Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Nyomtávváltós Intercity vonatok közlekedtetése Magyarország-Ukrajna között Surányi Sándor GanzPlan Hungária Kft. A Tanulmányterv szempontjai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Nyomtávváltós Intercity vonatok közlekedtetése Magyarország-Ukrajna között Surányi Sándor GanzPlan Hungária Kft. A Tanulmányterv szempontjai."— Előadás másolata:

1 1 Nyomtávváltós Intercity vonatok közlekedtetése Magyarország-Ukrajna között Surányi Sándor GanzPlan Hungária Kft. A Tanulmányterv szempontjai

2 2 Az előadás tematikája  A téma aktualitása, a tanulmányterv célja.  GanzPlan Hungária Kft. cégismertető.  Megoldandó problémák.

3 3 A tanulmányterv célja  Mottó:  „Az Európai Unió keleti határán három vasúti stratégiai pont van: egy Lengyelországban, egy Szlovákiában, és egy Magyarországon, Záhonyban, ahol áthalad az EU V.-ös korridor, ahol az orosz (1521 mm) és az európai normál (1435 mm) nyomtáv találkozik.”  A tanulmányterv célja megvizsgálni, hogyan lehet ebben a térségben is az önműködő nyomtávváltós rendszerrel megoldani a korszerű vasúti forgalmat.

4 4 GanzPlan Hungária Kft. Cégismertető

5 5 Cégünkről:  A GanzPlan Hungária Kft évben alakult vasúti járműtervezési és általános gépipari tervezési, mérnöki szolgáltató és kereskedelmi tevékenységre.  Fő feladatunk a tevékenységi körünkbe tartozó rendszerek, alrendszerek tervezése különböző típusú gépek, járművek konstrukcióinak előtervezése, gyártási tervezése, kiviteleztetése.  Cégünk 100 %-ban magántulajdonban van, a tulajdonosok az egykori Ganz vállalatok szellemiségét, szakmai színvonalát kívánják tovább vinni, fenntartani.  Alapvető célunk a tevékenységi körben a mérnöki szolgáltató, kereskedelmi tevékenység teljes körű, megbízható, hosszú távú biztosítása, és megrendelőink mindenkori rugalmas, gyors kiszolgálása.

6 6 Referenciáinkból : ÖBB FEKVŐHELYES KOCSIHOZ BELSŐ BERENDEZÉS, SZELLŐZÉS, FÉKKONTÉNER TERVEZÉSE M40 MOZDONY REMOTORIZÁCIÓ ÉS VEZÉRLÉS ÁTTERVEZÉSE OSE (GÖRÖG VASUTAK) HÁLÓKOCSI ÁTÉPÍTÉS TERVEZÉSE

7 7 Referenciáinkból : M40 MOZDONY REMOTORIZÁCIÓ ÉS SEGÉDÜZEM TERVEZÉS EURÓPAI EGYSÉGESÍTETT VONATBEFOLYÁSOLÓ BERENDEZÉS JÁRMŰFEDÉLZETRE ÉPÍTÉSÉNEK. TERVEZÉSE ÉS KIVITELEZÉSE V63 MOZDONYNÁL KESKENY NYOMKÖZŰ VASÚTI SZEMÉLYKOCSI KORSZERŰSÍTÉS TANULMÁNYTERV BKV CSUKLÓS VILLAMOSHOZ VEZETŐ- ÁLLÁS TERVEZÉS

8 8 Referencia lista Elvégzett munkákMegrendelőIdőszak Millenniumi Földalatti ajtó átalakításGanz-Hunslet Rt.1993 Különféle részegységek tervezése IC vonathozGanz-Hunslet Rt Különféle részegységek tervezése Suburban vonathozGanz-Hunslet Rt.1994 RO-LA kísérőkocsi tervezésMÁV Dunakeszi Kft.1994 BKV csuklós villamoshoz vezetőállás tervezésGanz-Hunslet Rt.1996 BH sorozatú kocsi átépítés oldalfal és belső berendezés tervezésMÁV Dunakeszi Kft.1996 Felépítményvizsgáló mérőkocsi tervezésMÁV Dunakeszi Kft.1996 Szlovák poggyászteres személykocsi átépítés tervezésMÁV ADtranz Dk. Kft.1997 Orosz büfékocsi villamos tervezés, tervezéskoordinációMÁV ADtranz Dk. Kft.1997

9 9 Elvégzett munkákMegrendelőIdőszak Villamos készülékszekrény áttervezéseMÁV Vasjármű Kft.1998 Interpici vpk. villamos vezérlés tervezéseMÁV Vasjármű Kft.1999 ÖBB fekvőhelyes kocsihoz belső berendezés, szellőzés, fékkonténer tervezése ADtranz MÁV Kft.1999 Interpici vpk. elektromos berendezés tervezéseMÁV Vasjármű Kft.2000 M62 mozdony remotorizáció: vezetőállás áttervezésMÁV Északi JJ. Kft.2001 M40 mozdony remotorizáció és vezérlés áttervezéseMÁV Rt OSE hálókocsi átépítés tervezéseBombardier MÁV Kft ETCS beépítés tervezés M41 mozdonybaAlcatel / HTA Kft.2001 M40 mozdony remotorizáció - TanulmánytervGySEV Rt.2001 M40 mozdony remotorizáció és segédüzemtervezésGySEV Rt MX/A HÉV vez.fülke légjavítás TanulmánytervBKV Rt.2003 Európai Egységesített Vonatbefolyásoló Berendezés járműfedélzetre építésének tervezése és kivitelezése V63 mozdonynál Alcatel / HTA Kft

10 10 Elvégzett munkákMegrendelőIdőszak Z2 kocsi átalakítása számítógépes terminálokra - TanulmánytervMÁV Rt.2004 Királyréti Erdei Vasút Engedélyezési dokumentáció készítése Ipoly Erdő Rt. Királyréti Erdészet 2005 V63 mozdony rekonstrukció - TanulmánytervMÁV Északi JJ. Kft.2004 M44 tolatómozdonyba rádiótávirányítás beépítésének tervezéseGySEV Rt BDV motorvonat korszerűsítés - Nyomkarimakenő beép. MÁV Északi JJ. Kft.2006 BDV motorvonat korszerűsítés - Kerékpártartó elhelyezés az utastérben MÁV Északi JJ. Kft.2006 BDV motorvonat korszerűsítés - Áramvisszavezető rendszer korszerűsítés MÁV Északi JJ. Kft.2006 BDV motorvonat korszerűsítés - Félautomata tűzoltó berendezés beép. MÁV Északi JJ. Kft.2006 BDV motorvonat - Segédüzemi szekrény korszerűsítés Hungarotrain2006 Felmérés a Dunaferr ZRt. Vasúti teherkocsijainak állapotáról - Tanulmányterv Dunaferr ZRt.2006

11 11 Elvégzett munkákMegrendelőIdőszak Tanulmányterv az automatikus fékrudazat utánállítás lehetőségéről V43 és V46 tip. mozdonyba MÁV Északi JJ. Kft.2006 INDUSI vonatbefolyásoló beépítése Ab-15, Ab-25, Ab-35 típusú motorkocsikba MÁV Központi Felépítményvizsgáló Kft TW-6000 tip. villamoshoz alacsony padlós utastér kialakítása - Tanulmányterv Közlekedés Kft.2006/2007 Automatikus fékrudazat-utánállító V46 sorozatú mozdonybaMÁV Északi JJ. Kft.2007/2008 V43 sor. mozdony fékrendszer átalakítása rudazatállítós fékblokkalMÁV Északi JJ. Kft.2007/2008 V sor. mozdonyok vezetőállás korszerűsítése, légjavító beépítése MÁV Északi JJ. Kft.2007/2008 Különleges vasúti kocsik dokumentálásaDunaferr Zrt.2007/2008 V sorozatú mozd. légjavító beépítéseGYSEV Zrt.2008 BDV vill. motorvonatok felújítása Megvalósíthatósági Tanulmányterv MÁV – START ZRt.2009 MOL A25 típusú diesel-vill. mozd. remotorizálása - TanulmánytervMOL NyRt2009

12 12 Vasúti járműalkatrész gyártók képviselete

13 13 CATTRON KERESKEDELMI KÉPVISELET RÁDIÓ-TÁVIRÁNYÍTÓ DARUK, MOZDONYOK TÁVMŰKÖDTETÉSÉRE

14 14 Minőségbiztosítás DIN ISO 9001 : 2000

15 15 Megoldandó problémák vázlata: 1. Járműszerkezeti rész - Forgóváz - Forgóváz (Kiss Béla a forgóváz kiválasztásáról és átalakításáról fog tartani ismertetőt, Domin Iurii prof. pedig magáról az SUV 2000 berendezésről ) - Gépészet - Gépészet - Fék - Villamos rendszer

16 16 - Villamos rendszer - Villamos rendszer A nemzetközi forgalomban elfogadott kocsi követelményeinek feleljen meg. (UIC 567-1) A nemzetközi forgalomban elfogadott kocsi követelményeinek feleljen meg. (UIC 567-1) Az áramellátó (energiaellátó) berendezés követelményeinek feleljen meg. (UIC 550) Az áramellátó (energiaellátó) berendezés követelményeinek feleljen meg. (UIC 550) Feszültség nemek: 1000 V16 2/3 Hz váltakozó feszültség 1500 V50 Hz váltakozó feszültség 1500 Vegyenfeszültség 3000 Vegyenfeszültség Hangosító berendezés: (UIC 568 előírásai szerint) Ajtóműködtetés: a kialakult módszerek szerint. Vezetékes kapcsolatok: A kocsik közötti kapcsolatok az UIC 558 követelményeinek feleljen meg.

17 17 2. Pálya kialakítása 2. Pálya kialakítása (erre vonatkozó részletes előadást Anton MatvijevicsFandira szept. 10-én 9.30-kor tart). (erre vonatkozó részletes előadást Anton MatvijevicsFandira szept. 10-én 9.30-kor tart). 3. Forgalomtechnika ( Rusznák András előadása szept. 10-én 11órakor)

18 18 Köszönjük megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "1 Nyomtávváltós Intercity vonatok közlekedtetése Magyarország-Ukrajna között Surányi Sándor GanzPlan Hungária Kft. A Tanulmányterv szempontjai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések