Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Így tanítom… 2016. tavasz- tanári konferencia PROFILKÉPEK A „FAKEBOOKON” Filep Otília Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Így tanítom… 2016. tavasz- tanári konferencia PROFILKÉPEK A „FAKEBOOKON” Filep Otília Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola."— Előadás másolata:

1 Így tanítom… tavasz- tanári konferencia PROFILKÉPEK A „FAKEBOOKON” Filep Otília Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola

2 Tematikus szófelhő

3 Rezumé A projekt során a tanulók megismerik Ampere, Volta és Ohm életrajzát, munkásságát. Ismereteket szereznek szülőhelyük földrajzi adottságairól, múltbéli és mostani helyzetéről. Ugyan akkor az általuk gyűjtött, feldolgozott információk segítségével megismerik a fizikusok korában, országukban zajló történelmi eseményeket.

4 A konkrét feladat az említett fizikusok Fakebook (Facebook)-profiljának létrehozása. A projekt egy olyan tanulási forgatókönyvet nyújt, amely segít a mai és jövőbeni oktatási környezetben szükséges készségek felfedezésében és továbbfejlesztésében.

5

6 Célcsoport A projekttervet 14 éves (8. osztály) korosztálynak terveztem. De tulajdonképpen az óravázlatban megtalálható ötletek akár középiskolai évfolyamokon is alkalmazhatóak. Segítenek megvilágítani a hírességek (nem csak a fizikusok) emberi mivoltát, adott történelmi, társadalmi viszonyokat.

7 Életrajzi adatok, munkásság bemutatása  André- Marie Ampere ( ) André- Marie Ampere  Alessandro Volta ( ) Alessandro Volta  Georg Simon Ohm ( ) Georg Simon Ohm  Google Térképek: Lyon, Como, Erlangen városok bejelölése a térképen Google Térképek  Pillanatok Franciaország, Olaszország és Németország történelméből

8 Szülővárosok: Como, Lyon, Erlangen

9 Légy kreatív! A létrehozandó oldal színessége, interaktivitása növelése érdekében a tanulók különböző feladványokat készítenek az összegyűjtött tudásanyag felhasználásával, a LearningApps alkalmazás segítségével: szórejtvények, számrejtvények, rövid quiz feladatok, puzzle.

10 LearningApps

11 Vállalj még egy feladatot! Szorgalmi feladatok:  egy prezentációt a fizikusok munkásságáról az elektromos áramkörökkel kapcsolatban.  egy prezentációt az elektromos áramkörökről, gyakorlati felhasználásáról.  egy prezentációt azokról az iskolákról, amelyekben a három fizikus tanult.

12 Mutasd be! A csoport tagjai meghívhatják más osztályok tanulóit, tanárokat is a bemutatóra.  létrehozott oldalak bemutatása,  házi feladatként elkészített prezentációk bemutatása bemutatják Ezután szakértőkként  válaszolnak kérdéseikre,  kikérik és meghallgatják a véleményüket. Ha vannak újabb tanácsok, javaslatok akkor ennek megfelelően javíthatnak, kiegészíthetik munkájukat.

13 Összegző értékelés  Tanár által megfogalmazott kérdések  Gyerekek által, a munka során rögzített kérdések Redmenta teszt Azonnali értékelés

14 https://www.redmenta.com/

15 Reflektálj!  Meghívás a Linoit.com felületre. Linoit.com  Saját vélemények, reflexiók a tevékenységekkel kapcsolatban.

16 Köszönöm szépen a figyelmet!


Letölteni ppt "Így tanítom… 2016. tavasz- tanári konferencia PROFILKÉPEK A „FAKEBOOKON” Filep Otília Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola."

Hasonló előadás


Google Hirdetések