Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az interaktív tábla használatának lehetőségei SNI (speciális nevelési igényű) gyerekeknél az alsó és felső évfolyamokon PRIZMA Általános Iskola és Óvoda,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az interaktív tábla használatának lehetőségei SNI (speciális nevelési igényű) gyerekeknél az alsó és felső évfolyamokon PRIZMA Általános Iskola és Óvoda,"— Előadás másolata:

1 Az interaktív tábla használatának lehetőségei SNI (speciális nevelési igényű) gyerekeknél az alsó és felső évfolyamokon PRIZMA Általános Iskola és Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény 1134 Budapest, Váci út 57. Tel./Fax: , Web: OM

2 Az iskola bemutatása Iskolánkban olyan gyermekek, akiknél a Szakértői Bizottságok a komplex gyógypedagógiai-, pszichológiai-, orvosi vizsgálatok során értelmi sérülést állapítanak meg, s feltehetően megfelelő speciális gyógypedagógiai támogató segítség nélkül a többségi iskolákban, nem lennének képesek a többiekkel való együtt haladásra. Intézményünk 1-8. osztályaiban történik a sajátos nevelési igényű, tanulásban akadályozott gyermekek nevelése-oktatása. Párhuzamos osztályaink nincsenek, az átlagos osztálylétszám nem haladja meg a 10 főt. A heterogén összetételű tanulói csoportok szükségessé, a kis osztálylétszámok, valamint gyógypedagógus kollégáink szaktudása és elkötelezettsége lehetővé teszik kooperatív ismeretelsajátítási technikák alkalmazásával a sajátélményeken és gyakorlati tevékenységen alapuló, differenciáló, individualizált fejlesztést. A guruló iskolaotthonos rendszernek köszönhetően az egész napot végigkíséri ez a folyamat.

3 Játszóház 1-2. program bemutatása A program nagyon jól használható óvodás- és iskoláskorú gyermekek fejlesztésére és segítségével a tanulók elsajátítják az interaktív tábla alapszintű kezelését is. Az alábbi területeken nyújt segítséget játékos feladatokkal: • figyelemkoncentráció, memória fejlesztése • formaegyeztetés, rész-egész viszony felismerése • analízis-szintézis • szókincsfejlesztés • auditív figyelem és memória fejlesztése • számfogalom kialakítása • stb. Az alábbi diákon képernyőfotókat láthatunk a különböző feladatokról

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13 Felső tagozaton a táblahasználatot segítő internetes oldalak


Letölteni ppt "Az interaktív tábla használatának lehetőségei SNI (speciális nevelési igényű) gyerekeknél az alsó és felső évfolyamokon PRIZMA Általános Iskola és Óvoda,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések