Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Nemzeti Iskolagyümölcs – program kommunikációja Vincze Nikolett szóvivő MATÉSZ – FRUCT Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Nemzeti Iskolagyümölcs – program kommunikációja Vincze Nikolett szóvivő MATÉSZ – FRUCT Kft."— Előadás másolata:

1 A Nemzeti Iskolagyümölcs – program kommunikációja Vincze Nikolett szóvivő MATÉSZ – FRUCT Kft.

2  A MATÉSZ-FRUCT Kft. a hivatalos kommunikációs felelőse a Nemzeti Iskolagyümölcs-programnak a január és július időszakra.  Megvalósítandó feladat: a Nemzeti Iskolagyümölcs-program ismeretségének növelése, az eredmények kommunikálása, mindezeken keresztül a felnövekvő generáció egészségesebb táplálkozásra való nevelése. Kiindulópontok

3

4  A MATÉSZ-FRUCT Kft. már a pályázat meghirdetése előtt is jelentősen hozzájárult az Iskolagyümölcs-program népszerűsítéséhez  szeptember 9-én sajtónyilvános esemény keretében adtunk hírt a program idei indulásáról. Az Óbudai Nagy László Általános iskolával együttműködve újságírók jelenlétében érkezett meg az iskolába az első almaszállítmány. Az esemény élénk érdeklődést váltott ki a sajtó képviselőiből.  Három nap alatt 52 releváns megjelenés született (TV2 - Tények, Hír TV, M1 - Híradó, ECHO TV, Kossuth Rádió, Lánchíd Rádió, Metropol, Népszabadság, Világgazdaság stb.) Proaktív kommunikációs tevékenységek

5 A MATÉSZ-FRUCT Kft. társadalmi felelősségvállalás keretében is népszerűsítette az Iskolagyümölcs-programot. A tavalyi Európai Autómentes Napon illetve a Millenáris Parkban megrendezésre került Magyar Vidék Napja eseményen is képviseltettük magunkat és a programot. Társadalmi felelősségvállalás

6 Mindkét helyszínen edukációs, játékos kvízzel vártuk a gyerekeket, felhívtuk a szülők és érdeklődők figyelmét a programra, s minden kvízt kitöltőt almával jutalmaztunk. A rendezvényeken összesen darab almát osztottunk szét. Az akciókról közlemény formájában tájékoztattuk a sajtót, mely több online megjelenést is eredményezett.

7 Advent a Heim Pál Gyermekkórházban A MATÉSZ-FRUCT Kft. közel hét mázsa friss gyümölcsadománnyal járult hozzá a Heim Pál Gyermekkórházban ápolt gyermekek gyógyulásához. Az adventi időszakban több mint 300 gyermek kapott minden hétköznap ajándék almát, melynek célja a gondoskodáson túl az egészséges táplálkozásuk elősegítése volt.

8 „Rászoruló gyermekek reggeliztetése”  Az Összefogás Óbudáért Egyesület Tanítási napokon két helyszínen: a Békásmegyeri Közösségi Házban és a Kaszásdűlői Kulturális Központban, naponta 150 rászoruló gyermeknek ad térítésmentesen reggelit és tízórai csomagot.  A MATÉSZ-FRUCT Kft-nek köszönhetően a programban résztvevő gyerekek minden nap egészséges magyar almát kapnak a tízórai csomagjukba.  750 db alma minden hétfőn

9

10 A kommunikációs stratégia célja  Tájékoztatás: a kommunikáció egyik fő célja, hogy tájékoztassa a diákokat, pedagógusokat, szülőket és termelőket a program létezéséről, működéséről, céljairól és az általa kínált lehetőségekről.  Szemléletformálás: a kommunikáció másik fő célja, hogy felhívja a diákok, szülők és pedagógusok figyelmét az Iskolagyümölcs-program népszerűsítésén keresztül a zöldség és gyümölcsfogyasztás jelentőségére, ami következetesen tudatos étkezési szokást alakít ki.

11 További célkitűzések  A tájékoztatáson keresztül a programban résztvevő iskolák számának növelése  A túlsúlyosság és elhízások számának csökkentése  A rendszeres zöldség és gyümölcsfogyasztás jelentőségének tudatosítása  A zöldség és gyümölcsfogyasztás mindennapi gyakorlatának kialakítása

12 A kommunikációs stratégia alapelvei  Integrált kommunikáció: alappillére a jól átgondolt stratégia  A legkülönbözőbb szerkesztőségi felületeken való megjelenéssel, a lehető legszélesebb réteghez juttassuk el üzeneteinket.  Célja: a különböző kommunikációs csatornákon keresztül, egymás hatását erősítve a lehető legmeggyőzőbb formában jussanak el a célcsoportokhoz.  „Befogadó barát” kommunikáció: az adott célcsoport érdeklődését kiváltó, számára impulzív legyen, aktualitással bírjon, személyre szabottan történjen az üzenet átadása

13 Kommunikációs eszköztár  Tájékoztató kampányok  Tájékoztató találkozók, konferenciák, szemináriumok és események szervezése  Tájékoztató és promóciós anyagok

14 Kommunikáció megvalósítása a gyakorlatban  Iskolagyümölcs – program arculatának kialakítása  programlogó  weboldal  Plakát minden résztvevő iskolának  Sajtónyilvános események szervezése  PR/ TCR kisfilm elkészítése és sugárzása M1, M2 csatornákon  szélesebb társadalmi rétegek elérése  „Dobozra fel!” országos rajzpályázat elindítása  gyermekek mozgósítása, bevonása

15 Dobozra fel!

16 Megyénkénti bontás Jász- Nagykun-Szolnok megye: 27 iskola, 194 db rajz Szabolcs-Szatmár-Bereg megye: 22 iskola, 190 db rajz Pest megye: 59 iskola, 934 db rajz Bács-Kiskun megye: 22 iskola, 144 db rajz Heves megye: 23 iskola, 173 db rajz Győr-Moson-Sopron megye: 32 iskola, 537 db rajz Csongrád megye: 15 iskola, 302 db rajz Vas megye: 4 iskola, 27 db rajz Baranya megye: 16 iskola, 189 db rajz Komárom-Esztergom megye: 19 iskola, 104 db rajz Fejér megye: 16 iskola, 74 rajz Békés megye: 10 iskola, 156 rajz Borsod-Abaúj-Zemplén megye: 13 iskola, 45 rajz Hajdú-Bihar megye: 22 iskola, 195 db rajz Nógrád megye: 7 iskola, 78 db rajz Somogy megye: 12 iskola, 106 db rajz Tolna megye: 7 iskola, 65 db rajz Zala megye: 11 iskola, 75 db rajz Budapest: 55 iskola, 612 db rajz Veszprém megye: 45 iskola, 534 db rajz

17  Edukációs anyagok, oktatási segédletek biztosítása gyermekek, pedagógusok számára  Roadshow: Keressük Magyarország kedvenc almafajtáját!  Kvantitatív kutatás és eredményeinek kommunikációja  Eredménykommunikáció  Sajtóközlemények

18 Találkozók, konferenciák, szemináriumok  Workshopok  Eszmecsere  Hiányos információk (szülők és gyermekek nem ismerik kellően a programot, annak célját)  Szakmai nyitókonferencia  Szakkonferencia termelőknek  Szakmai zárókonferencia

19  Öntapadós matrica minden, az iskolagyümölcs- programban részt vevő tanuló számára ( db)  Logózott kerámia bögre (6.000 db)  Brandingelt könyvjelző (6.000 db)  Brandingelt pamuttáska (500 db)  Brandingelt uzsonnás doboz (500 db)  Brandingelt tornazsák (500 db)  Póló két helyen logózva (500 db)  Edényfogó kesztyű egy helyen logózva (500db)  Gyümölcsturmix (24 db) Promóciós anyagok

20


Letölteni ppt "A Nemzeti Iskolagyümölcs – program kommunikációja Vincze Nikolett szóvivő MATÉSZ – FRUCT Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések