Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kártyarendszereket alkotunk. VÁROSI KÁRTYA CÉLJAI  a helyi vállalkozások és intézmények forgalmának növelése, ezáltal fejlődésének és működésének elősegítése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kártyarendszereket alkotunk. VÁROSI KÁRTYA CÉLJAI  a helyi vállalkozások és intézmények forgalmának növelése, ezáltal fejlődésének és működésének elősegítése."— Előadás másolata:

1 Kártyarendszereket alkotunk

2 VÁROSI KÁRTYA CÉLJAI  a helyi vállalkozások és intézmények forgalmának növelése, ezáltal fejlődésének és működésének elősegítése.  hozzájárulás a helyi lakosság létfenntartási kiadásainak csökkentéséhez.  kiegészítő önkormányzati anyagi erőforrások megteremtése. Miért jó a városi kártya?Miért pontgyűjtő kártya?Hogyan működik?Hogyan valósulhat meg?

3

4 Az Önkormányzatnak?  Mert előnyöket biztosít a lakosainak.  Mert támogatja a helyi vállalkozókat, akiknek ez által nő a forgalmuk, így a Város adóbevétele is nagyobb lesz.  Mert a lakosok érdekében hasznosíthatja a lakosok vásárlási szokásaival kapcsolatos információkat.  Mert növelheti intézményei forgalmát, és több információt kap azok igénybevételéről.  Mert a városi kártya által a lakosok még elkötelezettebbé válnak a Város iránt.  Kitűzött céljai megvalósítására pont támogatásokat kérhet a kártyabirtokosoktól. Önkormányzat Intézmények Helyi vállalkozások Városlakók

5 Helyi vállalkozóknak?  Mert a városi kártya növeli forgalmukat.  Mert a Város előnyöket biztosít a részükre a multikkal szemben.  Mert a városi kártya által növekedik a kártyabirtokosok bizalma.  Mert a városi kártyát használók hűséges vásárlókká válhatnak.  Mert úgyérzi, hogy az Önkormányzat segíti és törődik vele.

6 A városban lakóknak és dolgozóknak?  Mert kapnak egy ajándékot a Várostól.  Mert előnyöket élvezhetnek, a nem a városban élőkkel vagy dolgozókkal szemben.  Mert a kártyával történő vásárlásaikkal kiadásaikat csökkenthetik.  Mert a városi intézmények olcsobbá válnak  Mert a város lakói úgy érezhetik, hogy gondoskodnak róluk, és a Városhoz tartoznak.

7

8 Felmutatós kártyák hátrányai  A bevétel a csak kártya eladásából vagy érvényesítéséből lehet.  Nem pontosan követhető a használata.  Drága az üzemeltetése.  Az intézményi kedvezményeket az Önkormányzat költségvetéséből kell finanszíroznia.  A kártya által biztosított kedvezmények nehezen kommunikálhatóak.  A kisebb kedvezményeket a kártya-birtokosok nem veszik igénybe.

9 Pontgyűjtő kártya előnyei  Az emberek pontgyűjtő szenvedélyére épít, ezért a kisebb előnyökért is használják.  A pontok bevételéből finanszírozható beruházási és üzemeltetés köktségek.  Nagyobb mértékben ösztönzi a vásárlót vásárlásra, mint más hagyományos megoldások.  Jól követhető a kártyák felhasználása.  Extra bevételek szerzését biztosítja, kitűzött célok megvalósítására.  A kedvezmények 100%-ban megtérülnek az intézmények és vállalkozók részére.  Jól kommunikálható kedvezmények.  Rendszeres megjelenésű kártya termékakciós újság biztosítása.

10

11 Kártyaprogram résztvevői Informatikai rendszer üzemeltető – JTS Informatika KFT. Kártyakibocsátó, tulajdonos - Önkormányzat. Példány - Kártyarendszer üzemeltető Stellum Marketing Kft. Partner – Helyi kis és közép vállalkozás, intézmények, kommunális szolgáltatásokat biztosító cégek vezetője, akik vállalják a kártyák elfogadását. Üzlet – A Partner üzletei, ahol pontkibocsátás vagy pontbeváltás történik. Kártyabirtokos – A városban élő lakosok. JTS INFORMATIKA Példány •Kártyakibocsátó •Alvállalkozó •Kártyabirtokos PartnerÜzlet

12 JTS INFORMATIKA rendszere - Terminálok - VPN GPRS terminál hálózat - Offline üzemmód - Vonalkód, RF chip olvasása - Elszámoló központ - Trazakciók tárolása - Kártyabirtokosok nyilvántartása - Webes lekérdezések - Szolgáltatások - Technikai ügyfélszolgálat - Terminál aktiválás - Terminál javítás

13 A városi kártya - A Stellum Marketing Városi kártyái alaphelyzetben vonalkóddal ellátott kártyák. - A kártyák nem rendelkeznek megszemélyesítéssel. - A kártya arculata a kötelező elemek kivételével szabadon tervezhető. - A kártyák regisztrálása pontbeváltáskor történik. - A program indulásakor minden háztartásban eljuttatunk egy kártyát, később az elfogadóhelyeken lehet hozzájutni.

14 Pontkibocsátás folyamata - Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon. - Ezután a rendszer ellenőrzi a kártyát, majd a terminál bekéri a vásárolt össszeget. - A rendszer ezután kiszámolja a kártyára jóváírható pontokat. - Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a felírt pontszám és az egyenleg. A folyamat 15mp-ig tart. 1 Ft = 1 pont

15 Pontbeváltás folyamata - Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon. - Kiválasztja a beváltás opciót a terminál menüjéből. - A terminál bekéri a vásárolt összeget. - Ezután megjelenik a maximálisan beváltható pontszám és a pontegyenleg. - A pénztáros beüti a levonandó pontot. - Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a levont pontszám és az egyenleg. - Ezután a pénztáros kedvezményként beüti a pontok számát a pénztár- gépbe. 1 Ft = 1 pont

16 Elszámolás lényege kibocsátáskor - A partner szerződéskor megállapít egy %-os jutalékot, melyet hajlandó kifizetni a kártyabirtokosok vásárlásai után. - A jutalék összeg fele képezi a pontok értékét, a mási fele a bruttó üzemeltetési díjat. - A Partnernek 1pont kibocsátása 2 Ft-ba kerül a városi kártyarend- szerben. - APEH állásfoglalása alapján Partnernek: 1 pont = 2 Ft Üzemeltetés = 0,83 Ft + ÁFA ÁFA köteles tétel Pontklíring = 1 Ft ÁFA körön kívüli tétel

17 Elszámolás lényege beváltáskor - A partner által beváltot pontok után a Stellum KFT 1 Ft-ot térít meg a pontklíring számláról. Így a vállalkozónak és az intézményeknek pontbeváltáskor bevétel kiesése nem keletkezik. - A beváltható pontok segítségével az akciós újságban a termékeket akciós Ft érték + pont érték megjelölésével hirdethetij. Példa egy 104 Ft-os tejföl hirdetésére. Partnernek: 1 pont = 1 Ft

18

19 Stellum Marketing feladatai - Megállapodást kell aláírni az Önkormányzattal, a kártya üzemeltetéséről. - A helyi Stellum Marketing képviselő vagy alvállalkozó megtalálása. - Városi kártyarendszer elfogadóhely partnereinek szervezése. - Kártya kezdőcsomag gyártása. - Kártyakibocsátás segítése, szervezése. - Terminálok kihelyezése. - Kártyák eljuttatása a lakosokhoz. - Kártyaprogram üzemeltetése. - Ügyfélszolgálat biztosítása. - Havi reklám újság kiadása, terjesztése.

20 Önkormányzat feladatai • Szerződés kötés a Stellum Marketing Kft- vel. • Kártya arculatának megtervezése. • Vállalkozói fórum összehívása, program szervezése (esetlegesen a helyi kamara támogatásával), ahol bemutathatjuk a városi kártya előnyeit, kapcsolódási lehetőségeit. • Kommunális, önkormányzat tulajdonában lévő cégekkel való ponkibocsátói megállapodás segítése. • Induló kampány felületeinek biztosítása, az Önkormányzat részére rendelkezésre álló médiákban. • Folyamatos kommunikáció a program működése alatt, az Önkormányzat részére rendelkezésre álló médiákban.

21 Kártyarendszereket alkotunk


Letölteni ppt "Kártyarendszereket alkotunk. VÁROSI KÁRTYA CÉLJAI  a helyi vállalkozások és intézmények forgalmának növelése, ezáltal fejlődésének és működésének elősegítése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések