Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont"— Előadás másolata:

1 A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont
jó gyakorlatai a foglalkoztatásban Faragó Andor ügyvezető igazgató

2 A British Telecom A 170 országban jelen lévő BT a világ legnagyobb globális telekommunikációs megoldásokat és szolgáltatásokat nyújtó vállalatainak egyike. „Legfőbb feladatunk a hatékony kommunikáció biztosítása földrajzi elhelyezkedéstől, távolságtól, időtől és komplexitástól függetlenül„ 1846 óta nyújtunk magas színvonalú globális telekommunikációs szolgáltatásokat Több mint 18 milliárd GBP árbevétel a 2012/13-as pénzügyi évben Több mint alkalmazott világszerte 544 millió GBP értékű beruházás 2012/13-ban kutatás és fejlesztés területén Együttműködés 25 egyetemmel világszerte A 2012-es londoni Olimpiai és Paralimpiai játékok hivatalos kommunkációs szolgáltatója. A játékok ideje alatt minden hanghívás, adatcsomag, kép és sportjelentés kezelése és forgalmazása. Több mint 7000 vállalati és állami ügyfelet szolgálunk ki világszerte. 94% FTSE % Fortune500 A Gartner szerint a BT Global Services már 3. éve a legjobb globális hálózati szolgáltató a világon (Gartner’s Global Network Service Provider Magic Quadrant) A British Telecom

3 A magyarországi szolgáltatóközpont
Budapest / IP West Iroda Kapacitás: 888 munkahely Aktuális létszám: 706 fő Debrecen / Dexium Office Kapacitás: 265 munkahely Aktuális létszám: 201 fő A magyarországi szolgáltatóközpont létrehozása alapvetően a BT üzleti folyamatainak átalakítását célzó stratégiai program szerves része volt. A folyamatok központosítása, optmalizálása és standardizálása révén jelentős javulást érünk el a hatékonyság és a produktivitás terén, és ezáltal hozzájárulunk a cég legfőbb stratégiai célkitűzéséhez, hogy egyre jobb szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleinknek. Budapest-Debrecen

4 Szolgáltatási területek
Customer Service Desk Based Sales Service Design Access Costing Int. Voice Trading Service Config. Business Support & Admin. Product Mgmt Finance Service Delivery Bid Mgmt Technical Design Service Mgmt System Admin © British Telecommunications plc

5 Toborzás és kiválasztás
Előszűrés Beérkezett önéletrajzok feldolgozása Nyelvi teszt Angol nyelv kötelező +1 idegen nyelv Kiválasztás AC, Viselkedés-alapú interjú Numerikus teszt Ajánlat & Szerződés Strukturált szerepkörök Versenyképes kondíciók Szervezeti integráció 1. hét Általános képzés 2.-4. hét Szakmai tréning Csatornák Csatornák Esélyegyenlőség A BT-nél mindenki egyenlő esélyekkel indul – legyen szó akár egy meghirdetettpozíció betöltéséről vagy előléptetésről. A kiválasztás során kizárólag a jelöltek képzettsége, tapasztalata és alkalmassága számít. Sem a külső jelölteket, sem a meglévő munkatársainkat nem érheti hátrányos megkülönböztetés a faji vagy nemi hovátartozásuk, a hitük és vallásuk, a koruk, a családi állapotuk, a szexuális beállítottságuk, a fogyatékosságuk vagy korlátozott munkaképességük miatt. Korlátozott munkaképességűek alkalmazása esetén érzékenyítő képzést biztosítunk a közvetlen felettes és a csapattagok számára. Saját hirdetések Ügynökségek Állásbörzék Dolgozói ajánlások Közösségi média Toborzás és kiválasztás © British Telecommunications plc

6 Dolgozói elkötelezettség
Y generáció Elkötelezettség növelése Csökkenő személyes kapcsolatok – elsődlegesen elektronikus kommunikáció A ”technológia generációja” Fontos számukra a rugalmasság Mobilisak – szívesen látnak világot és vállalnak külföldön munkát Gyors / azonnali döntést, intézkedést várnak el Gyorsan tanulnak és el is várják, hogy a munkaadó biztosítsa a fejlődésüket Rendkívül ambíciózusak és magabiztosak, szinte azonnali elismerést és előléptetést várnak el Hamar ráunnak, ha a munka nem elég érdekes, változatos és kihívásokkal teli Fontosak számukra a státusz-szimbólumok (iPhone, iPad, divatmárkák) Alapvetően magas elvárásokat, igényeket támasztanak a munkáltató felé Felhatalmazás (empowerment) Folyamatos képzés és fejlesztés Igényes munkakörnyezet CreaTeam projektek Vezetői utódképzés Karrierlehetőségek Bérezés és egyéb juttatások Dolgozói kedvezmények Céges rendezvények Önkéntességi akciók Sport - és egészségtámogatás Negyedéves dolgozói elégedettség felmérések → fontos számukra, hogy véleményt formálhatnak, visszajelzést adhatnak Dolgozói elkötelezettség © British Telecommunications plc

7 Folyamatos fejlődés, karrierlehetőségek
Tehetség-gondozó program Folyamatos növekedés  gyorsabb előmenetel Általános és szakmai tréningek Karrierlehetőségek horizontális és vertikális irányban is Vezetői utódképzés © British Telecommunications plc

8 Dolgozó- és családbarát intézkedések
A BT számára a munkatársak közérzete kiemelten fontos szempont. Rugalmas- vagy részmunkaidő, távmunka lehetősége Szabadságolás a munkavállalói igények maximális figyelembe vételével Folyamatos vállalati képzések a munkavállalók ismereteinek, képességeinek, szak- és nyelvtudásának fejlesztése céljából Egészség-megőrzés: rendszeres szűrővizsgálatok, igényes és ergonómikus irodai környezet, magán egészségbiztosítás, irodai masszázs, irodai relaxáció, sporttámogatás Reintegrációs program GYED/GYES-ről visszatérő munkatársak számára A kisgyermekek napközbeni ellátásának támogatása, melyet célzottan a GYED/GYES-ről visszatérő kismamák vehetnek igénybe Családbarát vállalati cafeteria elemek: üdülés, étkezés, életbiztosítás, munkába járás költségeinek térítése Dolgozói kedvezmények Dolgozó- és családbarát © British Telecommunications plc

9 Társadalmi szerepvállalás
Adományozás Önkéntesség Karácsonyi cipősdoboz akció Ruhagyűjtés a Vöröskereszttel együttműködve Egyéb tárgyi adományok elsősorban gyermek- otthonoknak A vállalati önkéntes akcióink lokális jellegűek – Budapesten és Debrecenben is rendszeresen szervezünk, Önkéntes akciókat, melyek deklarált célja a gyermekek segítése illetve környezetünk ápolása, szépítése. Alkalmazottaink jogosultak évente 3 munkanapot (fizetett távollét formájában) önkéntes munkával eltölteni. Társadalmi szerepvállalás © British Telecommunications plc

10 Foglalkoztatás-politika
Sikeres oktatás- és foglalkoztatás-politika = közös érdek Munkaadók Oktatás / Szakképzés Helyi Önkormányzat Foglalkoztatás-politika Eredmények közép- és hosszútávon Együttműködés Stratégia Sikeres foglalkoztatás-politika © British Telecommunications plc

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont"

Hasonló előadás


Google Hirdetések