Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont jó gyakorlatai a foglalkoztatásban Faragó Andor ügyvezető igazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont jó gyakorlatai a foglalkoztatásban Faragó Andor ügyvezető igazgató."— Előadás másolata:

1 A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont jó gyakorlatai a foglalkoztatásban Faragó Andor ügyvezető igazgató

2 A British Telecom 2 A 170 országban jelen lévő BT a világ legnagyobb globális telekommunikációs megoldásokat és szolgáltatásokat nyújtó vállalatainak egyike. „Legfőbb feladatunk a hatékony kommunikáció biztosítása földrajzi elhelyezkedéstől, távolságtól, időtől és komplexitástól függetlenül„ • 1846 óta nyújtunk magas színvonalú globális telekommunikációs szolgáltatásokat • Több mint 18 milliárd GBP árbevétel a 2012/13-as pénzügyi évben • Több mint alkalmazott világszerte • 544 millió GBP értékű beruházás 2012/13-ban kutatás és fejlesztés területén • Együttműködés 25 egyetemmel világszerte A 2012-es londoni Olimpiai és Paralimpiai játékok hivatalos kommunkációs szolgáltatója. A játékok ideje alatt minden hanghívás, adatcsomag, kép és sportjelentés kezelése és forgalmazása. Több mint 7000 vállalati és állami ügyfelet szolgálunk ki világszerte. 94% FTSE100 74% Fortune500 A Gartner szerint a BT Global Services már 3. éve a legjobb globális hálózati szolgáltató a világon (Gartner’s Global Network Service Provider Magic Quadrant)

3 3 Budapest / IP West Iroda Kapacitás: 888 munkahely Aktuális létszám: 706 fő Debrecen / Dexium Office Kapacitás: 265 munkahely Aktuális létszám: 201 fő A magyarországi szolgáltatóközpont létrehozása alapvetően a BT üzleti folyamatainak átalakítását célzó stratégiai program szerves része volt. A folyamatok központosítása, optmalizálása és standardizálása révén jelentős javulást érünk el a hatékonyság és a produktivitás terén, és ezáltal hozzájárulunk a cég legfőbb stratégiai célkitűzéséhez, hogy egyre jobb szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleinknek. Budapest-Debrecen A magyarországi szolgáltatóközpont

4 © British Telecommunications plc 4 Szolgáltatási területek Technical Design System Admin Bid Mgmt Product Mgmt Int. Voice Trading Service Config. Service Design Service Mgmt Access Costing Desk Based Sales Customer Service Service Delivery Finance Business Support & Admin.

5 © British Telecommunications plc 5 Toborzás és kiválasztás •Beérkezett önéletrajzok feldolgozása Előszűrés •Angol nyelv kötelező •+1 idegen nyelv Nyelvi teszt •AC, •Viselkedés- alapú interjú •Numerikus teszt Kiválasztás •Strukturált szerepkörök •Versenyképes kondíciók Ajánlat & Szerződés •1. hét Általános képzés •2.-4. hét Szakmai tréning Szervezeti integráció Csatornák  Saját hirdetések  Ügynökségek  Állásbörzék  Dolgozói ajánlások  Közösségi média Esélyegyenlőség A BT-nél mindenki egyenlő esélyekkel indul – legyen szó akár egy meghirdetettpozíció betöltéséről vagy előléptetésről. A kiválasztás során kizárólag a jelöltek képzettsége, tapasztalata és alkalmassága számít. Sem a külső jelölteket, sem a meglévő munkatársainkat nem érheti hátrányos megkülönböztetés a faji vagy nemi hovátartozásuk, a hitük és vallásuk, a koruk, a családi állapotuk, a szexuális beállítottságuk, a fogyatékosságuk vagy korlátozott munkaképességük miatt. Korlátozott munkaképességűek alkalmazása esetén érzékenyítő képzést biztosítunk a közvetlen felettes és a csapattagok számára. Csatornák

6 © British Telecommunications plc 6 Dolgozói elkötelezettség Elkötelezettség növeléseY generáció  Csökkenő személyes kapcsolatok – elsődlegesen elektronikus kommunikáció  A ”technológia generációja”  Fontos számukra a rugalmasság  Mobilisak – szívesen látnak világot és vállalnak külföldön munkát  Gyors / azonnali döntést, intézkedést várnak el  Gyorsan tanulnak és el is várják, hogy a munkaadó biztosítsa a fejlődésüket  Rendkívül ambíciózusak és magabiztosak, szinte azonnali elismerést és előléptetést várnak el  Hamar ráunnak, ha a munka nem elég érdekes, változatos és kihívásokkal teli  Fontosak számukra a státusz-szimbólumok (iPhone, iPad, divatmárkák)  Alapvetően magas elvárásokat, igényeket támasztanak a munkáltató felé  Felhatalmazás (empowerment)  Folyamatos képzés és fejlesztés  Igényes munkakörnyezet  CreaTeam projektek  Vezetői utódképzés  Karrierlehetőségek  Bérezés és egyéb juttatások  Dolgozói kedvezmények  Céges rendezvények  Önkéntességi akciók  Sport - és egészségtámogatás Negyedéves dolgozói elégedettség felmérések → fontos számukra, hogy véleményt formálhatnak, visszajelzést adhatnak

7 © British Telecommunications plc 7 Folyamatos fejlődés, karrierlehetőségek Tehetség- gondozó program Folyamatos növekedés  gyorsabb előmenetel Karrierlehetősé gek horizontális és vertikális irányban is Vezetői utódképzés Általános és szakmai tréningek

8 © British Telecommunications plc 8 Dolgozó- és családbarát intézkedések A BT számára a munkatársak közérzete kiemelten fontos szempont.  Rugalmas- vagy részmunkaidő, távmunka lehetősége  Szabadságolás a munkavállalói igények maximális figyelembe vételével  Folyamatos vállalati képzések a munkavállalók ismereteinek, képességeinek, szak- és nyelvtudásának fejlesztése céljából  Egészség-megőrzés: rendszeres szűrővizsgálatok, igényes és ergonómikus irodai környezet, magán egészségbiztosítás, irodai masszázs, irodai relaxáció, sporttámogatás  Reintegrációs program GYED/GYES-ről visszatérő munkatársak számára  A kisgyermekek napközbeni ellátásának támogatása, melyet célzottan a GYED/GYES-ről visszatérő kismamák vehetnek igénybe  Családbarát vállalati cafeteria elemek: üdülés, étkezés, életbiztosítás, munkába járás költségeinek térítése  Dolgozói kedvezmények

9 A vállalati önkéntes akcióink lokális jellegűek – Budapesten és Debrecenben is rendszeresen szervezünk, Önkéntes akciókat, melyek deklarált célja a gyermekek segítése illetve környezetünk ápolása, szépítése. Alkalmazottaink jogosultak évente 3 munkanapot (fizetett távollét formájában) önkéntes munkával eltölteni. © British Telecommunications plc 9 Társadalmi szerepvállalás Karácsonyi cipősdoboz akció Ruhagyűjtés a Vöröskereszttel együttműködve Egyéb tárgyi adományok elsősorban gyermek- otthonoknak Adományozás Önkéntesség

10 © British Telecommunications plc Sikeres foglalkoztatás- politika 10 Sikeres oktatás- és foglalkoztatás-politika = közös érdek Munkaadók Oktatás / Szakképzés Helyi Önkormányzat Foglalkoztatás- politika Együttműködés Stratégia Eredmények közép- és hosszútávon

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "A BT mint munkaadó Egy fiatalos szolgáltatóközpont jó gyakorlatai a foglalkoztatásban Faragó Andor ügyvezető igazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések