Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Középpontban a fogyasztó Készítette:Farkasné Bálint Rózsa.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Középpontban a fogyasztó Készítette:Farkasné Bálint Rózsa."— Előadás másolata:

1 Középpontban a fogyasztó Készítette:Farkasné Bálint Rózsa

2 Jogszabályok Az Európai Parlament és Tanács 2005/29/EK Irányelve a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatról A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló tv évi XLVII tv Fogyasztóvédelmi törvény 1997.évi CLV tv Gazdasági reklám tevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló tv.2008.évi XLIII tv.

3 Folytatás… A kereskedelemről szóló 2005.évi CLXIV.tv Az üzletek működésének rendjéről,valamint az egyes üzlet nélkül folytatható tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 132/2007.(VI.13.)kormány rendelet

4 Alapvetések: TRI PARTIT megállapodások Együttműködési megállapodások Cél:a kereskedelmi tisztesség fokozása,hatékonyfellépés a jogsértőkkel szemben-3esetet nevesít a tv -a kereskedelmi gyakorlat nem felel meg a szakmai gondosság követelményének, -meg,tévesztős agresszív, -kötelező eljárást indítani,nevesítve 31 eset.

5 Változások: Felsorolás szerűen ami új a jogszabályokban Hatásköri változások ismertetése Felsorolás szerűen ami nem került be a jogszabályokba

6 Köszönöm megtisztelő figyelműket!


Letölteni ppt "Középpontban a fogyasztó Készítette:Farkasné Bálint Rózsa."

Hasonló előadás


Google Hirdetések