Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ilyenek vagyunk mi… 5/B OSZTÁLY.

Az előadások a következő témára: "Ilyenek vagyunk mi… 5/B OSZTÁLY."— Előadás másolata:

1 Ilyenek vagyunk mi… 5/B OSZTÁLY

3 A mi kis osztályunk szereti és segíti egymást.
Az új tanulóknak mindig segítünk beilleszkedni és barátokat szerezni. Az osztály képviselőink: Harkabusz Fanni, Ács Fanni, Matula Bálint és Székely István. Az osztályban van két rajzművész, Hajba Bianka és Borsos Klaudia

5 Az osztályban van egy olyan gyerek, aki már első óta kiemelkedő teljesítményt nyújt. Őt Ferencz Patrikanak hívják kitűnő tanuló és több versenyt is megnyert. Az osztályban a legszebben író Csukás Nikolett, ő több szépíróversenyen indult. Az osztályban mindenki jó valamiben. Sokan járnak egyesületbe sportolni és vannak akik hangszeren játszanak.

6 A mi osztályfőnökünk Farkasné Balogh Éva, akit az egész osztály szeret
A mi osztályfőnökünk Farkasné Balogh Éva, akit az egész osztály szeret. Mikor feljöttünk felső tagozatba, kedves és türelmes volt velünk. Ő sok helyre elvitt minket, ezekből egy párat fogok most felsorolni. Szerintem mégis először a Károlyi Fesztivállal kezdem, ahol két darabot adtunk elő. Egy magyart és egy angolt.

7 Károlyi Fesztivál A magyar darab címe „ Segítség ember!” volt, amelyben rengeteg állat és egy csintalan kisfiú szerepelt. Az osztály összes tagja kapott szerepet. Az angol darab címe: „Hause ghost”. Ebben is mindenki szerepelt. Volt egy időszak amikor megviseltek minket a próbák,de a fesztiválon mindenki állva tapsolt nekünk. Ez nagyon nagy élmény volt számunkra!

16 Osztályprogramok Nagyon tetszett nekünk még a 3D mozi, ahol megérinthettük a filmbeli szereplőket. Egy természetfilmet néztünk meg. Voltunk még a Planetáriumba, ahol először a képeket és a kis szobrokat néztük meg. Aztán bementünk a terembe, ahol egy kicsit kényelmetlen székbe kellett beülni. Az tetszett nekünk a legjobban, hogy úgy bántak velünk, mintha tényleg űrhajóban ülnénk. Az osztálykarácsony is nagyon jól sikerült, már ránk esteledett, de még akkor sem volt kedvünk hazamenni

25 Városismereti séta

26 ERDEI ISKOLA Erdei táborban is voltunk, ahol nagyon jól éreztük magunkat a sok program miatt. Ebben az évben sokat fagyiztunk közösen. Kétszer ellátogattunk az állatszigetre is. Ahová ötödikbe nem jutottunk el oda hatodik osztály évelején elmegyünk.

27 Kedves Naplóm! Sok mesélni valóm van számodra: ma van az erdei tábor első napja. Reggel, álmosan kikecmeregtem az ágyból, de eszembe jutott valami: Ma megyünk Zánkára! Máris jobb kedvem lett! A vonaton mindenki fölszabadult: végre szülők nélkül!(Igaz ott van Éva néni.) Útközben megismerkedtünk a balatoni táj szépségével. Mikor odaértünk: elfoglaltuk a szállásunkat. Mivel vacsoráig nem tudtunk mit csinálni, így elmentünk körül nézni. A Balaton partján is voltunk! Utána vacsorázni mentünk. Utána csillagvadászatot játszottunk volna, de estére rossz lett az idő, így elmaradt. Holnap is beszámolok mi történt. Szia!!!   Lóránt bácsi reggeli trombitálása, megviselte álmunkat. De erre legalább mindenki kiugrott az ágyból. Utána jött a reggeli torna. Mikor lefutottuk a távot, elmentünk reggelizni. Minden osztálynak volt egy adott programja. MI elsőnek a növénytant kaptuk. Sok érdekes növénnyel ismerkedtünk meg. Később, balatoni tájképet festettünk. Krrr!- szól a has, így hát jöhet az ebéd. Mikor teleettük magunkat, délutáni túrázásra mentünk. Kétszer is eltévedtünk,(kínos) de mindig segített valaki visszatérni a jó útra. Mikor megérkeztünk a templomromhoz, a szép épület láttán rájöttünk, megérte a sok séta. Mire visszaértünk és vacsoráztunk, alig bírtunk megmozdulni. De ez még semmi. Utána jött a csarnokban a sport. Később, mikor a szálláshelyre értünk, mindenki kidőlt. Nemsokára takarodó. Pusz!!!

28 A reggel ugyan úgy kezdődött, mint a többi. Ma túrázni mentünk. A busz, reggeli után már várt minket. Sok helyen voltunk. Bejártuk Tapolca belvárosát, és jártunk a tavasbarlangjába. Itt még soha senki se járt, ezért nagy élvezet volt a számunkra. Én mondom, jobb volt, mint a hullámvasút. Minden evezésnél azt hittük, hogy beleesünk a vízbe. Utána elmentünk egy Afrikai Múzeumba és- állatkertbe. Sok édes teremténnyel ismerkedtünk meg. Következő helyszínünk egy várrom volt, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a balatoni tájra. Kirándulásunk utolsó helyszíne, Badacsonynál a Balaton partja volt, ahol a víz édes illatát élvezhettük. A busz visszavitt minket a szálláshelyünkre, ahol rögtön megvacsoráztunk. Este tábortűz volt tanár-diák meccs. Nagyon élveztük ezt a napot! Szia!!! Ma reggel is, mint mindig reggeli futással kezdődött a nap. Azután elmentünk reggelizni és ott megkaptuk a hideg ennivalót ebédre azért, mert ma elmentünk Balatonfüredre. Ott voltunk csókolom vonatozni, vitorlázni, fagyizni. Egyszóval jól éreztük magunkat. Na pusz,pusz!

29 Ma pénteken már nem volt reggeli futás!(végre)
Ma pénteken már nem volt reggeli futás!(végre) Az volt ma a dolgunk, hogy összepakoljuk a csomagjainkat. Elmentünk ebédelni és utána volt a díjkiosztó. Nagyon eredményes lett az osztályunk. Az ajándékok gumicukrok és oklevelek voltak. A díjkiosztó után elindultunk haza egy emeletes busszal. 3 órás volt az út és aztán hip-hop gyorsan otthon is lettünk. Szerintem ez alatt a hét alatt mindenki nagyon jól érezte magát! Na, én megyek, Pux! Ács Fanni, Harkabusz Fanni

30 Hölgykoszorú

31 A hajón…

32 A maszájoknál…

33 Az állatszigetre többször ellátogattunk ebben a tanévben
Az állatszigetre többször ellátogattunk ebben a tanévben. Nálunk többen is végeznek önkéntes munkát!

34 Állatsziget, Lubicával…

35 Gazdira várva…

36 A kis kutyakölykök…

37 Az éves munkánkat sok tanár segítette, amit nagyon köszönünk nekik.
Az idén a papírgyűjtésen 12-ből hatodikok lettünk. Szerintem ez nagyon jó eredmény, jövőre ügyesebbek leszünk. Az éves munkánkat sok tanár segítette, amit nagyon köszönünk nekik. Kurmai Kitti

38 A legjobb osztályközösség pályázat
A legjobb osztályközösség pályázat 2009 Horváth Patrícia, Ferencz Patrik

39 Mi azért szeretnénk megnyerni a legjobb osztályközösség vándorserleget,mert a mi osztályunk mindig és mindenben összetart és mindig számíthatunk egymásra, akkor is, ha éppen nem barátok. Hozzánk minden évben jöttek új gyerekek. Az osztály mindig segít nekik beilleszkedni. Így tudnak új barátokat szerezni . A Károlyi-fesztiválon is mindenki részvett a „Segítség ember” című darabban,ami nagyon jól sikerült,és mindenki nagyon élvezte . Ennek megünneplésére elmentünk a Horváth cukrászdába és az egész osztály fagyizott. Mivel 5.-ben egy teljesen új osztálytermet, osztályfőnököt és tanárokat kaptunk,így egy kicsit nehéz volt egyszerre mindent megszokni,de sikerült. Az egyik fiú, aki sokat szokott veszekedni, át akart menni a „c” osztályba,de mi megmondtuk neki,hogy igaz,hogy néha szoktunk veszekedni,de attól még ő is az osztályhoz tartozik. Ezután mindenki próbált barátkozni vele és ő is velünk. Egyszer az egyik lány beteg lett és lemaradt matekból. Többen is jelentkeztünk, hogy segítünk neki, így tudta pótolni a lemaradását és jó dolgozatot írt. Éva néni is nagyon megdicsért ezért minket. Voltunk planetáriumban, ami nagyon érdekes volt. Mentünk 3d-s moziba, ami nagyon élvezetes volt. Áprilisban mentünk egy városismereti sétára ahol megismertük a városligetet. Májusban elmentünk erdei iskolába, ahol színes programokat rendeztek nekünk. A reggeli futásnál senki sem nyafogott, sőt volt olyan, aki többször futott. Voltak olyanok, akik biztatták a másikat a futásban. Mindenki beleadott mindent az osztályért. Ennek köszönhetően a mi osztályunk futott a legtöbbet és ezért ajándékot is kaptunk, amit igazságosan elosztottunk az osztály között. Itt mindenki nagyon jól érezte magát. A sportnapon eredményesek voltunk, mert összetartottunk. Igaz néha szoktunk veszekedni, de mindig el tudjuk simítani. Bár még csak 5.- esek vagyunk igyekszünk,hogy 8. osztályra még jobb közösség legyünk. Kívánom az osztályomnak, hogy 12 évfolyamon keresztül maradjunk együtt,mert nagyon jó közösség vagyunk. Nagyon szeretnénk elnyerni a vándorserleget, mert úgy érezzük,hogy rászolgáltunk. 5.b osztály

40 Az osztály tanulói: Ács Fanni Abu Alhuda Walid Alföldi Cintia Boros Enikő Borsos Klaudia Csukás Nikolett Donkó Kevin Ferencz Patrik Hajba Bianka Hajdu Márton Harkabusz Fanni Hidvégi Vivien Horváth Patrícia Kalinovits Sándor Karbunárin Alexandra Kovács Dolóresz Kurmai Kitti Léhárt Dávid Lóránt Zsuzsanna Matula Bálint Nagy Petra Pap Gábor Schönwiesner Ádám Szabó Orsolya Schild Nikoletta Szász Kristóf Székely István

41 Tanáraink: Éva néni Bogi néni Márta néni Csilla néni Mariann néni Rita néni Kriszta néni Lajos bácsi Gyula bácsi Tamás bácsi Misi bácsi István bácsi ( aki nem sokáig tanított minket) Lóránt bácsi

Letölteni ppt "Ilyenek vagyunk mi… 5/B OSZTÁLY."