Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1."— Előadás másolata:

1 ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos

2 ROAD SHOW  Eszköz mix: több eszköz párhuzamos alkalmazása  Utazó cirkusz, komplex rendezvény, amelyet több helyszínre el lehet vinni.  Szervezési szisztéma lehet körkörös vagy sugaras.  A helyszínes száma tetszőleges lehet. A cél és a költségkeret összhangja határozza meg

3 Célok-célcsoportok  A kommunikáció révén a kamara ismertsége növekedjék.  Az elismertsége növekedjék  Üzenetei, információi a vállalkozások széles rétegeihez jussanak el.  Profitáljanak: azaz a kommunikáció révén bővüljenek, eredményesek legyenek a vállalkozások információi, kapcsolatai egymással és a kamarával is

4 Célcsoport megállapítása Kinek?  Meghatározom, hogy hogy milyen tevékenységű, korú, nemű, érdeklődési körű vállalkozói csoportnak szervezem a ROAD SHOW-t

5 Tartalom megállapítása Mit? Meg kell határoznom, hogy a kamara szolgáltatásiból, üzeneteiből mit szeretnék megjeleníteni. A ROAD SHOW közvetlen kontaktust hoz létre a résztvevők között

6 Program meghatározás Milyen legyen a show? A kamarában már megszervezett show-k más helyszínre utaztatása, frissített tartalommal  Lehetnek ünnepi és laza rendezvények  évindítók, bálok, tagozati rendezvények  Vásárok, tapasztalat cserék

7 Program meghatározás 2 Milyen legyen a show? Új elemek, ötletek kitalálása „Ami még nem volt” Bármi lehet, ami odavonzza a célcsoportot. Érdekes, hangos, anyagi érdeket motiváló --- Vetélkedő, tombola, kóstoltatás, kipróbálás, híres ember

8 Program meghatározás 3 Mikor, meddig tartson a show?  Program és költségfüggő  Lehet néhány órás  Több napos Fontos a jó időpont megválasztása!

9 A siker mérföldkövei  Intenzív közvetlen kommunikáció kell  Moderátor, hostessek Fontos a beharangozó kampány és az esemény média kísérése is

10 A szervezés menete Hogyan?  Az előkészítő TEAM megalakítása, feladatai  A téma pontos meghatározása  Kedvező időpont körültekintően  Helyszín kiválasztása  Az esemény forgatókönyvének kreatív tervezése  Meghívottak listájának összeállítása  A meghívók formai-tartalmi kialakítása  Meghívók elküldése

11 A szervezés menete 2. Hogyan?  Rendezvény előtti ellenőrző telefonálások. /résztvevők, média/  Regisztrációs lista összeállítása  Sajtóanyag előkészítése  A rendezvény forgatókönyvének megírása  A szereplők kommunikációs felkészítése /beszédek, prezentáció/  Interjúk szervezése /egyeztetés, előkészítés/

12 A szervezés menete 2. Hogyan?  Technikai eszközök, kellék dekoráció biztosítása  Profi személyzet biztosítása  Fotós, videós  Ajándékok,ajándékozás előkészítése  Ellátás, catering meghatározása  Csapatfelkészítés, főpróba  Értékelés, archiválás, dokumentálás.  Képek, videók közzététele

13 Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 9021 Győr, Szent István út 10/a. Tel.: 96/ Fax.: 96/ Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1."

Hasonló előadás


Google Hirdetések