Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ."— Előadás másolata:

1 EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI

2 NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ

3 Rövidtáv, nagy aktivitás, márkaépítés és személyes élmény nélkül

4

5 EMÓCIÓ/EGO ALAPÚ MOTIVÁCIÓ

6

7 Akár hosszútáv, nagy aktivitás, márkaépítés, személyes élmény

8 PREMIUM APPLIKÁCIÓK

9 Kampány támogatás Facebook-on Márkagondolat bevésése

10

11 KOMM. CÉLOK A Hentesség fogalmát a SPAR-hoz kötni Vass Zsolt, SPAR sztár-hentes további népszerűsítése

12 STORY ÉS MECHANIZMUS MINDENEK FELETT

13 Miért lesz érdekes a hentes szakma? Szükséges egy story-platform, ami az ego-ra építkezik

14 „TE MILYEN HENTES LENNÉL?”

15

16 3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Nyugdíjas hölgy kiszolgálása – Edukációs kvíz

17 3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Késélező – Addiktív billenytűkoptatás

18 3 VIZSGA, 3 TÍPUSÚ GAMER Dekázó – Súlytippelés a logika és gyorsaság jegyében

19 MIÉRT JÁTSZANAK SOKAN, SOKÁIG ÉS SOKSZOR?

20 LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE ÉLMÉNY SZEMÉLYESSÉG NYEREMÉNY UTÁNKÖVETÉS

21 LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE Like és permission helye Mobil/tablet

22 MÉRÉSI RENDSZER / FELHASZNÁLÓI FOLYAMATOK MINTA

23 LIKE ELÖTT

24 LIKE UTÁN

25 ÉLMÉNY 3 különböző játék, 1 story 1 -1 karakter a szórakoztatásért Eredményhez kötött animációk

26 SZEMÉLYESSÉG

27 NYEREMÉNY külön játéktípusra globális eredményre napi nyertesek nyerő megosztás

28 UTÁNKÖVETÉS folyamatos notification az újabb bárdért db, melyből átkattintás született

29 EREDMÉNYEK Egyedi látogató: fő Több mint 6000 megosztás Oldalon töltött átlagos idő: 5:30 perc

30 AZÓTA IS BOLDOGAN ÉL, A FRISSHUS.HU-N..

31 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!

32 Nézze meg portfóliónkat! greenroom.hu Csatlakozzon hozzánk a Facebookon! facebook.com/greenroomhu


Letölteni ppt "EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések