Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő."— Előadás másolata:

1 Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő

2 Miről lesz szó? 1.Értékelési formák 2.Értékelhető modulok 3.Intézményi stratégia – avagy miben segíthet az adminisztrátor 4.Az értékelési napló használata 5.Alternatív értékelési módok MoodleMoot 2012 – Gödöllő

3 Miről nem lesz szó? 1.Tanulásszervező eszközök 2.Feltételes elérhetőség 3.Teljesítés nyomon követése MoodleMoot 2012 – Gödöllő

4 Értékelési formák • Pontozás • Skálák • Szöveges értékelés • Kompetencia alapú értékelés (kritériumok) • Portfólió alapú értékelés • Rubrika • Marking guide MoodleMoot 2012 – Gödöllő

5 Fokozatok • Csak a tanár értékel • A diák véleményez • A diák részt vesz az értékelésben • Önértékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő

6 Mit biztosít ehhez a Moodle? • Feladat • Adatbázis • Fogalomtár • Műhely • Portfólió • ÉRTÉKELŐNAPLÓ MoodleMoot 2012 – Gödöllő

7 Pontozás • Miért ne osztályozzunk? • Hány pontos legyen a feladat? • Mit ér egy pontszám?  súlyozás • Mi számít bele a minősítésbe?  Kategóriarendszer • Menedzseljük a pontokat! • Tanár úr, ez hányas lenne? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

8 Kompetencia alapú értékelés EREDMÉNYEK/ KRITÉRIUMOK • Kritériumok, kompetenciák, célok kezelése – Globális – Lokális 1.Skálák létrehozása 2.Kompetenciák létrehozása 3.Skála kompetenciához rendelése 4.Értékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő

9 Kompetencia alapú értékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő

10 Portfólió alapú értékelés • Hol dolgozzunk? • Hol értékeljünk? • „Átjárhatóság”  MAHOODLE • Hogyan értékeljünk? • És… MoodleMoot 2012 – Gödöllő

11 Rubrika • A részletes pontozás előzményei: – Feladat small hack – szempontokhoz kötött pontok – Műhely – szempontrendszer használata, rubrika • Feltételek és szintek definiálása • Az értékelés módja • Hol használhatom? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

12 Rubrika MoodleMoot 2012 – Gödöllő

13 Rubrika MoodleMoot 2012 – Gödöllő

14 Osztályozási útmutató • Szempontok, feltételek, kritériumok • Leírás külön a tanulónak • Külön a tanárnak • Nincsenek szintek • Gyakori megjegyzések – ez meg mire jó? • Hogyan használjuk? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

15 Osztályozási útmutató MoodleMoot 2012 – Gödöllő

16 Mit lát a tanuló? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

17 Köszönöm a figyelmüket! Papp Gyula CONSEDU BT.

18 Kérdések

19 Hogyan lehetünk hatékonyabbak? • saasdasd


Letölteni ppt "Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő."

Hasonló előadás


Google Hirdetések