Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Www.bkv.hu www.bkv.hu bemutatása 2010. július 23. Kiss József IT igazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Www.bkv.hu www.bkv.hu bemutatása 2010. július 23. Kiss József IT igazgató."— Előadás másolata:

1 bemutatása július 23. Kiss József IT igazgató

2 Tartalom :  A fejlesztés célja  A fejlesztést végző partnerek  Az oldal struktúrájának bemutatása  A honlap külföldi közlekedési vállalatok honlapjainak tükrében  Térinformatikai megoldások  További terveink  Kérdések

3 A fejlesztés célja :  Új, a mai kor igényeinek jobban megfelelő kommunikációs felület (honlap) kialakítása  Megfogalmazott fejlesztési célok:  A honlap szerkezete legyen áttekinthető, jól struktúrált  A közlekedéshez kapcsolódó információk legyenek gyorsan elérhetőek és értelmezhetőek  Biztosítson lehetőséget az utasainkkal való közvetlen, gyors kommunikációra  A térinformatikai megoldások jelentős fejlesztése (Utazástervező, vonalhálózat)  A honlap feleljen meg a Társaság arculati előírásainak  A honlap legyen a Társaság által közvetlenül szerkeszthető (Tartalom-menedzsment)

4 A fejlesztést végző partnerek A fejlesztés 3 területre koncentrálódik:  A honlap általános fejlesztési feladatai (design, programozás) – Progadat Kft.  A térinformatikai megoldások fejlesztési feladatai – GeoX Kft.  A Társaság kapcsolódó közlekedési rendszerében szükséges fejlesztések elvégzése – Synergon Rendszerintegrátor Kft, illetve alvállalkozója az IQSYS Zrt.

5 Az oldal struktúrájának bemutatása Az oldal struktúrája teljes átalakítást igényelt, a design trendek is változtak, letisztult formák, áttekinthető menüpontok jellemzik az új honlapot.  Élő bemutató

6 Példa: BÉCS

7 A menetrendek megtekintéséhez az ágazatválasztás továbbra is minden oldalról egy lépésben elérhető A többi kiemelt oldal a főoldalon kibontva található, míg az aloldalakon a menetrendekhez hasonlóan lenyíló menüvé változik, ezzel helyet adva a specifikus menünek.

8 Példa: LISSZABON

9 A korábbiaktól eltérően a vállalat munkatársai bármikor szerkeszthetik a honlap tartalmát. Ezáltal az online kommunikáció terén a Társaság sokkal gyorsabbá, naprakészebbé válik.

10 A hírek, forgalmi változások a lehető leggyorsabban eljuttathatók az érdeklődők széles közönségéhez.

11 Példa: HELSINKI

12 Előre nem tervezett forgalmi változások, balesetek, pótlások gyors és pontos közlése az ún. „breaking news” felületen. •megjelenést tekintve a lehető legegyszerűbb, legmegbízhatóbb

13 Példa: MÜNCHEN PÉLDA: München

14 Az online ügyfélszolgálaton keresztül hatékonyabb kommunikációt teszünk lehetővé ügyfeleink és az Ügyfélszolgálat, vagyis Társaságunk között.  vezeti a kitöltést, ezzel megkönnyítve az ügyfél számára a kívánt bejelentés közlését, egyidejűleg biztosítva a gyors ügyintézéshez szükséges információk beérkezését

15 Példa: BRÜSSZEL

16 Megújításra került az utazástervező, mint a BKV weboldal egyik kiemelt szolgáltatása. Az elmúlt évek fejlesztéseinek eredményeképpen a járatokkal kapcsolatosan olyan információk is rendelkezésre állnak, amelyek felhasználása, megjelenítése korábban nem volt megvalósítható.

17 Példa: HELSINKI

18 Kérhet utazási ajánlatot: LEGGYORSABB ELJUTÁSRA (alapbeállítással ez látható) LEGKEVESEBB ÁTSZÁLLÁSRA LEGKEVESEBB GYALOGLÁSRA INDULÁSI / ÉRKEZÉSI IDEJÉRE •Közlekedési mód kiválasztása •Gyalogos és mozgáskorlátozott beállítások

19 Példa: Barcelona

20 Új, dinamikus vonalhálózati térkép  Kötöttpályás  Nappali/éjszak a  Ágazatok szerinti

21 Példa: PÁRIZS

22 Részletes, jegyvásárlási lehetőségeket is bemutató nézet

23 Példa: BÉCS

24 Térképes megjelenítés, megálló-információkkal

25 Példa: LONDON

26  Eredeti elképzelésünktől eltérően, külső észrevételek alapján, az Európában elterjedt pdf- formátumon kívül html- ben is elérhetők a menetrendek.  A menetrendek külön keresőfelülettel rendelkeznek

27 Példa: MÜNCHEN

28 •A jegyvásárlási lehetőségeknél havi frissítés mellett valamennyi jegyet és bérletet árusító partner címe, az automaták elhelyezkedése, a kiadott jegytípus és az elfogadott fizetőeszköz is megadásra került. •Megtalálható a kedvezmények köre és mi szükséges azok igénybevételéhez, illetve, kik utazhatnak ingyenesen.

29 Példa: POZSONY

30 Mobil verzió Alapvető menetrendi információkkal

31 Példa: MÜNCHEN

32 A szolgáltatáshoz kapcsolódó alapvető információkat két idegen nyelven tartalmazza.

33 További terveink: • Online webshop • Moderált olvasói fórum kialakítása és üzemeltetése • Játékok bevezetése • A technológiai fejlődés követése – a működés gyorsítása •Térinformatikai megoldások további fejlesztése:  A működés gyorsítása  Menetrendi laptáblák elérése az útvonal-ajánlatból  Jegyárak jelzése az útvonal-ajánlathoz  Útvonal-ajánlat küldése mobil-eszközökre  Aktuális forgalmi változások kijelzése az útvonal-ajánlathoz  Együttműködés a Google Transit-tal

34

35 Kérdések?

36 Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "Www.bkv.hu www.bkv.hu bemutatása 2010. július 23. Kiss József IT igazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések