Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK ONLINE MARKETING MULTIKULTURÁLIS ASPEKTUSAINAK FELTÁRÁSA MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA 2016.05.06.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK ONLINE MARKETING MULTIKULTURÁLIS ASPEKTUSAINAK FELTÁRÁSA MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA 2016.05.06."— Előadás másolata:

1 FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK ONLINE MARKETING MULTIKULTURÁLIS ASPEKTUSAINAK FELTÁRÁSA MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA 2016.05.06. SZIE - Gödöllő Losonczi György

2 TartalomTartalom  Bevezetés / Előzmény  Anyag és módszertan  Eredmények  Összefoglalás  Irodalomjegyzék

3 Bevezető ▪Felsőoktatás - Versenyhelyzet ▪Stratégia – Marketingstratégia ▪Online Marketing – Intézményi Honlap ▪Felsőoktatási Rangsorok ▪Az intézményi online jelenlét „mérhető rétegei”: ▪WEBOMETRICS ▪GOOGLE PAGERANK ▪Metatage-ek

4 Hosszútávú kutatási célok és hipotézisek ▪Vajon mekkora a korreláció egy objektív értékelés és a nemzetközileg használt megoldások között? ▪Szakértői rendszer felállítása (?)  Marketingstratégia döntések ▪Szimulátor(ok) előállítása (?)

5 Adatvagyon ▪2014-es adatok ▪12 000 egyetem honlapja ▪173 ország Forrás: Saját adatok és szerkesztés

6 Módszertan ▪Statisztikai elemzési módszerekkel  Excel  SPSS ▪Hasonlóságelemzés alkalmazással  COCO model o Std o Y0

7 WEBOMETRICS - Ranking of World Universities (1) ▪WEBOMETRICS ▪2004-től ▪spanyol ▪Részindexei: ▪„Presence Rank” ▪„Impact Rank” ▪„Openness Rank” ▪„Excellence Rank” Forrás: http://www.webometrics.info/en/Objetives

8 WEBOMETRICS - Ranking of World Universities (2) ▪Részindexei: ▪„Presence Rank” - weboldalak (10%) ▪„Impact Rank” – link”mérők”(50%) ▪„Openness Rank” – PDF (10%) ▪„Excellence Rank” – Scimago (30%) Forrás: http://www.webometrics.info/en/node/164

9 Google PageRank Forrás: http://blog.rifix.net/wp- content/uploads/2013/12/google- pagerank-explained.jpghttp://blog.rifix.net/wp- content/uploads/2013/12/google- pagerank-explained.jpg Forrás: http://repcapitalmedia.com/how-to-increase-your-google-plus-pagerank/

10 SEO, SEM és a Metatag-ek ▪Keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO) ▪Keresőmarketing (SEM, Search Engine Marketing) Forrás: https://support.google.com/webmasters/answer/79812?hl=enhttps://support.google.com/webmasters/answer/79812?hl=en

11 Metatag-ek ▪Description ▪Keywords ▪Title (valójában nem metatag!) ▪Robots Forrás: https://support.google.com/webmasters/answer/79812?hl=enhttps://support.google.com/webmasters/answer/79812?hl=en

12 Statisztikai elemzések (1) ▪Átlag (Mean) 5,69; ▪Szórás 1,0715 ▪Medián 6, ▪Módusz 6, Google PageRank értékek Webometrics World Rank 2014 (db) Webometrics World Rank 2014 (%) 0510,43% 110,01% 2150,13% 3910,77% 49618,08% 5403333,92% 6442437,20% 7179815,12% 84854,08% 9320,27% Végösszeg11891 Forrás: Saját adatok és szerkesztés

13 Statisztikai elemzések (2) Forrás: Saját adatok és szerkesztés

14 Box Plot Forrás: Saját adatok és szerkesztés

15 Spearman-féle rangkorreláció Közepes sztochasztikus kapcsolat Forrás: Saját adatok és szerkesztés

16 Kendal - Eredmény: Gyenge sztochasztikus kapcsolat Forrás: Saját adatok és szerkesztés

17 WEBOMETRICS - Ranking of World Universities (1) ▪12 000 db rekord ▪173 ország ▪5 kontinens Forrás: Saját adatok és szerkesztés

18 WEBOMETRICS - Ranking of World Universities (2) Forrás: Saját adatok és szerkesztés

19

20 TOP 20 UNI Forrás: Saját adatok és szerkesztés

21 TOP 20 WEBOMETRICS Forrás: Saját adatok és szerkesztés

22 TOP 20 GPR Forrás: Saját adatok és szerkesztés

23 EU28 (1) Forrás: Saját adatok és szerkesztés

24 EU28 (2) Forrás: Saját adatok és szerkesztés

25 OECD (1) Forrás: Saját adatok és szerkesztés

26 OECD (2) Forrás: Saját adatok és szerkesztés

27 WEBOMETRICS – OECD – EU28 Forrás: Saját adatok és szerkesztés

28 WEBOMETRICS - Domain Forrás: Saját adatok és szerkesztés

29 Összefoglalás (1) ▪Közepes sztochasztikus kapcsolat GPR – WEBOMETRICS Forrás: Saját adatok és szerkesztés

30 Összefoglalás (1) ▪Észak-amerikai és ázsiai dominancia a WEBOMETRICS-ben Forrás: Saját adatok és szerkesztés

31 Összefoglalás (3) ▪További kutatást igényel  További metatagek irányában  Online stratégia területén  Földrajzi és gazdasági területek esetén

32 Köszönöm a figyelmet! Gödöllő, 2016 Losonczi György MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA

33 Irodalomjegyzék ▪Google (2008): Google keresőmotor-optimalizálási útmutató kezdőknek. (Online). http://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/www.google. hu/hu/hu/intl/hu/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide- hu.pdf (letöltve: 2010.május 13.) ▪Google (2015): Algoritmusok. (Online). https://www.google.com/insidesearch/howsearchworks/algorithms.html (letöltve: 2015. december 31.) ▪http://malinsky.eu/blog/wp-content/uploads/2012/04/webometrics.pngHarmadik listaelem helye


Letölteni ppt "FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK ONLINE MARKETING MULTIKULTURÁLIS ASPEKTUSAINAK FELTÁRÁSA MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA 2016.05.06."

Hasonló előadás


Google Hirdetések