Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) ferenc.j. gmail.com.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) ferenc.j. gmail.com."— Előadás másolata:

1 A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) ferenc.j. gmail.com

2 Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness, mint trend Az Ön választási lehetőségei

3 Függetlenség a Hálózaton belül is •A szakértők a üzleti élet fellendülését jósolják a hálózati értékesítésen belül •„A jövőben az alkalmazottak 12 – 14 különböző állást fognak betölteni" •„Biztonságot csak saját céggel lehet elérni" (Harvey McKay) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

4 Függetlenség a Hálózaton belül is •„A hálózaton belüli értékesítéssel ezrek keresnek USD-t vagy még többet" •(Entrepreneur Magazine) •A közvetlen értékesítés/hálózati marketing elismert értékesítési formák Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

5 Miért nem kaphatók a HERBALIFE termékek üzletekben 1.Herbalife nagy hangsúlyt fektet a közvetlen értékesítésre és a személyes kapcsolatokra 2.A termékekkel elért eredmények mozgatják az értékesítést Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

6 Az Ön bevétele a Herbalife-fal •Kétféle lehetőség: 1.Az Ön ügyfelei = aktív bevétel 2.Saját szervezete = passzív bevétel Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

7 € € € € € € €€€€ Az általános bevétel alakulása = Aktív munka = Bevétel Élet Nyugdíj (vagy szülési szabadság, betegszabadság, fizetés nélküli szabadság, stb.) € € € € € € € € € € Bevétel a Herbalife-fal A szervezet kiépítése után Ön folyamatosan jut bevételhez, még ha aktívan nem is vesz részt a munkában Az Ön bevétele a Herbalife-fal Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

8 Tudja mindezt nyújtani az Ön jelenlegi munkahelye? •Teljesítményarányos bevétel •Független munkahely, főnök nélkül •Egyéni munkaidő beosztás •Részmunkaidős állás, teljes munkaidős állású bevétellel •Óriási lehetőség a siker elérésére •Meg tudja választani, hogy: – mikor dolgozik? – hol dolgozik? – kivel dolgozik? Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

9 Hálózatunk megalapozott 1.A HERBALIFE a legtöbb országban tagja a Közvetlen Értékesítők Szövetségének (DSA) 2.A HERBALIFE minden országban a DSA irányvonalának megfelelően működik •Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó(skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

10 Hálózatépítés alapötlete •„Inkább keresek 1%-ot 100 ember munkájából, mint 100%- ot egy ember munkájából.” • (J.P. Getty) •Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó(skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

11 Sokszorozódás – az Ön sikerének kulcsa Ön Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

12 Sokszorozódás – az Ön sikerének kulcsa Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

13 Ezért a HERBALIFE… Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei •Az iparág legnagyobb visszatérítése (akár 73%-ot is elérheti) Kereskedő Hálózati értékesítés Forgalmazó Importőr nagykereskedő GyártóFogyasztó Az elosztás általános csatornája Hálózati értékesítési lánc

14 A Herbalife-ról 1.Mark Hughes († 2000) alapította 1980-ban Los Angelesben 2.Úttörő az étrend-kiegészítők, a testsúlykontroll és a hálózatépítés terén 3.Az ősi kínai növényismeret és az amerikai know-how kombinációjára alapozott termékek Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

15 A Herbalife-ról 1.Los angelesi székhelyű, nemzetközi vállalat 2.Piacvezető étrend-kiegészítők 3.Piacvezető kozmetikai termékek Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

16 A Herbalife-ról •A világ vezető hálózati marketingre építő cégeinek egyike •Képviselt, kipróbált és elfogadott több mint 64 országban •Kutatólaboratórium a Kaliforniai Egyetemen: Mark Hughes Sejt és Molekuláris Táplálkozáskutató Laboratórium Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

17 millió USD milliárd USD milliárd USD 80 2 millió USD Forgalom USD-ban Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei 2,6 milliárd USD 05

