Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink."— Előadás másolata:

1 A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b Tel: 373-0953 E-mail: kutatocentrum@maxima.hu Web: www.kutatocentrum.hu

2 Háttér  Tárgy: a vállalatok rendezvényszervezésével kapcsolatos ismeretek és attitűdök feltárása  Módszer: online felmérés  Időzítés: 2007.03.22. – 2007.04.17.  Célcsoport: üzleti döntéshozók  Mintanagyság: 2595 sikeres interjú

3  Közel minden hetedik (15%) vizsgálatba bevont vállalat havi rendszerességgel tart valamilyen céges rendezvényt.  10-ből minden harmadik vállalat (35%) rendelkezik előre meghatározott keretösszeggel, költségvetéssel a céges rendezvényeket illetően.  Közel minden tizedik (8%) vállalat minden hónapban szervez partner/vevő találkozót az ügyfélköre számára.  A jövőt illetően a cégek jellemzően tréningeket (55%), partner/vevő találkozókat (54%) és üzleti utakat (48%) terveznek lebonyolítani az elkövetkező esztendőben.  Közel minden harmadik (29%) cég jelenleg is kapcsolatban áll külső rendezvényszervező partnerrel.  A rendezvényszervezők kiválasztásának 2 fő szempontja a szolgáltatás minősége (44%) és az alacsony ár (24%). Fő eredmények

4 Részletes eredmények

5 Közel minden hetedik (15%) vizsgálatba bevont vállalat havi rendszerességgel tart valamilyen céges rendezvényt. Céges rendezvények gyakorisága Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Milyen gyakran tart cége rendezvényeket (konferencia, partnertalálkozó, céges nyaralás, csapatépítés, tréningek, továbbképzések, stb)?

6 10-ből minden harmadik vállalat (35%) rendelkezik előre meghatározott keretösszeggel, költségvetéssel a céges rendezvényeket illetően. Céges rendezvények költségvetése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Az alábbi állítások közül, kérjük válassza ki azt, amelyik leginkább illik cégére a rendezvényszervezések büdzséjére vonatkozóan.

7 Közel minden tizedik (8%) vállalat minden hónapban szervez partner/vevő találkozót az ügyfélköre számára. Céges rendezvények szervezése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Milyen gyakran szervezi/szervezteti meg cégük az alábbi rendezvényeket? (Kérem csak azokra a rendezvényekre gondoljon, amiket az Ön cége rendez/rendeztet meg.)

8 A cégek jellemzően tréningeket (55%), partner/vevő találkozókat (54%) és üzleti utakat (48%) terveznek lebonyolítani az elkövetkező esztendőben. Céges rendezvények tervezése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Az alábbi rendezvények közül, melyek szervezését tervezik az elkövetkező egy évben?

9 Közel minden harmadik (29%) cég kapcsolatban áll külső rendezvényszervező partnerrel. Külső rendezvényszervező partner Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Van az Ön cégének állandó rendezvényszervező partnere?

10 A rendezvényszervezők kiválasztásának 2 fő szempontja a szolgáltatás minősége (44%) és az alacsony ár (24%). Bázis: a teljes minta n=2595 Rendezvényszervezők kiválasztási szempontjai kérdés: Kérjük állítsa sorrendbe az alábbi szempontokat aszerint, hogy mennyire fontosak a rendezvényszervező cég kiválasztásakor. A legfontosabb szempontnál az 1-est, a legkevésbé fontosnál a 6-ost jelölje meg.

11 Minden ötödik (22%) vállalat rendez karácsonyi partit üzleti partnereinek. Karácsonyi parti ügyfeleknek Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Rendez cégük rendszeresen karácsonyi partit ügyfeleinek?

12 A vállalatok fele (48%) rendez belső karácsonyi ünnepséget kollektívájának. Karácsonyi parti alkalmazottaknak Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Rendez cégük rendszeresen karácsonyi partit alkalmazottainak?

13 Köszönjük, hogy rész vett kutatásunkban! Amennyiben a teljes kutatási jelentést is szeretné elolvasni, vegye fel velünk a kapcsolatot! HÍREK Média és Internet Technológiai Kft. H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b Tel: 373-0953 E-mail: kutatocentrum@maxima.hu Web: www.kutatocentrum.hu


Letölteni ppt "A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink."

Hasonló előadás


Google Hirdetések