Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Baudai Kft. létesítmény- gazdálkodás nyereség optimalizálás naprakész

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Baudai Kft. létesítmény- gazdálkodás nyereség optimalizálás naprakész"— Előadás másolata:

1 Baudai Kft. létesítmény- gazdálkodás nyereség optimalizálás naprakész
pontos épületmodell létesítmény üzemeltetés management helység- gazdálkodás karbantartás beruházások tervezése karbantartási terv épület management facility management költségcsökkentés

2 CÉGISMERTETŐ Engedje meg, hogy bemutassuk Önnek vállalkozásunkat.
A Baudai Kft 2008-ban – a válság idején- alakult, egy korábbi vállalkozás alapjain, melynek 1989-ben volt az alapítási éve. A válság ellenére cégünk a kisebb léptékű munkákon keresztül – új megrendelői igények kielégítésére – a több száz milliós összegű nagyobb projektek komplett generál tervezési, generál kivitelezési munkák elvállalására képes. Sikeresen veszünk részt pályázatokon, teljeskörű jogi, pályázati lebonyolítást vállalunk. Referenciáink rendkívül sokrétűek, az átalakítási, felújítási munkáktól egészen középületek teljes tervezési, kivitelezési munkákig. Vállalkozásunk legfőbb értékét a minőségi munka adja, ami a határidők pontos betartásával, és versenyképes árral párosul. A Baudai Kft szolgáltatásaira nyújtott garancia a több éves tervezésben és generál kivitelezésben elért tapasztalat, munkatársaink magas szintű szakmai tudása, a minél korszerűbb, és jobb technikák alkalmazása, anyagok felhasználása, gazdasági, finanszírozási szakismeret, vevői igényekhez való maximális alkalmazkodás.

3 SZOLGÁLTATÁSAINK GENERÁLKIVITELEZÉS: - teljes szakipari tevékenység,
- ipari , mezőgazdasági létesítmények - középületek - magánházak kivitelezése  GENERÁL TERVEZÉS: építész,gépész, villamos,statikus tervek készítése,terv fajták összehangolása ÉPÍTŐIPARI BONYOLÍTÁS: - műszaki ellenőrzés - felelős műszaki vezetés - pénzügyi, jogi és pályázati lebonyolítás (MHV,KEOP,TIOP)  BELSŐ ÉPÍTÉSZETI MUNKÁK DIGITALIZÁLÁS, TÉRINFORMATIKA: - Az évek során felhalmozódott tervek komplex rendszerbe való illesztése. (alaprajzok, metszetek, csőhálózatok)

4 VIRTUÁLIS ÉPÜLET KONCEPCIÓ Az alábbiakban az intézmények digitalizálásának, térinformatikai rendszer kialakításának előnyeit szeretnénk bemutatni.

5 Virtuális épület koncepció
Az egyre komplexebbé váló létesítménygazdálkodási feladatok, különösen jelentõs ingatlanállománnyal rendelkezõ vállalatoknál nélkülözhetetlenné teszik egy számítógéppel segített létesítménygazdálkodási (CAFM) rendszer bevezetését. A jelenlegi intézmény fenntartás papír alapú, pontatlan, nem naprakész, munkaerőigényes, nem specifikus, nem hiteles ezért rendkívül költséges. A Nemzetközi Facility Management Társaság (IFMA) kimutatásai alapján a facility management elveinek megfelelõen vezetett szervezet infrastruktúra fenntartási költségei 30 százalékkal is csökkenthetõk, s akár 40 százalékkal redukálható a munkahelyek térszükséglete. Szoftverrel támogatott létesítménygazdálkodás hatékonyabbá teszi az üzemeltetéssel foglalkozók munkáját, és a jól követhetõ, illetve tervezhetõ folyamatok még az egyébként olajozottan működõ üzemeltetést is gazdaságosabbá teszik.

6 Létesítménygazdálkodás
A virtuális épület koncepció nemcsak az épületek és azokon kívüli ingatlanok, létesítmények kezelésére alkalmas, hanem az ingatlanon belüli információk hierarchikus tárolására is úgy, mint: épületszárnyak, szintek, helyiségek vagy akár munkaterületek is. Lehetőség van grafikus állományokat is csatolni az egyes struktúra elemekhez, sőt a rendszer azokkal folyamatos, valós idejű adatcserét is képes megvalósítani, történjen a módosítás akár az adatbázisban akár a grafikus oldalon. Az alapadatok az egyedi felhasználói igények szerint kiegészítő paraméterekkel könnyen bővíthetők, továbbá a rendszer minden adatbázis-változást historikusan rögzít, időponttal és felhasználói bejelentkezési információval. Cégünk akár olyan nagyvállalati környezet igényeit is ki tudja elégíteni, ahol az egyes telephelyek nagy távolságra, akár több ezer kilométerre is lehetnek egymástól. A több telephelyen, akár több országban is működő cégek, amelyek a létesítményeikkel kapcsolatos napi döntéseikben cégünk adatbázisára támaszkodnak, alapvető igénye egy olyan hálózati szolgáltatás, amely nagy távolságról is lehetővé teszi számukra új adatok bevitelét, vagy a régiek lekérdezését, módosítását az interneten keresztül.

7 Karbantartás Erre az egyik legmeghatározóbb üzemeltetési feladatra rendszerünk költséghatékony megoldást ajánl. Kimondottan olyan vállalatok számára hasznos, ahol a karbantartásokban sok eszköz, technológia, objektum, kliens vagy alvállalkozó érintett. A rendszerünk logikai felépítése a valós karbantartási folyamatot követi a naprakész, pontos, folyamatosan elérhető adatbázisunk segítségével. Támogatja mind a kötelezõ törvényi, mind a tervezett megelõzõ, mind a véletlenszerû meghibásodásból adódó karbantartások teljes folyamatát. Ennek használatával lehetõség nyílik a karbantartási események és költségek rövid és hosszú távú tervezésére, az elvégzendõ munkák folyamatos követésére, a megvalósult munkák technikai és költségoldali követésére. Az elõálló adatbázis segítségével a felhasználónak lehetõsége nyílik terv-tény összehasonlítások készítésére, precíz, valós munkaterven alapuló költségkeretek meghatározására. A központi szerveren tárolt adatok védettek. A WebServer felületén, az adatbázison kívül, a grafika is megjeleníthető. Ebben keresni is lehet, illetve a lekérdezések eredményei is megtekinthetők, kinyomtathatók.

8 AZ INTÉZMÉNY FENNTARTÁS MOST:
Papír alapú Pontatlan Nem naprakész Munkaerő igényes Nem specifikus Nem hiteles KÖLTSÉGES

9 LÉTESÍTMÉNY FENNTARTÁS Javasoljuk a virtuális épület koncepciót!
GAZDASÁGOS LÉTESÍTMÉNY FENNTARTÁS (A meglévő erőforrások legjobb kihasználása) Javasoljuk a virtuális épület koncepciót!

10 VIRTUÁLIS ÉPÜLET KONCEPCIÓ:
Amely rendelkezik: alaprajzokkal

11 Metszetekkel

12 Homlokzatokkal

13 Villamos és gépészeti hálózatokkal

14 Helyiségkönyvvel

15 Látványtervvel

16 3 D-s látványtervekkel

17 LÉTESÍTMÉNY GAZDÁLKODÁS VIRTUÁLIS ÉPÜLETMODELL
Intézmény vezetőknek nagyon hasznos eszköz. A kinyerhető adatok felhasználásával a létesítmény gazdálkodás megvalósítható, mert: Naprakész Objektív Pontos Folyamatosan elérhető Nincs helyigénye Javítható GAZDASÁGOS

18 Előnyei: Beruházás lebonyolítás, tervezési segédlet, meglévő állapot szerint Közbeszerzések, tendereztetés (takarítás m2 alapján) Ingatlankiadás, bérbe adás, működtetés kezelése Pályázatokon való részvétel pl.: objektív feladat meghatározás Felújítási munkák előkészítése, lebonyolítása, ellenőrzése Karbantartási terv készítése, betartása, végrehajtása Energetikai koncepciók kidolgozása (fűtés, hűtés, villamos energia) Épületfelügyelet, épületirányítás Jogszabályi előírásoknak való megfelelés pl.: katasztrófavédelem, menekülési útvonal

19 VIRTUÁLIS ÉPÜLETMODELLEL
Az adatok alapján rövid, közép és hosszú távú koncepciók, tervek dolgozhatóak ki az intézmények gazdaságos működtetésére. A VIRTUÁLIS ÉPÜLETMODELLEL gazdaságossá, irányíthatóvá, kontrollálhatóvá tehető az intézmény.

20 Az általunk használt rendszer magyarországi referenciái:
Pannon Egyetem, Nyíregyházi Főiskola, Nyugat-magyarországi Egyetem APEH ( Adó- és Pénzügy Ellenőrzési Hivatal ) Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Graphisoft Park Kft. Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt. ENER-G Zrt. MÁV Ingatlankezelő Kft. TriGranit Zrt. Hochtief Kft. MOL Nyrt. Magyar Nemzeti Bank, CIB Bank, K&H Bank, Erste Bank Allianz Magyarország Művészetek Palotája , Budapest Szerencsejáték Zrt. Hörmann Hungária Kft.

21 Kérdéseikkel kapcsolatban kereshetnek minket az alábbi elérhetőségeken: Baudai Kft. Székhely:7400 Kaposvár, Zárda u Telephely:7400 Kaposvár, Liszt. Ferenc u. 2. Tel:   Fax:+36 82 


Letölteni ppt "Baudai Kft. létesítmény- gazdálkodás nyereség optimalizálás naprakész"

Hasonló előadás


Google Hirdetések