Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Pogány András stratégiai igazgató

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Pogány András stratégiai igazgató"— Előadás másolata:

1 Pogány András stratégiai igazgató pogany.andras@leadgeneration.hu
Hozzuk a számokat. Pogány András stratégiai igazgató

2 Bemelegítés 1. Hogyan alakult a magyar GDP 2009-ben 2008-hoz képest?
-4,8% -6,1% -6,7%

3 Bemelegítés 2. Hogyan alakult az infláció 2009-ben? 3,9% 4,2% 4,9%

4 Bemelegítés 3. Mekkora +/- ingadozás volt az idén a forint árfolyamában? 12% 17% 21%

5 Bemelegítés 4. Hogyan alakult a kiskereskedelmi forgalom 2009-ben (2008-hoz képest)? -4,4% -7,1% -11,4% 5. És hogyan 2010 első 3 hónapjában (2009 azonos időszakához viszonyítva)? -3,2% -9,4% -21,1%

6 Konklúziók 1) 2009-et még viszonylag könnyen megúsztuk
2010 ben robogunk a mélypont felé… … amit még senki sem lát pontosan

7 A vesztesek… 6. Hogyan alakultak az újautó értékesítések 2009-ben (2008-hoz képest)? -52,4% -59,6% -64,3% 7. És hogyan 2010 első 5 hónapjában (2009 azonos időszakához viszonyítva)? +12,1% -23,2% -47,7%

8 8. Hogyan alakultak a tartós fogyasztási cikkek értékesítései 2009-ben?
-4% -8% -15% 9. Hogyan alakult az üzemanyag forgalom 2009-ben? -3% -7% -13%

9 Az élelmiszeripar 10. Hogyan változott az élelmiszeripari termékek ára 2009-ben? -1,2% +2,4% +3,5% 11. És 2010 első 4 hónapjában? +2,3% +3,6% +4,9%

10 12. Hogyan alakult az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma 2009-ben (2008-hoz képest)?
-1,7% -4,3% -6,7% 13. És hogyan 2010 első 3 hónapjában (2009 azonos időszakához viszonyítva)? -3,2% -7,4% -14,3%

11 A jövő… 14. Ön szerint hogyan fog alakulni az élelmiszeripari termékek értékesítése az idén? +2% -2% -4%

12 15. Hogyan változott az élelmiszeripar termelése 2009-ben?
-4,2% -1,0% +1,4%

13 Konklúziók 2) 2010 eleje döbbenetes visszaesést hozott
A belföldi fogyasztás visszaesését valamennyire kompenzálta az export növekedése Forint parák? Nőttek az árak – nem csak akcióban lehet eladni A jövőkép nagyon vegyes

14 Az üzletek… 16. Hány élelmiszert árusító üzletet regisztrált a Nielsen 2009-ben? db db db 17. Mennyivel változott ez az előző évhez képest? +249 db -34 db -891 db

15 Az üzletek jövője? 18. Ön szerint hogyan fog változni az élelmiszert árusító üzletek száma az idén? +200db -200 db -600 db

16 Sajátmárkás termékek 19. Mekkora a sajátmárkás termékek aránya az élelmiszer piacon? 22% 26% 30% 20. A vásárlók mekkora hányada tekinti a sajátmárkás termékeket azonos minőségűnek a márkázott termékekkel? 34% 52% 65%

17 Döntések az üzletekben
21. A kiskereskedelemben a vásárlási döntések hány %-át hozzák meg a fogyasztók az eladás helyén? 53% 64% 72%

18 Konklúziók 3) Az üzletek száma nem változott – nem fog így maradni!
A harc egyre inkább az eladás helyén folyik Disztribúció Megjelenés A kis és közepes üzletekben lehet jelentőset mozdítani a helyzeten Minden forintnak dolgoznia kell – fokozott megtérülési kényszer

19 Take the LEAD!


Letölteni ppt "Pogány András stratégiai igazgató"

Hasonló előadás


Google Hirdetések