Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

BUDAPEST, 2010. MÁJUS 5. FELICITAS MARKETING KFT. 1222 BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112. 17 ÉVE AZ ÉDESANYÁKÉRT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "BUDAPEST, 2010. MÁJUS 5. FELICITAS MARKETING KFT. 1222 BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112. 17 ÉVE AZ ÉDESANYÁKÉRT."— Előadás másolata:

1 BUDAPEST, MÁJUS 5. FELICITAS MARKETING KFT BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT ÉVE AZ ÉDESANYÁKÉRT

2 A FELICITAS TEVÉKENYSÉGE Várandósság Szülés Szülés utáni időszak A Felicitas egyedi szolgáltatásain keresztül Partnereink az Anyukákat a várandóságuk első és harmadik trimeszterében érhetik el, a kórházban szülés után 2-3 nappal, a gyermek 4 hónapos korában, valamint a Felicitas adatbázisát használva akár a 10 éves gyermekek szülei is megkereshetők.

3 Várandós Infopack ( példány/év) az édesanyák több, mint 90%-a kapja meg a védőnői hálózaton keresztül az első trimeszterben FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI Várandós Mamák Tanácsadója ( példány/év) az édesanyák az InfoPack részeként kapják meg a 108 oldalas szaktanácsadó kiadványunkat, melyben a várandóssággal kapcsolatos összes fontos kérdés megválaszolásra kerül Várandós időszak Várandós Csomag ( csomag/év) az édesanyák a Várandós Mamák Tanácsadójában található kupon ellenében vehetik át a 3. trimeszterben, országosan több, mint 400 szerződött partnerünknél

4 Kismama Csomag ( csomag/év) az édesanyák több, mint 92%-a kapja meg országosan a kórházakban a szülést követően a Felicitas Ladyktől FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI Babagondozási Tanácsadó ( példány/év) az édesanyák a Kismama Csomag részeként kapják meg a 108 oldalas szaktanácsadó kiadványunkat, mely kiterjed egészen a baba egy éves koráig Születést követő időszak Babacsomag ( csomag/év) az édesanyák a Babagondozási Tanácsadóban található kupon ellenében vehetik át gyermekük 4 hónapos kora után, országosan több, mint 400 szerződött partnerünknél

5  A legátfogóbb és legpontosabb kismama adat- bázis Magyarországon, mely várandós és fiatal anyák adatait minden törvényi előírásnak meg- felelően tartalmazza.  Az adatbázis január 1. után született gyermek adatait tartalmazza, valamint a várandós időszakban a 2. trimesztertől érhetők el az anyukák, a kisgyermekes családok. Direkt marketing szolgáltatás Felicitas Kismama Adatbázis  Az anyukák rögzítésre kerülő adatai: név, cím, telefon, cím, gyermek és testvérek adatai, valamint, hogy melyik kórházban szült.  A lakhely rögzítésénél a valós lakhely kerül az adatbázisba és nem a személyigazolványban rögzített lakcím.  Postai DM, e-DM és telemarketing lehetőség. FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI

6 Várandós adatok megoszlása Számokban az adatbázisról Felicitas Adatbázis Postai címek (de-duplikálva) 9. hónapban hónapban hónapban hónapban hónapban hónapban hónapban Lefedettség a 3. trimeszterben kb. 28% kb. 16% Postai címek (de-duplikálva) 2 hónapos baba hónapos baba Lefedettség kb. 80% kb. 40% Kismama adatok megoszlása  akár 1 – 1,5 hónapos baba adatai is elérhetők

7  A várandós időszak elején megkapott Várandós InfoPackot az anyukák nagy százalékban együtt bontják ki a védőnővel, ezzel is kiemelve a Felicitas szakmai és hiteles kommunikációját.  A Magyar Védőnők Egyesületével stratégiai partnerségben és támogatói viszonyban áll a Felicitas, mely az országos és egységes működést segíti.  A kórházakban a Felicitas által is alkalmazásban álló FelicitasLadyk adják át a csomagokat és gyűjtik be az adatokat. A FelicitasLadyk a szülészeteken dolgozó vezető nővérek, illetve szülésznők.  Minden kórházzal egyedi szerződéses jogviszonyban áll a Felicitas, ezzel teljes egészében törvényes alapokra helyezve a csomagosztást és az adatgyűjtést.  Mind a védőnők, mind a FelicitasLadyk szakmai továbbképzését támogatja és segíti a Felicitas. FELICITAS MAGYARORSZÁG “A működés háttere”… az egyedülálló Felicitas rendszer

8 FELICITAS MAGYARORSZÁG Megfelelő kommunikáció a hatékony elérés érdekében  Hiteles információk kommunikálása a kisgyermekes családok felé A fórumok használata, és az interneten található tömérdek információ akaratlanul is, de egyre nagyobb zűrzavart kelt az anyukák fejében.  Pontos időzítéssel, a megfelelő pillanatban történő elérés Akkor kell tájékoztatni az anyukát, amikor annak pontosan eljött az ideje, mert a sok információ között a nem aktuális, elveszik.  Az anyukák nyelvezetét használva A szakmai kommunikációnak is mindenki számára érthető nyelvezeten kell szólnia  Bizalmi kapcsolat kialakítása az anyukákkal Ugyanattól a megbízható, az életükben állandóan jelen levő cégtől származó információk, még ha sokrétűek is, sokkal nagyobb bizalmat váltanak ki az anyukákban.

9 HITELESSÉG – Édesanyák, kisgyermekes családok A Felicitas Kft. megítélése a szülők körében egy, a számukra ingyenes tanácsadó kiadványokkal és hasznos csomagokkal útmutatót adó szervezet és nem egy kereskedelmi cég. FELICITAS MAGYARORSZÁG  Az édesanyák a választás, a megismerés, a kipróbálás, az útmutatás lehetőségét várják a Felcititastól, azt hogy irányt mutasson számukra, milyen termékből, szolgáltatásból tud választani úgy, hogy ahhoz ne kelljen anyagi befektetést eszközölnie.  Megbízhatónak tartják azokat a termékeket, szolgáltatásokat, amiket a Felicitas kínál nekik, mivel a Felicitasban már 17 éve megbízhatnak.  Második, harmadik gyermeknél is keresik a csomagokat, a Tanácsadó könyveket, hogy az újdonságokról, változásokról számukra hiteles helyről kapják az információkat.

10 KAPCSOLAT – Édesanyák és kisgyermekes családok A Felicitas Kft. minden elérhetőségét megadja a családok felé, ők így nyitottak arra, hogy akár ben, telefonon, vagy postai levélben keressenek minket.  Termékkel, szolgáltatással kapcsolatos kérdés esetén, az édesanyák megkereséseit azonnal továbbítjuk a Partnerek felé.  Külön csatornákat biztosítunk a várandós anyukák, a kisgyermekes családok, valamint a védőnői, szülésznői kommunikáció számára, ezzel lehetővé téve, hogy az illetékes kollégához a lehető leghamarabb eljusson a kérés, kérdés.  Minden megkeresés esetében 24 órán belül választ adunk az édesanyáknak, hiszen számunkra a bizalmunk felbecsülhetetlen. FELICITAS MAGYARORSZÁG

11 VISSZAJELZÉSEK – Édesanyák és kisgyermekes családok ben és kézzel írott levélben is folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések a Felicitas szolgáltatásairól (átlagosan napi 8-10 levelet kapunk) FELICITAS MAGYARORSZÁG

12 VÉLEMÉNYEK – Édesanyák és kisgyermekes családok Édesanyák véleménye a Felicitas szolgáltatásról: FELICITAS MAGYARORSZÁG decemberében es felmérés keretében kérdeztünk meg 600 édesanyát a Felicitas szolgáltatásairól (3 illetve 6 hónapos gyermekek anyukáit) Kiküldött levelek száma: 600 db – 4,7%-a az adott korosztálynak Célba ért levelek száma: 581 db – 96,8%-a a kiküldött leveleknek Beérkezett válaszok száma: 249 db – 41,5%-a a kiküldött leveleknek

13 HITELESSÉG – szakma Tevékenységünket a Magyar Védőnők Egyesülete, a Magyar Ápolási Egyesület Szülésznői Szekciója a Szoptatást Támogató Nemzeti Bizottság szakmai támogatásával végezzük. FELICITAS MAGYARORSZÁG VISSZAJELZÉSEK – Védőnők

14 FELICITAS MAGYARORSZÁG  Több Partnerünk már éve folyamatosan együtt dolgozik velünk.  Partnereink számára még inkább törekszünk a leghatékonyabb szolgáltatás, legkedvezőbb áron történő biztosítására.  Szolgáltatásaink körét bővítjük, hogy további lehetőségeket biztosítsunk partnereink - mind az anyukák, mind a szakmai oldal - számára. HITELESSÉG – Partnereink

15  A kórházak számára igény szerinti mennyiségben és színben juttatunk el logózott karszalagokat az újszülöttek számára. A Felicitas által használt további kommunikációs csatornák: Egyéb kommunikációs lehetőségek FELICITAS MAGYARORSZÁG  A kórházak számára igény szerinti mennyiségben küldünk az újszülöttek ágyára logózott ágytáblát.  Logózott újszülött sapkák biztosítása egyes kórházakban.  Logózott szoptatási és szolgáltatási plakátok biztosítása a védőnői tanácsadókban és a kórházakban.  Kórházak számára mosópor, popsikrém, törlőkendő, vagy bármilyen egyéb hasznos termék biztosítása Partneri segítséggel.

16 A Felicitas egyedi, erős, országos lefedettségű, teljes körű szolgáltatásai, a különböző egészségügyi szervezetek támogatása, valamint a szülészettel rendelkező kórházakkal való hosszú sikeres együttműködés olyan biztos alapot nyújtanak, melyek egyedülállóvá teszik a Felicitast Magyarországon. FELICITAS MAGYARORSZÁG Édesanyák és kisgyermekes családok elérése a Felicitas szolgáltatásain keresztül  egyedi és egyedülálló kommunikációs lehetőségek  meddőszórás nélküli, hatékony elérés  pontos időzítés  kiváló ár - érték arány  bizalmi kapcsolaton alapuló kommunikáció  hitelesség – szakma és célcsoport  garancia a szolgáltatások hatékonyságára

17 PARTNEREINK FELICITAS MAGYARORSZÁG

18 A nevében Akik a legfontosabbak a számunkra… Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "BUDAPEST, 2010. MÁJUS 5. FELICITAS MARKETING KFT. 1222 BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112. 17 ÉVE AZ ÉDESANYÁKÉRT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések