Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Holland Alma Kft. Új célkitűzései, filozófiája és programjai NATURALMA ZRT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Holland Alma Kft. Új célkitűzései, filozófiája és programjai NATURALMA ZRT."— Előadás másolata:

1 A Holland Alma Kft. Új célkitűzései, filozófiája és programjai NATURALMA ZRT.

2 Helyzetkép MÚLT, JELEN, JÖVŐ  A jelenlegi helyzet értelmezése Az időjárást nem tudjuk megváltoztatni csak a gondolatainkat!

3  Aszályhelyzet  Belvízhelyzet  Jéghelyzet  Árvízhelyzet  Fagyhelyzet  Milyen „helyzet” jöhet még? Mi jöhet még? Így volt ez korábban is?

4 - Mi lehet a fagyban jó? Elkezdünk azon gondolkozni, hogy milyen lehetőségeink vannak arra, hogy ez ne következzen be, hogy csökkentsük a kárt. Tudás információ beszerzés, tervezés, fagyvédelmi permetezés-öntözés, ozmotikus koncentráció növekedés,és még mi minden van amiről nem is tudunk! A fagyról másképpen…

5 Lehetne rosszabb is?  Mit tehetünk?  Mit kívánnak tenni?  Mi történne ha minden vagyonukat elvesztenék?  Újra kezdenék?  Hányan vállalkozók a jelenlevők közül?  Ért már minket veszteség?  Kudarc?

6 MI A KUDARC? NEHÉZSÉG, FELADAT?  Mi a kudarc az életben? /Lehetőség újra kezdeni, máshogyan/  Mi különbözteti meg a sikeres és sikertelen embereket?  Néhány történet a sikerről /Edison, Churchill/  Hogyan gondolkodom én a veszteségről és a kudarcról? A kudarc pozitívuma a kudarc hajtóereje, motivációja. Pl. betegségek, védőoltások, gyermekágyi láz stb.

7 NATURALMA®  A Naturalma® is egy kudarc következménye!  Szemléletváltás Minden nagy dolog a földön, általában valamilyen negatív dolog következményében alakult ki. Minden nagy dolog a földön, általában valamilyen negatív dolog következményében alakult ki.

8 ESÉLYEK ÉS ÉRTÉKEK  Kinek van nagyobb esélye a jövőben? Aki feladja? Aki abbahagyja? Aki nem jött el?  Mi a legnagyobb értékük, amit soha nem veszíthetnek el? /tudás, találékonyság, kitartás, nyitottság, hit stb/  Kinek van nagyobb esélye a sikerre? Aki mindig ugyan úgy csinálja a dolgait és nem változtat rajta semmit, vagy aki nyitott a változásra és hajlandó változtatni? Aki mindig ugyan úgy csinálja a dolgait és nem változtat rajta semmit, vagy aki nyitott a változásra és hajlandó változtatni?

9 A jelen levők… …már megtették az első lépést ahhoz, hogy elgondolkozzanak a jövőjükön …már megtették az első lépést ahhoz, hogy elgondolkozzanak a jövőjükön és döntést hozzanak. A túlélők mindig azok, akik másképpen gondolkoznak! A túlélők mindig azok, akik másképpen gondolkoznak!

10 A DÖNTÉS - Döntést kell hozni - Mért kell döntést hozni? - Az Önökre váró feladat: döntés! Tovább folytatom? igen, nem?! Ha igen, mit tehetek? - Tanulás, helyzet elemzés, információk begyűjtése. - Döntés újra, milyen fajták, milyen metódusban, kikkel, hogyan? Célmeghatározás, cselekvés! Célmeghatározás, cselekvés!

11 TRENDEK ÉS LEHETŐSÉGEK Egy kis információ a döntésükhöz: A világ trendje a bio termesztés - Fenntartható termesztés - költség takarékosság - fejlesztési tartalék - Fenntartható termesztés - költség takarékosság - fejlesztési tartalék ABSOLUT BIO

12 Világtrendek Tanúsított biotermesztés 2009: 160 ország (Törvényileg: 74 ország) 2000: 86 ország BIO mezőgazdasági terület 2009: 37,2 millió ha (Ausztrália – 12 millió ha) 1999: 11millió ha Egyéb nem mezőgazdasági BIO terület 2009: 41,9 millió ha (Finnország 7,8 millió ha) - Termelők száma 1,8 millió ebből: India A BIO piac mérete 40 Mrd EUR (USA – 17,8 MrD EUR; GER – 5,8 MrD EUR) 48% É-Amerika 48% Európa 4% Egyéb 4% Egyéb BIO tanúsítványt kiállító szervezetek száma 2009: 523 tanúsító szervezet 2008: 489 tanúsító 489 tanúsító

13 Szemléletváltás cégünk filozófiája Szemléletváltás cégünk filozófiája Hitvallásunk- Globális célunk: Mit Akarunk mi? „Harmóniában a természettel és az emberekkel.” A Fogyasztónak egészséges megbízható terméket. A Termelőnek gazdaságos kiszámítható technológiát. A Környezetünknek /Földnek/: természet és környezetbarát tevékenységet. Mikor?Meddig ? Ma, Holnap és Hosszútávon is!

14 Jelenleg futó projektjeink  Nem a meglévő piaci szegmenseket kívánjuk kihasználni  Innováció segítségével új piacokat teremtünk  Kihasználjuk az innováció nyújtotta előnyöket  Komplex programokat hozunk létre, együttműködve a termékpálya résztvevőivel /kutatóhelyek, faiskola, termelő, kereskedelem, fogyasztó/  Kölcsönös előnyök kihasználása Az így generált projekt hosszú távon tervezhető, s ebből kifolyólag a tendenciák kiszámíthatóak.

15 Első projektünk amely a globális céljainkkal összhangban van: Svéd energiafűz projekt Első projektünk amely a globális céljainkkal összhangban van: Svéd energiafűz projekt  9 svéd fűz fajta licensz joga  Szaporító anyag előállítás  Szaktanácsadás  Kiforrott technológia  Integrációs tevékenység  Piac biztosítás

16 Második projektünk: Második projektünk: Étkezési almatermesztés új betegség ellenálló almafajtákkal = Naturalma®  Szaporítóanyag előállítás  Szaktanácsadás  Termelői klub létrehozása NATURALMA ZRT

17 Az általunk elképzelt jövő A mi jövőképünk

18 Az Önök felelőssége Szembenézni a tényekkel és dönteni!  Vagy... minden maradjon úgy, ahogy van ?! Önök döntenek! Önök döntenek!

19 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Kávássy Péter


Letölteni ppt "A Holland Alma Kft. Új célkitűzései, filozófiája és programjai NATURALMA ZRT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések