Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Klasszikus London.

Az előadások a következő témára: "Klasszikus London."— Előadás másolata:

1 Klasszikus London

2 1. NAP: PASSAU Utazásunk első napján megtekintettük a „Három folyó városát”, Passau-t (Óváros, Dóm, Gizella királyné sírja).

3 2. NAP: A KENTI GRÓFSÁG A buszon töltött éjszaka után átkeltünk Angliába a Csalagúton. Sétáltunk a doveri tengerparton („fehér sziklák”), Canterbury-ben (katedrális, barangolás az óvárosban), majd Dickens városában, Rochester-ben.

4 3. NAP: LONDON FELFEDEZÉSE
Westminster-negyed: Parlament, Big Ben, Whitehall: Lovastestőrség laktanyája, Downing Street 10, St. James’ Park, The Mall, Piccadilly Circus, Soho, China Town.

5 3. NAP: LONDON FELFEDEZÉSE
Buckingham Palota

6 3. NAP: LONDON FELFEDEZÉSE

7 3. NAP: LONDON FELFEDEZÉSE
Trafalgar tér A National Gallery-t játékos feladatokon keresztül fedeztük fel

8 4. NAP: KENSINGTON-NEGYED
Délelőtt a Natural History Museum-ban többek között megtapasztalhattuk, hogy milyen egy igazi földrengés, vulkánkitörés. Utána a Hyde parkban sétáltunk(Diana Memorial Fountain, Albert Memorial)..

9 4. NAP: KENSINGTON-NEGYED
Délután felültünk a világ egyik legnagyobb óriáskerekére, a London Eye-ra és felülnézetből szemlélhettük London szépségeit.

10 5. NAP: MÚZEUMI SÉTA Délelőtt ellátogattunk a páratlan gyűjteménnyel rendelkező British Museum-ba (ókori kincsek, Rosetti kő, múmiák, stb.), majd mindenki lehetőséget kapott, hogy az Oxford Street-en vásároljon. Délután barangolás a Covent Garden-ben, majd a City-n áthaladva séta a Tower körül (Tower Bridge, St. Katharine’s Docks)

11 Délután barangoltunk a Covent Garden-ben, majd a City-n áthaladva sétáltunk a Tower körül (Tower Bridge, St. Katharine’s Docks) 5. NAP

12 Csodálatos pillanatokat töltöttünk a Madame Tussauds Panoptikum-ban, ahol korabeli taxikba ülve ismerkedtünk meg Anglia történelmével.

13 6. NAP: GREENWICH Délelőtt elutaztunk Greenwich-be. Megtekintettük a Hajózási Múzeumot (Nelson kiállítás, hadihajó-szimulátorok, stb.) majd sétáltunk a kikötőben.

14 Hazafelé városnézés Flandria legszebb városában, Brugge-ben (Szentvér-kápolna, Városháza, Notre Dame, csatornák partja). 6. NAP

15 7. NAP: MELK Utazásunk utolsó napján rövid sétát tettünk Melkben,ahol megtekintettük a melki apátságot.

Letölteni ppt "Klasszikus London."