Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: 2013. május.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: 2013. május."— Előadás másolata:

1 CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május

2 KONCEPCIÓ A Digitális Média Tények Könyve 2008 óta minden évben megjelenő periodika, mely átfogó képet nyújt a magyar és nemzetközi digitális médiapiac elmúlt egy évéről, és kutatási adatokra támaszkodva, edukatív formában foglalja össze a magyar digitális piac fejlődését leginkább meghatározó trendeket.

3 CÉLUNK A napi munka során közvetlenül hasznosítható, referenciaként szolgáló információ biztosítása, mely valódi hozzáadott értéket jelent a hirdetők számára. A Neo Interactive átfogó digitális médiapiaci szakértelmének erősítése a célcsoportban. Edukáción keresztül a piac fejlesztése.

4 CÉLCSOPORT Elsődleges célcsoport: –Megbízói/hirdetői oldal képviselői (marketingesek, üzleti döntéshozók) Másodlagos célcsoportok: -Médiaoldali szakemberek -Ügynökségi szakemberek -Felsőoktatási hallgatók (elsősorban gazdasági, kommunikációs és műszaki területen)

5 MITŐL EGYEDI? -Az egyetlen, teljes digitális médiapiacot átfogó ingyenes kiadvány -Unikális, saját szerkesztésű tartalom: nem hálózatos adaptáció, hanem a hazai szereplők közreműködésével készülő anyagok -Reaktív témák: a szerkesztéskor figyelembe vesszük az előző év megjelenésére kapott visszajelzéseket, így a tematika évente bővül, frissül -Önfenntartó: a projekt a hirdetésekből befolyó bevételből kerül megvalósításra

6 VIZUÁLIS MEGVALÓSÍTÁS A kiadvány fedőlapja reflektál a tematikára. A dizájn megtervezésekor annak elsődleges célja a koherencia megteremtése volt a megjelenés és tartalom között. Fontos volt számunkra, hogy a vizualitás ne csak illusztrálja, hanem strukturálja a tartalmat, és elősegítse a megértést. Külön hangsúlyt fektettünk az adatok vizualizálására: a kezdetektől úttörő módon, évente megújulóan, infografikusan jelenítünk meg minden grafikont a kiadványban, valamint a táblázatos tartalmakat vizuálisan is strukturált formában. Ugyan digitális média tényekről beszélünk, de fontosnak tartottuk a fizikai megjelenést, hogy a kiadvány mindig „kézzel fogható” és használható legyen. A B5 méretű könyv fedőlapja matt fóliázott, belső oldalai félfényes műnyomó papírra nyomottak, ezáltal tartós, ezzel is támogatva a hosszú távú mindennapi használhatóságot. Természetesen a Digitális Média Tények Könyve 2013 ingyenesen, digitális formátumban online is elérhető, letölthető, megosztható.

7 EREDMÉNYEK ban 6. megjelenés. -Kezdettől változatlan, 5000 nyomtatott példány. -„Remittenda” nincs, a teljes nyomtatott példányszám terjesztésre kerül (Kreatív magazinba behúzással és direkt terjesztéssel). -Folyamatosan növekvő online letöltés: a 2013-as megjelenést több mint 1600 alkalommal töltötték le az érdeklődők. -A kiadvány korábbi példányait évekre visszamenőleg megőrzik a hűséges olvasók, és gyűjtik a felsőoktatási könyvtárak.

8 KORÁBBI ÉVEK A Digitális Média Tények Könyve korábbi kiadványai megtekinthetőek a interactive.hu/neolab oldalon.www.neo- interactive.hu/neolab

9 A nevezett kiadvány digitális verziója a következő linken érhető el pdf formátumban:


Letölteni ppt "CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: 2013. május."

Hasonló előadás


Google Hirdetések