Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Idelyn Beliema tartalmi együttműködés, 2016. február.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Idelyn Beliema tartalmi együttműködés, 2016. február."— Előadás másolata:

1 Idelyn Beliema tartalmi együttműködés, február

2 Az Idelyn márka és missziója Az Idelyn Beliema termékcsalád professzionális és innovatív termékek széles skáláját biztosítja a nők számára intim higiéniájuk megőrzésére. A márka küldetése, hogy: megértse a női intim problémák okozta gátlásokat provokatív, nyílt beszélgetéseket kezdeményezzen a témában a nők nyíltan, felszabadultan, tabuk nélkül beszéljenek nőiségükről. Kihívás: az Idelyn nemzetközi felmérése alapján a nők nem tudnak nyíltan beszélni a nemi szervükről, nehezükre esik a saját testük elfogadása és sokszor nem merik megélni a nőiességüket.

3 A kampány célja

4 Mit kerestünk?

5 A megvalósítás fő pillérei Tartalom A kampány és a márka üzenetét tartalmi együttműködéssel mélyítettük el Formátum: infografika (3 db: NLC), szókereső (1 db: Vous), szerkesztőségi cikk (2 db: NLC, Vous) Display Figyelemfelkeltő, jól látható klasszikus display felületeket használtunk az ismertség gyors növelése érdekében Formátum: videóbanner, bridge banner Közösség A tartalmi elemeket a médiapartnerek Facebookon oldalán posztoltuk, párbeszédet kezdeményeztünk, ezzel segítve az erős közösségi bevonódást Oldalak: NLC, Vous, Hogyan legyek jó nő, Jónő Team Választott oldalak:

6 A megvalósítás részletei Display A cikkek mellett elhelyezett, beágyazott videót is tartalmazó klasszikus display felületek az ügyfél által készített videós tartalomra terelték a látogatókat, ahonnan egy microsite-ra (findthename.eu) navigálva adhatták le a szavazatukat a becses testrészükre, így ledöntve a fennálló tabukat! Közösség A szerkesztőségi tartalmakat és az ügyfél által készített videós tartalmat a Facebook oldalaikon is megosztották a szerkesztőségi partnereink,hogy beszélgetéseket kezdeményezzenek az aktív közösségi térben. Tartalom 1. hét: A szponzorált, provokatív hangvételű szerkesztőségi cikkekkel szembementünk az OTC szektor hagyományos szakértői megszólalásaival: „Mi köze Voldemortnak a puncimhoz – avagy miért nem becézgetjük a Tudjukmit?” „Fogtam egy tükröt, beterpesztettem és megnéztem a puncimat” 2. hét: További egyedi tartalmak készültek az intim témát feldolgozó látványos és kreatív megjelenítésében: NLC infografikák, például: „Kirándulás a lábaink közé” vagy „Adj nevet a vaginádnak!” Vous.hu „puncibecenév” szókereső

7 A megvalósítás képekben

8 Fogyasztói visszajelzések Igen,sajnos a prűdség és az álszentség még mindig jelen van!! […] A szexualitás a világ legtermészetesebb dolga kell, hogy legyen!!! Az élet sója! Köszönöm, nagyon jó cikk, igen merjünk beszélni róla! Tényleg nem értem, hogy miért nem lehet nevén nevezni a gyereket. Lányok vagyunk, ez azzal jár, hogy puncink van […]! Ezért tartunk itt... Pfuj, ilyenekről nem szabad beszélni. Szánalmas álszentség. Láttam tegnap ezt a videót, és az jutott eszembe róla, hogy azok a nők akik meg sem nevezik, vajon mit mondanak a gyereküknek? Milyen érdekes. Általában épp azok húzzák fel magukat az adott témájú cikken, akiknek szól. Source: Facebook fizetett posztok alatt publikált kommentek

9 Eredmények UU videó megtekintés +213% szavazat 200+ engagement 20+ earned szerkesztőségi tartalom Indirekt hatás: 379%-os piacrészedés növekedés az online, valamint a párhuzamosan futó január-februári TV kampány hatására!


Letölteni ppt "Idelyn Beliema tartalmi együttműködés, 2016. február."

Hasonló előadás


Google Hirdetések