Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaCsilla Oroszné Megváltozta több, mint 8 éve
1
MY e-Hotel Mobilmegoldások szállodáknak
2
A okostelefonok elterjedése világszinten közel 10%-os (nyugat-európai országokban néhol 70% fölötti). Az okostelefon felhasználók 40%-a keres mobilon. A nemzetközi utazók 40%-a okostelefont használ. Az üzleti utazók 34%-a, az egyéni utazók 26%-a foglalt valamilyen utazással kapcsolatos terméket mobilján. Használata a turizmusban Nemzetközi okostelefon trendek Forrás: U.N.TelecommunicationsAgency, World TravelMarket Global Trends2011, http://www.argophilia.com/, Mobile Shopping Framwork; Nielsen –Yahoo 2011
3
Mi a My e-Hotel? A világon egyedüli sztenderdizált szállodai okostelefon optimalizáció és mobil applikációs platform. A szállodaiparban tevékenykedő ügyfél arculatára szabható, tartalma egyedi igények alapján kialakítható és brandingelhető. Mi ez a gyakorlatban? *A MY e-Hotel a Passion Communication tulajdonát képezi
4
1. Weboldal optimalizáció
5
Weboldal optimalizáció def: A weboldal okostelefon képernyőjére szabott, szerkesztett megoldása a weboldalhoz illeszkedő designban, arculatban. DE ≡Nem a teljes weboldal tartalom ≡Csak a legfontosabb menüpontok ≡Mobil SEO támogatás
6
Előnyei Nem optimalizált weboldal: „Kulcslyuk-effektus” okostelefonra optimalizált weboldal: a méret a lényeg ≡Egyszerűen kezelhető, gyors, átlátható, olvasható méret – nincs görgetés, nagyítás, a felhasználó egyszerűen és gyorsan éri el a keresett információt ≡Nagyobb felhasználói élmény ≡Kisebb adatforgalomi díj a felhasználó számára ≡Azonnali kapcsolatfelvételi lehetőség (telefon, email, skype) ≡Szobafoglalás menet közben
7
2. Mobil applikáció
8
Mobil applikáció def.: Okostelefonra fejlesztett egyedi, interaktív tartalom… mely a szálloda szolgáltatásait egyedi módon kommunikálja, vizuális és tartalmi élményt nyújtva a vendégnek. Interaktív vendég tájékoztató a vendég okostelefonján.
9
Mobil applikáció előnyei ≡A vendég számára ingyenesen elérhető extra tartalom – extra szolgáltatás a szálloda részéről ≡A vengéd telefonjára letöltve állandó márkajelenlét az ottartózkodás alatt és a távozás után is ≡A szálloda presztizsét növeli ≡Online, folyamatos és hatékony kommunikációs csatorna a szálloda és a vendég között ≡Nemcsak a hotelban tartózkodás időszaka alatt, a vendég távozása után is kapcsolatot biztosít ≡VIP vendég kezelés élménye ≡Marketing kommunikációs csatorna – akciók, kedvezmények, ajánlatok kommunikációja ≡Lojalitást épít – elégedett, visszatérő vendég ≡Bizalom és biztonság növelés
10
Applikáció használatával elérhető szolgáltatás lehetőségek … Ne zavarjanak Szobaszerviz Üzenetküldés a recepciónak Szobafoglalási rendszer
11
További lehetőségek ≡Konferencia esetén program és beosztás – könnyebb tájékozódás ≡Clean my room funkció ≡Masszázsrendelés ≡Room Service rendelés ≡Étterem napi ajánlat ≡Travel Guide – nevezetességek, látnivalók, programjavaslatok ≡TOP 10 étterem ajánló (továbbértékesítés lehetősége) és asztalfoglalás ≡Egyedi ajánlatok, akciók, kedvezményrendszer kialakítása és kommunikációja ≡Interaktív játékok – „gyerekcsomag” stb… Mindez a szálloda égisze és logója alatt!
12
Milyen üzleti előnyt jelent ez Önnek? ≡Növekedés a foglalásokban ≡Hatékonyabb és magas szintű vendégkiszolgálás ≡Vendég elégedettség javulása ≡Saját direkt kommunikációs csatorna kialakítása – marketing eszköz médiaköltség nélkül ≡Jövőbemutató marketing megoldás, szállodáról alkotott pozitív képet növeli (PR cikket is generál) ≡Exkluzív szolgáltatás ≡Interaktív megoldás, amely közvetlenül összekapcsolható más közösségi média csatornákkal (Facebook, Twitter, blog stb.)
13
Referenciák
14
Kapcsolat Amennyiben szeretne további részleteket is megtudni, keressen meg minket! ©A bemutatott My e-Hotel termék a Passion Communication Kft. szellemi terméke. A termék tartalma és struktúrája is szerzői jogvédelem alatt áll, másolása tilos. KAPCSOLAT: Szalay Edina Tel: +36 20 9780505 Email: info@myehotel.hu e.szalay@myehotel.hu
Hasonló előadás
© 2023 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.