Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MOBIL – PLT együttműködés

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MOBIL – PLT együttműködés"— Előadás másolata:

1 MOBIL – PLT együttműködés

2 KOMMUNIKÁCIÓS IRÁNYVONALAK
Zalaegerszegen épül meg  az önvezető járművek számára is alkalmas, közép-európai szinten egyedülálló, járműipari tesztpálya, továbbá logisztikai központ és konténerterminál is létesül – a létrejövő fejlesztésekkel még erőteljesebben a gazdasági élet meghatározó pontjává válik a megyeszékhely. Kiemelt médiapartnerként célunk, hogy a MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia rendezvényt széles körben ismertté tegyük. A kampány fontos üzenete az eseményen túl a Zalaegerszegen épülő járműipari tesztpálya és a logisztikai központ és konténerterminál megvalósulása: Zalaegerszeg város kommunikációjának erősítése – Zalaegerszeg nevének a tesztpályával és a logisztikai központ és konténerterminállal történő összekapcsolása.

3

4

5 KOMMUNIKÁCIÓS TERV

6 MICROSITE Az eseménynek önálló site-ot fejlesztettünk. Ezen a felületen található meg a program, a kiállítók és a regisztráció is itt valósul meg.

7 NYOMTATOTT TERMÉKEK NAPILAPOK : Zalai Hírlap, Vas népe, Napló, Fejér Megyei Hírlap, Dunaújvárosi Hírlap ELÉRÉS: 15 év feletti lakosság 54 %-a átlagosan (Zala megyében 64 %) A 4 megye piacvezető napilapjaiban kiemelten foglalkozunk a megyeszékhelyen történő fejlesztésekkel és a kiállítással szerkesztőségi tartalomként. PR és hirdetési felület a hetente megjelenő Lóerő mellékletben.

8 NYOMTATOTT TERMÉKEK INGYENES TERMÉKEK : Zalaegerszegi 7 Nap (beharangozó) teljes háztartás szám MAGAZIN : PRÉMIUM magazin – utólagos beszámoló PR tartalomként dolgozzuk fel a kiállítással kapcsolatos információkat.

9 ONLINE HÍRPORTÁLOK : ZAOL, VAOL, VEOL, FEOL, DUOL, MCSATORNA
LÁTOGATÓSZÁM: átlag egyedi látogató / hét / megye 4 megye piacvezető hírportáljain kiemelten foglalkozunk a megyeszékhelyen történő fejlesztésekkel és a kiállítással szerkesztőségi tartalomként és hirdetési felületen egyaránt. 04.15-től folyamatos prémium zónás bannermix a régióban. Várható letöltődés mennyiség: AV/hét Összes megjelenés a kampányidőszakban: AV Posztok a Facebook hírfolyamban hetente több alkalommal a hírportálokon elhelyezett PR-cikkekből. Várható elérés: Fizetett facebook-kampányok: megjelenés Fizetett Google Display kampány: megjelenés Hírlevél: / alkalom

10 TOVÁBBI KOMMUNIKÁCIÓ 4 megyében (Zala-, Vas-, Veszprém-, Fejér megye) piacvezető kiadóként teljes körű elérést biztosítunk. A 4 megyén kívül elsősorban online eszközöket használunk a kommunikációra (Google Display Network, Facebook), de folyamatban van a kapcsolatfelvétel országos médiumokkal is (MTVA, TV2). Az esemény előtt célszerű egy sajtótájékoztató megszervezése is.

11 EDDIGI MEGJELENÉSEK Zalai Hírlap –

12 EDDIGI MEGJELENÉSEK - ZAOL

13 EDDIGI MEGJELENÉSEK – FB hírfolyam

14 TERVEZETT LISTAÁRAS MÉDIATERV

15 TERVEZETT LISTAÁRAS MÉDIATERV

16 TERVEZETT LISTAÁRAS MÉDIATERV
Nettó lista-áras médiaköltés. Fenti táblázat nem tartalmazza a szerkesztőségi felületeket.

17 TOVÁBBI HOZZÁADOTT ÉRTÉK
Microsite fejlesztése Facebook esemény hírfolyamának kezelése Google & FB kampány Országos média (TV2, M1, helyi rádiók) Közreműködés, kiállítók szervezésében

18 KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÉT!


Letölteni ppt "MOBIL – PLT együttműködés"

Hasonló előadás


Google Hirdetések