18 A Herbalife jövőképe •A legjobb étrend-kiegészítő, testsúly-kontroll és szépségápolási termékek folyamatos biztosítása. •A legkedvezőbb üzleti lehetőség biztosítása Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

19 Termékfejlesztés •Henry Burdick –Alapító tag és a Pharmavite egykori vezérigazgatója –Az áttörő termékfejlesztés vezetője a Pharmanex-nél –Alapító tagja és vezetője a Neutraceutical üzletágnak Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

20 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület •David Heber, PhD, FACD, FACN –A Nemzeti Egészségügyi Intézet (NIH) Botanikai Étrend-kiegészítők Kutatási központjának irányítója –A Nemzeti Rákkutató Intézet (NCI) által létrehozott Klinikai Táplálkozásügyi Kutatóegységének irányítója –Az NIH Táplálkozástudományi és a Túlsúllyal foglalkozó Képzés irányítója a Kaliforniai Egyetemen –A Kaliforniai Egyetem Táplálkozástudományi központjának igazgatója Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

21 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület •Louis Ignarro, PhD –Nobel-díjas tudós –Neves gyógyszertan professzor a Kaliforniai Egyetemen –Az Amerikai Szív Egyesület kutatói díjának nyertese –A Nitrogén-monoxid Társaság alapító-tagja és elnöke Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

22 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület •Janice Thompson, PhD –Vezető alelnök, –A Tudományos Részleg egykori elnöke, –Ügyvezető és vezérigazgató Tudományos Részlegeknél neves intézményekben Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

23 Nemzetközi Táplálkozástudományi Tanácsadó Testület •Prof. Halmy László PhD, DMSci •1994 óta foglalkozik a Herbalife termékek vizsgá- •latával, 2005-től tagja a Testületnek. –Szakterülete: emberi anyagcsere folyamatok. –1986-től a Magyar Tudományos Akadémia doktora –A Magyar Elhízástudományi Társaság elnöke –A Magyar Tudományos Akadémia Táplálkozástudományi Munkabizottságának, a Táplálkozási Fórumnak a tagja –A Magyar Táplálkozástudományi Társaság vezetőségi tagja. Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

24 vezérigazgatónk Michael O. Johnson 17 éve dolgozott a Walt Disney Corporation-nél, ahol a Walt Disney International elnöki pozícióját töltötte be, amikor csatlakozott a Herbalife-hoz. Az aktív triatlonos Michael az egészséges táplálkozás és a wellness szenvedélyét hozta a Herbalife-hoz, valamint azzal a célkitűzéssel jött, hogy a Herbalife-ot a világ legversenyképesebb márkájává tegye. Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

25 Akik a Herbalife mögött állnak Herbalife Tanácsadók és Igazgatóság Whitney & Co. Golden Gate Capital Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Bank of America Harvard Egyetem Columbia Egyetem Morgan Stanley Credit Suisse First Boston Princeton Egyetem Deutsche Bank Ford Alapítvány Michigan Egyetem GE Capital Világbank Singapore-i Kormány Yale Egyetem Partnereink:

26 Mi a Wellness? •Jóllét és jó egészségi állapot •Egészséges életvitel és élvezetes életstílus •Valami, amit mindenki akar Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

27 Mi a Wellness? •Az egészség nemcsak azt jelenti, hogy nem vagyunk betegek •Jóllét: – panaszmentesség – tökéletes közérzet – kényeztetni és kényeztetve lenni (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

28 Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei Wellness – Mindig és mindenhol •Táplálkozás •Vitalitás •Felfrissülés •Fiatalosság, öregedés megelőzése •Szépség

29 Miért növekszik a wellness iparág? 1.Hirtelen népességnövekedés: között több mint 1 milliárd ember született 2.A tőke 65%-a felett rendelkeznek világszerte hatalmas növekedés a bébiétel, játék, gyermek cipő és ruha értékesítésben ben több iskola épült, mint valaha Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

30 Népességnövekedéshez kapcsolódó trendek •60-as évek Gyorséttermek •70-es évek Ingatlanértékesítés •80-as évek Szórakoztatóelektronika •90-es évek PCk, Mobiltelefonok, Internet •Napjainkban Wellness 1.Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

31 Wellness – a következő megatrend •„A Wellness piac jelenleg 200 milliárd Eurós piacot jelent éves szinten„ •Ez az ötszörösére emelkedik az évtized végére •-> milliárd Euró évente" (Paul Zane Pilzer) Föggetlen Herbalife Tanácsadó gmail.com(skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

32 Paul Zane Pilzer: A Wellness Forradalom •„Legyen a saját szerencséjének kovácsa az egészséges táplálkozás segítségével„ •„Egészséges étrend-kiegészítő termékek és értékesítésük" •„A legjobb lehetőségek a szolgáltatás területén vannak„ = HERBALIFE !!! (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

33 Tények •„A betegségek 70 %-a általában a helytelen táplálkozás következménye." •„Az amerikai népesség 61% -a túlsúlyos." •(Paul Zane Pilzer) •Magyarországon a felnőtt lakosság 42%-a túlsúlyos. WHO Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

34 Tények és adatok (Magyarország) 1.A WHO adatai szerint a testsúly 43%- ban az életmód, 27%-ban genetikus tényező, 19%-ban a természeti környezet és 11%-ban az egészségügyi ellátás határozza meg. 2.Magyarországon a lakosság születéskor várható élettartama a férfiak esetében 68 év, a nők esetében 75 év. 3.Magyarországon a felnőtt lakosság 42%- a túlsúlyos, 20%-a különböző fokú elhízásban szenved. Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

35 Herbalife és sporttáplálkozás 1.Michelob Ultra London Triathlon hivatalos táplálkozási szponzora. 2.A Herbalife örömmel jelenti be, hogy negyedik éve az angliai, 20 év alatti, európai Junior Triatlon Bajnokság és a Junior Duatlon Bajnok Olly Freeman szponzora. 3.Olly nyert a Londoni Triatlon Junior Elit Csoportjában! (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

36 Herbalife – egyszerű: Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei 1.Nincs főnöke 2.Nincsenek alkalmazottak 3.Nincs földrajzi korlát 4.Nem kíván különleges adottságokat 5.Bármely felnőtt számára elérhető és sikerre vihető (min. 18 év) 6.Korlátlan karrierlehetőség Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69)

37 1.Könnyű elkezdeni 2.Azonnali bevételi lehetőség 3.Bizonyítottan jól működő rendszer 4.Rész vagy teljes munkaidőben is végezhető 5.Válassza ki Ön, hogy mikor dolgozik 6.Alacsony fix költségek 7.Korlátlan terjeszkedési lehetőség •„Az eredmény egyénenként eltérő lehet“ (skype: fransis69) Herbalife – egyszerű: Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

38 Összegzés 1.A wellness az elkövetkező évtizedek központi irányzata lesz 2.A Herbalife már megalapozta helyét és vezető szerepet tölt be 3.Itt a legideálisabb idő a csatlakozásra 4. (skype: fransis69) Hálózatépítés Előfeltételek A Cégről A Wellness trend Az Ön választási lehetőségei

39 Csatlakozzon most a HERBALIFE nemzetközi Company-hoz! Legyen egészséges! Dolgozzon szabadon! Szerezzen plusz jövedelmet! Legyen gazdag és szabad! Hívjon! (06/30) ( skype:fransis69 ) Írjon!


Letölteni ppt "A HERBALIFE, a wellness üzletág és a hálózatépítés Szabadi Ferenc József Független Herbalife Tanácsadó (skype: fransis69) ferenc.j. gmail.com."

Hasonló előadás


Google Hirdetések