Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP 3.1.15-14-2014-0001 „Köznevelési reformok.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP 3.1.15-14-2014-0001 „Köznevelési reformok."— Előadás másolata:

1 Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok operatív megvalósulása” c. kiemelt uniós projekt

2 Az e-portfólió védése 1.4.

3 Óra-/foglalkozás- látogatás E-portfólió és védése Összegző értékelés Tanúsítvány A minősítés folyamata A minősítőbizottság tagjai az indikátorok alapján értékelik a kompetenciákat Sikeres minősítés esetén, a portfólióvédést követő 15 napon belül elkészül az értékelés Kompetenciánként 1-5 érték, valamint szöveges értékelés a pedagógus erősségeiről és fejlesztendő területeiről A minősítést kérő pedagógussal azonos szakos szakértő az indikátorok alapján értékeli a kompetenciákat

4 Gyakorlat A) A pedagógus minősítés során a pedagógus kompetenciáinak fejlettsége kerül bemutatásra és értékelésre. Hogyan alakítson ki a pedagógus magáról egységes képet? Az eljárás elemeit figyelembe véve értelmezze a következő ábrát!

5 Portfólió védés E-portfólióÓra/foglalkozás Előzetes kérdések ?

6 7. gyakorlat Dolgozzanak a munkafüzetben (7. oldal) Mutassák be, hogy mit tartanak lényegesnek pedagógus életpályájukban! Mi lenne az az öt legfontosabb üzenet, amelyet majd a prezentációban is közvetíteni szeretnének! A szakmai fejlődésére koncentráljanak!

7 Mit tegyen a sikeres prezentációért? Az első dia meghatározó jelentőségű (kép, felirat, tartalom stb.). Legyen interaktív a bemutatója! (Kérdezés után legyen képes diát átugrani, visszahozni stb.) Használhat mértékkel képet, mozgófilmet, hangfájlt. (Amennyiben ezt a szakterülete/tevékenysége indokolja!) Ha szükséges használjon hangfalat! (Minőség, zenei bemutató!) Több módon vigye magával a prezentációt! (CD, pendrive, „felhő” stb.) Öltözékével is jelezze, hogy számára fontos bemutatón vesz részt! A lámpaláz legyőzhető, vagy csökkenthető, ha otthon, többször előadja a prezentációt!

8 Mit ne tegyen? Sok képet, sok szöveget ne tegyen egy diára! Ne használjon sok színt, a háttér és a felirat között erős kontraszt legyen! Kerülje a piros-zöld (nehezen olvasható, színtévesztés) és piros-kék (más szín jelenik meg a monitoron, mint a kivetítőn) háttér-felirat variációt! Felesleges hanghatások, zenék nem kellenek (zavaróak)! Ne használjon lassú animációt (például: betűnkénti megjelenés)! Ne használjon kisméretű betűket (minimum 24-es)!

9 Kerülendő hibák Nem mutasson olyan ábrát, aminek tartalmával nincs teljesen tisztában! Ne olvassa fel szó szerint a dia tartalmát, a szöveget! (A dián csak hívószavak, hívóképek legyenek!) Ha hiteles és meggyőző a prezentációja, nem éri felkészületlenül, nem jön zavarba ha félbeszakítják. Ne lépje túl a tervezett időt!

10 Példák digitális prezentációkra Bemutatjuk saját prezentációinkat!


Letölteni ppt "Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP 3.1.15-14-2014-0001 „Köznevelési reformok."

Hasonló előadás


Google Hirdetések