Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés."— Előadás másolata:

1 Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés 3.

2 Top 500 A projekt célja, célcsoportja

3 Választott megoldás BELSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ felsővezető Személyes interjúk Eredmények feldolgozása kérdés EREDMÉNYEK PUBLIKÁLÁSA  Növekedési kilátások  Globális trendek  CEO örökség  Kockázatok  Adópolitika  Stakeholderek  Társadalmi felelősségvállalás KÜLSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ

4 Együttműködő partnereink 1. Személyes interjúk 2. Eredmények feldolgozása 3. Eredmények publikálása

5 Választott csatorna Belső marketing kommunikáció Külső marketing kommunikáció

6 CEO hírlevelek Projektindító események, tréningek Rovat az Insider vállalati magazinban Felmérést lezáró „belsős” esemény Választott csatorna Belső marketing kommunikáció

7 Választott csatorna Microsite Külső marketing kommunikáció Online

8 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online

9 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online Follow-up e-dm kiküldés

10 Záró esemény Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline

11 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Sajtómegjelenés Sajtótájékoztató

12 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Hirdetések Szakmai megjelenések

13 Elért eredmények 150 interjúalanyból 100 vett részt a konferencián 128 kérdezett kért személyes megkeresést

14 2948 kattintás 2,5 perc oldalon töltött idő átkattintás a landing page-re kattintás megjelenés Ft összköltség Ft összköltség Ft összköltség megtekintés megjelenés ASU hirdetések Short URL, fő- és aloldalak Neewsfeed Ads videó megtekintés Ft összköltség Elért eredmények

15


Letölteni ppt "Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés."

Hasonló előadás


Google Hirdetések