Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, 2003. május 16.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, 2003. május 16."— Előadás másolata:

1

2 A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, május 16.

3 2 Kihívás a márkakereskedőknek  Növekvő importőri követelmények  Árréserózió az új gépjármű értékesítésben  Tömeges használtautó beszámítás  Árharc a szerviztevékenységben  Csoportmentesítési- szabályozás  Külföldi versenytársak megjelenése?  Új kereskedelmi csatornák bekapcsolódása?  Márkafüggetlen szervizhálózatok?  Gyorsszervizek térnyerése?  Szervizciklusok emelkedése! Jelen: Jövő:

4 3 Az olajtársaság szerepe  Műszaki szükséglet kielégítése  Fáradtolaj begyűjtés és elszállítás  Klasszikus reklámtevékenység  Szakmai „fejtágítók”  Beruházási támogatás  Termékösszetétel tudatos javítása  Teljeskörű környezetvédelmi szolgáltatás  Partnerközpontú marketing  Komplex műszaki és marketing oktatóprogramok  Profit maximalizálás Hagyományos Jövőbe mutató

5 4 + 1 liter

6 5 + 1 liter olaj  Új autó értékesítés 350 db / év  Olajfelhasználás liter / év (1.000 db olajcsere / év)  Szervizesemény olajcsere nélkül db / év  liter (új autó átadáskor)  liter (30% elfogadja)  liter (olajszint ellenőrzés)  liter utántöltési olaj Profitnövekedés évente:  Ft (SLX 0W-30)  Ft (TXT 5W-30)  Ft (TXT 5W-40)  Ft (Powertec 10W-40)

7 6 Programajánló Műszaki és marketing oktatás Fékfolyadék kampány + 1 liter utántöltés Üzleti támogatás Total Fluid Management Műszaki támogatás Oil-boy koncepció

8 7 A Castrol igazi szerepe Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, 2003. május 16."

Hasonló előadás


Google Hirdetések