Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

FILAN- TRÓPIA- MARKE- TING KONFE- RENCIA Budapest, március 28.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "FILAN- TRÓPIA- MARKE- TING KONFE- RENCIA Budapest, március 28."— Előadás másolata:

1 FILAN- TRÓPIA- MARKE- TING KONFE- RENCIA Budapest, 2014. március 28.
János Czafrangó / good.bee program / Erste Bank Hungary

2 alacsony munkaintenzitású súlyosan deprivált helyzetű
Háttér-dia Szegénység és társadalmi kirekesztettség - hazai adatok*, publikálva: szeptember - relatív szegény alacsony munkaintenzitású súlyosan deprivált helyzetű * Eurostat adatok 2012, publikálva: 2013 szeptember forrás:

3 A civil szervezetek meghatározó szereplői a kirekesztettség felszámolásáért folyó munkának…

4 A civil szervezetek meghatározó szereplői a kirekesztettség megszűntetéséért folyó munkának … a good.bee program a civil szervezetek fenntarthatóságáért dolgozik Civil Szervezetek

5 A civil szervezeteknek is van üzleti modellje …
* Forrás: Alexander Osterwalder & Yves Pigneur: Üzleti modellépítés

6 A civil szervezeteknek is van üzleti modellje… akkor is, ha nem tudnak róla !
* Forrás: Alexander Osterwalder & Yves Pigneur: Üzleti modellépítés

7 Háttér-dia * Forrás: Alexander Osterwalder & Yves Pigneur: Üzleti modellépítés

8 a társadalmi problémák
ESETTANULMÁNY A jövő banki vezetői a civil szervezetekért „érzékenyítés” 24 jövőbeni vezető, 6 team a társadalmi problémák iránt érzett azonos érdeklődés szerint 6 civil szervezet az esélyegyenlőség különböző területeit képviselő profillal „tudás-transzfer”

9 Háttér-dia ESETTANULMÁNY az esély-egyenlőségi kérdések iránti érzékenység elmélyítése 6 TEAM, 24 EBH-s kollégából, az azonos szociális érdeklődési kör mentén …a civilek számára is haszno- sítható tudással (pénzügyi és értékesítési ismeretek, marketing, IT, projekt-menedzsment, stb.) 6 civil SZERVEZET, a csoportok választása alapján, a good.bee és az ERSTE Alapít- vány által felajánlott 16-ból …melyek az esélyegyen- lőségi területek teljes skáláját reprezentálják „tudás-átadás” Start: április 17., egész napos kick-off rendezvény az EBH helyéről a gazdasági és társadalmi környezetben Zárás: június 26., az EBH menedzsmentje számára tartott prezentációs nap keretében … a program zárása után a 6 szervezet Üzleti Modelljének a fejlesztését a good.bee program segíti ERSTE Stiftung

10 Háttér-dia ESETTANULMÁNY Társadalomi területek
Szociális és egészségügyi ellátás Foglalkoztatás Hátrányos helyzet szempontjai Oktatás Lakhatás 1. 2. 3. 4. Szimbiózis Egészségi állapot szerint (2) Életkorhoz kötődően BAGázs (3) Etnikai hovatartozás szerint (4) Családi helyzet (5) Lakáshelyzet/lakóhely (6) Anyagi/gazdasági helyzet

11 ESETTANULMÁNY Az ügyfél hangja Bass László Bass / Gyerekesély Egyesület Szociopoly társasjáték projekt „„Én azt gondoltam:  pénzemberek - miről fogunk beszélgetni ?  Egészen mások a fogalmak, mások a dimenziók . És hát…nem:  az én előítéleteim  a piaci szférával, a „bankárral” (kapcsolatosan) porrá omlottak” „Ilyet sokat kéne csinálni,  hogy az ember csinálja a verklit nap mint nap, azt gondolja, hogy pontosan ismeri az összes elemét, és akkor  egyszer csak jön valaki, és eviden- ciákra kérdez rá.”

12 ESETTANULMÁNY Az kollégák hangja Nábrádi Péter, EBH Kis – és  Középvállalati Ig. „„Számunkra a legnagyobb eredmény …  az egyesülettel való együttműködésben  az volt, amikor láttuk az egyesület képviselőjének a szemében azt a  fajta csillogást, amikor  új aspektusból  tudta  a saját  egyesületét szemlélni.” Farkas Krisztina, EBH Lakossági Értékesítési Ig. „  „…egy olyan közösség fogadott bennünket mosolyogva és nyitottan, amivel mi napi szinten nem biztos hogy találkozunk… felnyitotta a mi szemünket is, és megmozgatott  bennünk nem egy lelki dolgot is”

13 A HR vezető hangja ESETTANULMÁNY Bek-Balla László, EBH HR igazgató
„A vezetői utánpótlás programnak …nagyon fontos célja, … missziója az, hogy szélesítse a vezetőink látókörét:  olyan témákat is beemeljen … organikus fejlesztésükbe-fejlődésükbe,  amik nem természetesek az egyéb banki képzéseken. Másrészt nagyon fontosnak tartottuk azt is, hogy olyan kollégák dolgozzanak együtt ezeken a projekteken, akik egyéként a napi munkájukban nem találkoznak. és az sem volt egy elhanyagolható szempont, hogy  a  társadalom számára is fontos célokat támogató szervezeteket segítsünk ezzel a munkával.”  

14 Formabontó tehetségprogram – elismerések

15 Köszönöm a figyelmet !  további 2 háttér-dia Czafrangó János dr.
good.bee program manager Stratégiai Menedzsment Igazgatóság Erste Bank Hungary Zrt. Népfürdő utca H Budapest  további 2 háttér-dia

16 Háttér-dia: Erste Group 1/2
16,4* millió ügyfél 7* országban * adatok: Q4 2013

17 Háttér-dia: Erste Group 2/2
Az Erste Group tulajdonosi szerkezete* ERSTE Stiftung** 20,6% * adatok: Q ** ERSTE Alapítvány 17


Letölteni ppt "FILAN- TRÓPIA- MARKE- TING KONFE- RENCIA Budapest, március 28."

Hasonló előadás


Google Hirdetések