas, akarjon bemenni • Legyen meggyőző • Illeszkedjen az arculathoz • És legyen rajta aktivitás (régi és új vevők) • Ha terméket reklámozol, legyen kint az ár.

20 HIBÁK 6 foto rájössz, mi a hiba?

21

22

23

24

25

26

27 A KIRAKAT LEGYEN ATTRAKTÍV!!!

28

29 SZÓLJON A VEVŐ VÁGYAIRÓL! (ez csak poén!)

30 LEGYEN MEGGYŐZŐ!

31 6. TEREPSZEMLE (Mátyás király) • Hogyan lehet odanavigálni azokat, akik nem találnak rá? (benzinkút) • Tudd meg, hogyan vásárolnak a vevőid? Nálad kényelmes? • Tudd meg hogyan dolgoznak az eladóid! • Egyértelmű-e a bolt kirakata? Tudják-e ránézésre, miben vagy más?

32 7. KERESZTMARKETING • Működj együtt olyan nem konkurens boltokkal, akiknek azonos a célcsoportja! (fodrász, kozmetika) • Szórólap • Kupon (vmi. ajándékkal)

33 8. ÉLETTARTAMÉRTÉK • Számold ki, mennyi pénzt költhet el Nálad átlagosan egy vevő élete során! • HÚÚÚÚÚÚÚ! • Akkor ebbe belefér némi befektetés, ugye? 

34 9. KINÉL VAN A LABDA? • Vevő bejön (vásárol/nem vásárol) • Vevő távozik • Hagyott maga után nyomot? Tudsz hozzá szólni? • ELÉRHETŐSÉG!!!! • Nálad a labda! 

35 10. ADATBÁZIS MARKETING • Törzsvevők • Vevők • Leendő vevők • Adatbázis – státusz megjelöléssel • A vevőket értesítheted újdonságokról • A nem-vevőknek belépőtermék, vagy • Magadhoz-szoktatás.(csali) • Gépezet!

36 10. ADATBÁZIS MARKETING Tudnod kell, hogy a Te területeden mennyi bizalma van egy átlagos vevőnek: • Csalireklám (Pl.:Szolgáltatás-Szerviz-olajcsere) • Kapcsolatreklám (Pl.:Autó tesztvezetés) • Termékreklám (Pl.:könyv)

37 11. A KOSÁRÉRTÉK NÖVELÉSE • Akciók helyett + valami • Árukapcsolások • PACK-ok • Merchandising • Tanítsd meg az eladóknak!

38 12. REKLÁM • MIKOR? (rendszeresen, okosan) • HOL? (ahol a legnagyobb valószínűséggel és legkedvezőbben eléred a célcsoportod) • HOGYAN? (szokványos helyett aida) • MILYEN CSATORNÁN? (sok mindentől függ, de (DM, eDM, szórólap, újság, rádió) • És teszteld, mérd!

39 És most Te jössz!  Sok sikert! Ha kérdésed van, írj bátran! Kreutz Zsolt


Letölteni ppt "CD2 - prezentáció www.profiertekesites.hu. AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM."

Hasonló előadás


Google Hirdetések