Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

bemutatkozás eredmények A Madeinart kft. 2008 februárban alakult. Külföldön már bevált üzleti modell magyarországi megvalósítása Az alapító menedzsment.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "bemutatkozás eredmények A Madeinart kft. 2008 februárban alakult. Külföldön már bevált üzleti modell magyarországi megvalósítása Az alapító menedzsment."— Előadás másolata:

1

2 bemutatkozás eredmények A Madeinart kft februárban alakult. Külföldön már bevált üzleti modell magyarországi megvalósítása Az alapító menedzsment csapat 100%-os tulajdona Az alapító: Gődény Gábor (35) tulajdonos ügyvezető kockázati tőkéből indított start-up tapasztalat, piacismeret, multi közép- és felsővezetői tapasztalat. marketing szakember, fotós Eredmények: Definiált know-how, hálózati szenderdek, online támogatás, crm és online értékesítés integrációjának specifikációja New Luxury márkához illeszkedő arculat és akcióterv Teljes termékválaszték, gyártási háttérrel Beruházási hitelből 2008 októberében nyílt meg az első madeinart galéria-műterem Cél: A kategória kisajátítása, a magyarországi hálózat gyors felépítésével, (6-12 hónap), majd a külföldi expanzió

3 termék usp Az alapötlet: exkluzív galéria-műterem frekventált helyen történő elhelyezéssel, új szolgáltatási kategória bevezetése, New Luxury márka marketing támogatásával. Személyre szabott, szórakoztató élményfotózást követően, egyedi, lakberendezési értéket hordozó műalkotások születnek. A teljes folyamatot végigkísérő kreativitás és luxus kidolgozás miatt az alkotások értéke messze meghaladja egy hagyományos portré-fotó értékét. Célcsoport: A, B és C+ fogysztók, kiemelten a nagyvárosi, kisgyermekes családok és gyermektelen párok Hasonló propozícióval, illetve a megvalósításhoz szükséges knowhow-val ma egy versenytárs sem rendelkezik. A szellemi tulajdon a korábbi Nagy-britanniai tapasztalatok során akvirált knowhow Új generációs, márkázott szolgáltatási kategória: lakberendezési értékeket hordozó művészi portréfelvételek mindenki számára elérhető forintos áron!

4 A madeinart üzleti modell lényege, hogy hozzáadott értéket kínál a sablonosnak gondolt klasszikus műtermi fotózáshoz: „Műterem” élmény „Galéria” élmény „Műalkotás létrehozása” élmény „Műalkotás élvezete” élmény 1 1  A „state of the art” berendezésű stúdió  Természetes, önfeledt és vidám kibontakozás  Alacsony ár 2 2  „Minimum design” koncepció szerint berendezett galéria  „Kirakat” a bevásárlóközpont látogatói számára  Vágyott, hívogató környezet 3 3  Vetítő szobában megtekintés  Kreatív csapattal közös megrendelői egyeztés  Megrendelő involválása, egyéniségének kifejeződése 4 4  Egyedi, sorszámozott, azonosítóval ellátott műalkotások  Lakását díszeként, akár ajándékba  Életre szóló, maradandó élmény Hozzáadott érték / ár / igény / élmény üzleti modell

5 piac V e r s e n y t á r s a k C é l k ö z ö n s é g Szűk értelemben a tervezett üzleti modellnek versenytársa Magyarországon nem azonosítható. OK: Nincs egyetlen olyan szolgáltató sem, amely a fotózáshoz kapcsolódó, élményeken alapuló értéknövelt portfoliót kínálná. Tágabb értelemben másodlagos versenytárs minden fotográfus, illetve lakberendezési dekorációs szolgáltatás: A madeinart modell 2 Hagyományos portréfotózás 3 Lakberendezési dekoráció Az életpálya elején a dinamikus piacszerzés kulcsa a differenciáló vállalati marketing alapstratégia. A differenciálás tárgya: minőség, stílus, kreativitás. A differenciálás módja: árazás, sales megoldások. A célközönség jellemzői: • magas rendelkezésre álló jövedelem • igény a szabadidő tartalmas eltöltésére • önmegvalósítási vágy A célközönség azonosítása a fenti jellemzők alapján: Nagyvárosi Fiatal Diplomás Kisgyermekes / gyermektelen pár Szingli Tárki: Háztartási monitor 2008.: TGI Magyarország elemzés: A jellemzőknek megfelel a lakosság kb. 30%-a. A fizetőképes jövedelmet is figyelembe véve Budapesten és környékén kb háztartás jelenti a madeinart célközönségét.

6 We’re made in art GŐDÉNY GÁBOR - ügyvezető mérnök cégvezetés, marketing, fotó KLM, MALÉV, FLYONLINE, VISITBRITAIN MARACSKÓ SÁNDOR – operatív igazgató mérnök cégvezetés, retail, IT, fotó SONY, MM, MTV MONTVAI CSABA – IM tanácsadó mérnök IT, CRM, projekt-menedzsment SOFINVEST, KÜRT SZABÓ BEATRIX - értékesítési vezető közgazdász sales, adminisztráció, UNICREDIT, CIB TAS FRUZSINA – art director Belsőépítész - mérnök lakberendezés, design SUTO DESIGN csapat

7 A pénzügyi tervek szerinti működés a második évtől kezdve stabil osztalék-fizetési képességet tesz lehetővé (adatok HUF-ban) Értékesítés nettó árbevétele102,552359,042389,361418,877451,613 Anyagjellegű ráfordítások68,750157,372166,476176,514185,401 Személyi jellegű ráfordítások84,237143,778160,060163,681167,408 Értékcsökkenési leírás4,8105,1255,3742,8232,882 ÜZEMI (ÜZLETI) TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE-55,24552,76657,44975,85795,920 ADÓZOTT EREDMÉNY-55,47342,02946,26961,56578,287 eredményterv

8 A befektetési igény: forint, azaz mintegy Euro, egyszeri tőkeemelés formájában. EXIT: Akár a hazai hálózat bővítéséhez-, akár a külföldi terjeszkedés beindításához szükséges további tőkebevonás, megfelelő exit pontot jelenthet a befektető partner számára. Az exit iránya – a jövőbeni érdeklődési irányok függvényében – kettős lehet: vagy a meglévő tulajdonostársak általi kivásárlás, vagy egy külföldi lánc számára történő értékesítés befektetés január A meglévő stúdió tapasztalatai alapján partnerek toborzása az 5 új üzlethez február Shortlist, tárgyalás, megállapodás március Tőkeemelés (80 MFt) szeptember Hálózatépítés 6 üzlet működik Szintentartó beruházások 2013 EXIT Tulajdonostársi kivásárlás lehetősége Külföldi (régióban jelen nem lévő) azonos profilú társaság számára történő értékesítés

9 küldetés: Mindenkinek legyen egy madeinart képe!


Letölteni ppt "bemutatkozás eredmények A Madeinart kft. 2008 februárban alakult. Külföldön már bevált üzleti modell magyarországi megvalósítása Az alapító menedzsment."

Hasonló előadás


Google Hirdetések