Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív."— Előadás másolata:

1 Kommunikáció és tömegkommunikáció

2 Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív

3 Vizuális média A sajtó hármas követelménye: Publicitás Perioditás Aktualitás

4 Leggyakoribb sajtóműfajok Tájékoztató műfajok  a közlemény  a tudósítás  a riport  az interjú Véleményközlő műfajok  a cikk  a kommentár  a glossza  a nyílt levél  az olvasói levél  a kritika

5 A reklám Megjelenési formája: a hirdetés Feladata: a termék bemutatása, tájékoztatás, befolyásolás Eszközeinek formája: vizuális, auditív és audovizuális

6 A metakommunikáció A közlésrendszernek: kb. 7 %-a verbális, 38%-a vokális (hangszín, hangsúly stb.) 55%a nem verbális jelzés (öltözködés, testtartás, arc- és szemjáték, beszédpartnerek közötti távolságtartás, gesztusok).

7 Metakommunikációs jelzések Zónatávolságok: Intim zóna: (15-45 cm) Személyes zóna: (46-122 cm) Társadalmi zóna (1,22-3,6 m) Nyilvános zóna (3,6 m fölött)

8 A testbeszéd Alapvető gesztusok: a kar gesztusai a láb gesztusai a fej gesztusai agresszív és készenléti gesztusok nézésmódok


Letölteni ppt "Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív."

Hasonló előadás


Google Hirdetések