Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR! BSI BUDAPEST SPORTIRODA KOCSIS ÁRPÁD ÜGYVEZETŐ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR! BSI BUDAPEST SPORTIRODA KOCSIS ÁRPÁD ÜGYVEZETŐ."— Előadás másolata:

1 MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR! BSI BUDAPEST SPORTIRODA KOCSIS ÁRPÁD ÜGYVEZETŐ

2 FELFUTUNK A KÉKESRE!

3 ÁTFUTUNK A HORTOBÁGYON!

4 KÖRBE KERÉKPÁROZZUK A TISZA-TAVAT!

5 KÖRBEFUTJUK A BALATONT!

6 MEGTÖLTJÜK AZ ANDRÁSSY UTAT…

7 A RAKPARTOT

8 ÉS A PAPP LÁSZLÓ SPORTARÉNÁT!

9 BUDAPEST SPORTIRODA INDULÓI: 5 SPORTÁGBAN FŐ29 ESEMÉNY FŐ26 ESEMÉNY

10 MI A TERMÉKÜNK? – MIT ÁRULUNK? • KIHÍVÁSOKKAL TELI SZABADIDŐS SPORTESEMÉNYEKET • CÉLT ADUNK A RENDSZERES MOZGÁSNAK • A TELJESÍÉTES ÖRÖMÉT • A CÉLBAÉRKEZÉS BOLDOGSÁGÁT DE VALÓJÁBAN ÉLMÉNYT!

11 TESSZÜK, MINT A VILÁGBAN BÁRHOL NEW YORK MARATON VASA FUTÁS TOUR DE FRANCE A FOGYASZTÓK KERESIK, IGÉNYLIK A SPORTOS KIHÍVÁSOKAT

12 KIK KERESIK? - KIK A VEVŐINK? 18 – 2928,3% 30 – 3937,7% 40 – 4922,4% 50 – 598,8% 60 –2,8% FÉRFINŐ 46,9%53,1% NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS: ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS: LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS BUDAPESTVIDÉK 40,1%59,9%

13 NIKE BUDAPEST FÉLMARATON FÉRFINŐ 64,05%35,95% 5000 MAGYAR INDULÓ DIPLOMÁS64 % ÉRETTSÉGI25 % 8 ÁLTALÁNOS4 % TANULÓ3 % NYUGDÍJAS4 % BUDAPESTVIDÉK 44,85%55,15% NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS ISKOLAI VÉGZETTSÉG SZERINTI MEGOSZLÁS

14 EGY MÁSIK FUTÓESEMÉNYÜNK STATISZTIKÁJA VÉGZETTSÉG: 48% - FELSŐFOKÚ 39% - KÖZÉPFOKÚ 6% - SZAKMUNKÁS 7% - 8 ÁLTALÁNOS FOGLALKOZÁS: 15% - VEZETŐ, TULAJDONOS 61% - ÉRTELMISÉG, SZELLEMI 13% - FIZIKAI 7% - NEM DOLGOZIK

15 INDULÓK – FOGYASZTÓK EGY PÉLDA 25. T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁS 12 – INDULÓ – 80% MÁRKÁS FUTÓCIPŐT VISEL ÉRTÉKE KB. 200 MILLIÓ Ft. – 50% MÁRKÁS FUTÓRUHÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 50 MILLIÓ Ft. – 25% SPORTÓRÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 30 MILLIÓ Ft. – 5% PULZUSMÉRŐ ÓRÁT VISEL. ÉRTÉKE KB. 20 MILLIÓ Ft. A RAJTNÁL ÁLL KB. 300 MILLIÓ Ft. FELSZERELÉS

16 A T-MOBILE MOUNTAIN BIKE TOP MARATONON 1500 MONTIS ÁLL A RAJTNÁL TELJES FELSZERELÉSBEN A FELSZERELÉS ÉRTÉKE KB. 500 MILLIÓ FT

17 – SPAR BUDAPEST MARATON – NIKE BUDAPEST FÉLMARATON A VÁROSLÁTOGATÓ TURIZMUS KERETÉBEN ÉV KÜLFÖLDI FOGYASZTÓK KÜLFÖLDI RÉSZTVEVŐK + KÍSÉRŐK 920 MILLIÓ FORINTOT KÖLTÖTTEK

18 FOGYASZTÓINK – INDULÓINK ELÉRÉSE „AZ ESEMÉNYEKET IS EL KELL ADNI” 1.JÓ ESEMÉNY – SZÁJPROPAGANDA 2.ADATBÁZIS – DM – ÉLŐ CÍM – SMS – POSTAI CÍM ÉVI KAMPÁNYUNK VAN

19 –HONLAPJAINK – 4 FÉLE FUTANET.HU SZEZONBAN NAPI LÁTOGATÓ –TV MAGAZIN SPORT TV-BEN – NÉZŐ –SPURI FUTÓ ÉS TRIATLON MAGAZIN DIGITÁLIS? – NYOMTATOTT?

20 PR TEVÉKENYSÉGEINK 2009-BEN ÍROTT SAJTÓ 164 LAPBAN1205 HÍR, CIKK RÁDIÓ 9 RÁDIÓBAN1154 SPOT 21 RÁDIÓBAN129 INTERJÚ TELEVÍZIÓ 18 TV-ben1447 perc INTERNET 214 HONLAPON1023 HÍR, CIKK IMPULZÍV MÉDIA 30 MP-ES SPOT HANG NÉLKÜL, 3,6 MILLIÓ ALKALOMMAL

21 ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK NÉMETH LAJOS

22 ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK SZTARENSZKY TIBORNÉ

23 SZÁZMILLIÓ FUTÓLÉPÉS ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK

24 MIHEZ CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK? NEM SZLOGEN – TÉNY: MINDENKI GYŐZTES, KI CÉLBA ÉR!

25 A SZPONZOROK A SIKERHEZ CSATLAKOZNAK, MERT — NINCS VESZTES, NINCS VERESÉG — NINCS ELLENTÉT, ELLENÉRDEK AZ INDULÓK KÖZÖTT — AZ UTOLSÓ IS BOLDOG, SŐT BOLDOGABB, MERT MEGCSINÁLTA — NINCS DOPPING

26 AZ ESEMÉNY ÉLMÉNYT AD! IGAZI KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNYT, JÓ BULIT! BARÁTOKKAL39 % CSALÁDTAGOKKAL28 % KOLLÉGÁKKAL17 % PARTNERREL7 % EGYEDÜL7 %

27 MIÉRT CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK? –IMAGE ÉPÍTÉS –IMAGE ÉPÍTÉS – PL.: E-ON, K&H BANK, GENERALI, VOLVO CÉLCSOPORTJUKAT TALÁLJÁK – CÉLCSOPORTJUKAT TALÁLJÁK – PL.: NIKE, POWERADE, TIMEX, INTERSPORT, BÉRES PORCERŐ, DR. KELEN KRÉM

28 HOGYAN KAPCSOLÓDHATNAK A SZPONZOROK? –NÉVADÁS – DM KIADVÁNYOKBAN

29 HELYSZÍNEN PÓLÓ, RAJTSZÁM

30 MOLINÓ, KM TÁBLA, CÉLKAPU

31 FUNKCIONÁLIS HELYEKEN

32 MIT GONDOL A FOGYASZTÓ / INDULÓ? –95%-apontosan ismerte a névadó szponzort –79%-amaximálisan egyetértett a szponzorálással –94%-aelvárta a folytatást a következő évben –44%-nálpozitívan változott a cég megítélése –29%-nálnövekedett a cég szolgáltatásai iránti affinitás ÉVI T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁSON AZ IPSOS KUTATÁSA ALAPJÁN AZ INDULÓK:

33 A TÖBBI SZPONZOR ISMÉRTSÉGE IS REMEK –95%-bana névadó partnert –82%-banaz autós partnert –67%-banaz ital partnert –62%-bana futócipó partnert –48%-bana befutócsomagban kapott termékeket –41%-ban a rádiós partnert –15%-bana MÁV-ot AZ INDULÓK A HELYSZÍNEN EMLÍTETTÉK:

34 A SZERVEZŐK ELISMERÉSE –99%-banajánlják másnak is az eseményt –100%a következő évben is eljönne SAJNOS CSAK 45-50% JÖN ISMÉT. MERT A FOGYASZTÓ MÁR CSAK ILYEN! MEGVESZI, TETSZIK, ÍZLIK, AZTÁN LEGKÖZLELEBB MÁST VESZ. MÉG A SPORTOS FOGYASZTÓ IS ILYEN!

35


Letölteni ppt "MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR! BSI BUDAPEST SPORTIRODA KOCSIS ÁRPÁD ÜGYVEZETŐ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések