Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk."— Előadás másolata:

1

2 3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk Felületek AB státuszúak 25 – 40 év közöttiek Célcsoport

3 KocsmakvízSöralátétekFacebook esemény Plakátok – parkoló autókat célozva

4 A célcsoport körében nagy népszerűségnek örvendő események szponzorálása, helyszíni tartalom-megjelenéssel Az események FB oldalán borítóképként a támogató (Smart találkozó ) lesz megjelenítve, ahova kötelező becsekkolni, így a közvetett elérés is számottevő Koncepció (döntő) esemény szponzorálása: 6 * Ft = Ft Budget Facebook esemény, amire kötelező becsekkolni – így az ismerősökhöz is elér a megjelenés Helyszíni szponzormegjelenés Felületek Okos emberek találkozója most, SMART autók találkozója augusztus Üzenet A célcsoport elérése hatékonyan megvalósítható, valamint az esemény további PR visszhangot kaphat A versenyen résztvevők találkozón való megjelenése valószínűsíthető A találkozóhoz passzoló erős üzenet hatékonyan segíthet a cél elérésében Miért jó ötlet?

5 A célcsoport kedvelt szórakozóhelyein, pubokban, bárokban kerülnének kihelyezésre az egyedi, figyelemfelhívó és információtartalommal ellátott italalátétek Koncepció Egyedi formájú (SMART) italalátétek gyártása a rendezvény és a szlogen promotálásával : 50 Ft / db * 6000 db = Ft Pubok / bárok kompenzálása: Ft * 20 helyszín = Ft Budget A célcsoport által gyakran látogatott pubokban, bárokban Olyan felületen, amivel találkoznak Felületek A találkozó promotálása dátummal + helyszínnel Kapcsolódó üzenet: Okos megoldás – most iszik, augusztustól SMART-ot vezet Üzenet A pubok/bárok fogyóeszközként tekintenek az alátétekre, így minimális terítési díjért is megbízhatóak A célcsoport, azon belül a „Party-arcok” szegmens elérése hatékonyan kivitelezhető Az italalátétek figyelemfelkeltőek, és biztosan elolvassák a tartalmát Miért jó ötlet?

6 A jelenleg is autóval rendelkező, AB státuszú célcsoportra lőne az ATL kampány Koncepció Ft Budget Citylight-ok, plakátok – esemény előtt 2 hétig A célcsoportot jellemző, Budapest belvárosában található parkolóhelyeken, a parkolóhelyek felé eső felületeken Felületek Smarttal parkolni okosabb megoldás Smart találkozó + FB esemény reklámozása Üzenet A célcsoport „eltalálása” kisebb szórással megoldható, Olyan szituációban, amikor valószínűbben olvassák el az üzenetet és fogékonyabbak rá Miért jó ötlet?

7 Simple but smart ATL + BTL megjelenés Hagyományos és kreatív elemek „Ütős”, kapcsolódó üzenetek lehetősége Célcsoport hatékony elérése


Letölteni ppt "3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk."

Hasonló előadás


Google Hirdetések