Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával."— Előadás másolata:

1 Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával

2 A PÁLYÁZÓ Az ELTE számokban  Több mint 30 000 hallgató  3700 közalkalmazott  39 budapesti, 11 vidéki ingatlan  Az egyetem 6 közoktatási intézmény fenntartója  Majd 3000 diák és óvodás tanul az intézményekben  Évi 1000 pedagógushallgató, 307 pedagógus, ebből 176 vezetőtanár

3 A PROJEKT Az ELTE 5 közoktatási intézménye érintett a fejlesztésekben  Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium és Kollégium  Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium  Trefort Ágoston Gyakorlóiskola  Speciális Gyakorló Óvoda és Korai Fejlesztő Módszertani Központ  Bárczi Gusztáv Gyakorló Általános Iskola és Gyógypedagógiai Módszertani Központ

4 FEJLESZTÉSEK Felújítás, bővítés  Ablakcserék  Vizesblokkok felújítása  Iskolaépület bővítése (Trefort)  Akadálymentesítés  Villamos és gépészeti felújítási munkák Eszközbeszerzés  informatikai eszközök (aktív tábla, munkaállomások stb.)  bútorok  fejlesztő eszközök, játékok

5 CÉLOK Az ELTE gyakorlóintézmények működési költségeinek csökkentése, energiatakarékossá tétele: nyílászárók cseréjével, homlokzat felújítással, vizesblokkok felújítással. Tantermek korszerűsítése, a méltányos oktatási környezet biztosítása. Integrált, funkcionális intézményi terek kialakítása. A sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztéséhez szükséges fejlesztő eszközök beszerzése valamint a kulcskompetencia alapú oktatás megteremtése érdekében informatikai eszközök (munkaállomások, aktív táblák, airliner stb.) vásárlása. Az intézmények részleges akadálymentesítésével az integrált nevelés feltételeinek megteremtése.

6 EREDMÉNYEK 70 új számítógépes munkaállomás és oktatásinformatikai eszköz 72 felújítással és akadálymentesítéssel érintett tanterem 18 felújítással és akadálymentesítéssel érintett kollégiumi szoba 43 felújítással és akadálymentesítéssel érintett közösségi és egyéb helyiség

7 TARTALMI FEJLESZTÉSEK Az ELTE a KMOP 4.6.1 pályázatával párhuzamosan mintegy 100 MFt támogatásban részesült az iskola felújítási pályázathoz szorosan kapcsolódó TÁMOP 3.1.4. jelű közoktatási tartalomfejlesztési pályázaton is. A két projekt keretében szoros együttműködésben valósulnak meg a szakmai fejlesztések. A központi módszertani képzéseket követően az intézmények belső képzéseket tartanak az implementáció megvalósítása érdekében, saját arculatuknak megfelelő "Jó gyakorlatokat" vezetnek be. A tervek szerint  az Apáczai és Kollégiuma a tehetséggondozás, a Trefort a környezeti nevelés,  a Radnóti az integrált természettudományos oktatás és a projektpedagógia,  a Bárczi az érzékenyítés és az integrációs feladatok fejlesztésére koncentrál. A projekt fenntartásának időszaka alatt az intézmények minden tanulója bekapcsolódik a kompetencia alapú oktatásba. Az intézmények saját arculatuknak megfelelően megosztják egymás között a pedagógusképzéssel összefüggő feladatokat.

8 KÖLTSÉGVETÉS Összköltség: 318 MFt  Támogatás: 250 MFt  Az ELTE saját forrása: 68 MFt Ezen belül  Bővítési, felújítási munkákra 231 MFt  Eszközbeszerzésre, műszaki tervezésre, egyéb szolgáltatások igénybevételére 87 MFt

9 Ritter Dávid informatikai igazgató Eötvös Loránd Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Tel: +36 1 411-6950 Mobil: +36 30 399-7090 E-mail: ritter.david@iig.elte.hu


Letölteni ppt "Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával."

Hasonló előadás


Google Hirdetések