Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben Előadó: Dávid Ilona, a GYSEV elnök-

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben Előadó: Dávid Ilona, a GYSEV elnök-"— Előadás másolata:

1 A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben Előadó: Dávid Ilona, a GYSEV elnök- vezérigazgatója

2 GYSEV: Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. Alapítva: 1872-ben Alapító: Erlanger Viktor báró Tulajdonosi összetétel: - Magyar Állam 65,5 % - Osztrák Állam 28,2 % - Strabag SE 6,2 %

3 A GYSEV Zrt. működési területe októbertől 2001: Sopron-Szombathely 2006: Szombathely- Szentgotthárd 2011: Rajka-Hegyeshalom- Porpác-Szombathely 2011: Szombathely-Kőszeg 2011: Szombathely- Zalaszentiván 2011: Körmend-Zalalövő

4 Megvalósult fejlesztések Sopron-Szombathely – 2010 Szombathely-Szentgotthárd – Uniós pályázat 85%-ban -48,6 milliárd forint összköltség -120 km/órás sebesség -Villamosítás, biztosító berendezések -Railjet is kipróbálta élesben

5 Modernizációs tervek Villamosítás 2015: - Rajka-Szombathely - Szombathely-Zalaszentiván Villamosítás 2020: - Körmend-Zalalövő (jelenleg nincs közlekedés) Kétvágányúsítás : - Győr-Sopron

6 Személyközlekedés színvonalának emelése JenbacherekBZ-k - Szombathely-Rajka, Szombathely-Kőszeg, Szombathely-Zalaszentiván - Kényelem, biztonság, sebesség, lehetőség a gyorsabb menetidőre

7 Schlieren-kocsik felújítása nyara óta - Új belső tér, kárpit - Klíma - Wifi (személyvonatokon Magyarországon elsőként) - Biztonsági ajtó (saját fejlesztés) - Saját erőből: 6 millió Ft/kocsi (49-ből 18 darab készült el)

8 Mintát szeretnénk teremteni 42 db P+R 150 db B+R Közös utastájékoztatás Közös jegyértékesítés Körmend állomás átépítése - közösen az önkormányzattal - közösen a Vasi Volánnal

9 Projekt neve: „Térségi infrastrukturális és infokommunikációs fejlesztések, intermodális közlekedési fejlesztés” Célja: új, a Körmend állomáshoz jóval közelebbi autóbusz állomás, csatlakozva a körmendi intermodális csomóponthoz Költségek: GYSEV beruházásban 137 millió Ft költséggel, A Vasi Volán konzorciumi partnereként. 90%-os uniós támogatással Új autóbusz-állomás Körmenden

10 P+R (187 db) és B+R (535 db) rendszer kiépítése a Szombathely- Szentgotthárd vasútvonalon, 11 településének vasútállomásán: 3 autóbuszöböl és 1 buszváró helyiség kialakítása P+R Busz- fordulók Kerékpár- tárolók Parkoló- helyek Hozzá- vezető utak Intermodalitás

11 -982 millió forintból (85% uniós támogatás) -8 helyszínen csapórudas sorompó -23 helyszínen LED-es izzók a hagyományos fénysorompók helyett -Járműdiagnosztikai berendezések vásárlása, telepítése (balesetek meg- előzése) Közlekedésbiztonsági projekt

12 Jelentős utasszám-emelkedés : 7,8% (magyar vonalak összesen) 2011 február 2012 február: 26% (Sopron- Szombathely) 2011 február 2012 február 20% (Szombathely- Szentgotthárd) 2011 február 2012 február 4% (Győr-Sopron)

13 GYSEV márkanév Business Superbrands díjas: tagú, független zsűri ítéli oda

14 Haydn, Széchenyi, Liszt, Sisi-mozdonyok

15 Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Dávid Ilona


Letölteni ppt "A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben Előadó: Dávid Ilona, a GYSEV elnök-"

Hasonló előadás


Google Hirdetések