Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miről szól a prezentáció? 1.Mi a legnagyobb probléma a KKV-knál? 2.Mi azaz OVP? Hogyan nyújt megoldást? 3.Hogyan és milyen eszközökkel vonjuk be a KKV-kat?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miről szól a prezentáció? 1.Mi a legnagyobb probléma a KKV-knál? 2.Mi azaz OVP? Hogyan nyújt megoldást? 3.Hogyan és milyen eszközökkel vonjuk be a KKV-kat?"— Előadás másolata:

1

2 Miről szól a prezentáció? 1.Mi a legnagyobb probléma a KKV-knál? 2.Mi azaz OVP? Hogyan nyújt megoldást? 3.Hogyan és milyen eszközökkel vonjuk be a KKV-kat? 4.Az OVP számokban 5.Mit nyújtunk a csatlakozó partnereknek? 6.Miért éri meg a partnereknek? 7.Az OVP-hoz csatlakozott vállalatok

3 MI A LEGNAGYOBB PROBLÉMA A MAGYARORSZÁGI KKV-KNÁL? 1.Minden problémát egyedül akarnak megoldani 2.Nehezen, vagy egyáltalán nem ismerik fel a vállalat valódi problémáit 3.A vállalkozók túlhajszoltak, a napi gondok miatt nem tudnak fejlődni 4.Minden kihívást házon belül próbálnak megoldani, ami minőségromlást és fókuszvesztést eredményez 5.A cégvezetők óriási tudás- és gyakorlathiánnyal küzdenek, módszereik lemaradtak a nemzetközi trendektől

4 Mi az az OVP és mi a célja? (KKV szempontból) Egy vállalkozásokat segítő program, amiben a vállalkozók egyszerűen és költséghatékonyan juthatnak üzleti tudáshoz, képzési anyagokhoz, valamint termékekhez és szolgáltatásokhoz. MI A CÉLJA?  Olyan termékeket és szolgáltatásokat ismertessen meg a vállalkozókkal, amik segítenek nekik a fejlődésben és a növekedésben  Képzési anyagok segítségével olyan üzleti tudáshoz juttassa őket, aminek eddig nem voltak birtokában, és ami létfontosságú a növekedéshez  Összekösse a vállalkozókat olyan cégekkel és megoldásokkal, amikkel eddig nem voltak kapcsolatban.

5 Hogyan működik az OVP? 0. Felkeressük Magyarország stabil, és a KKV-k szempontjából értékteremtő tevékenységet végző cégeit, hogy csatlakozzanak a programhoz 1. A programban résztvevő partnerek bemutatkozó termékeit vagy szolgáltatásait egy programba tereljük („becsomagoljuk”) 2. A programot igényes és gyakorlatias képzési anyagokkal bővítjük, hogy üzleti tudást juttassunk el a vállalkozókhoz 3. Számos marketing és értékesítési csatornán keresztül az OVP-hoz csatoljuk a magyar KKV-kat 4. Az értékesítést követően lehetővé tesszük a KKV-knak, hogy új termékeket vagy szolgáltatásokat ismerjenek meg költséghatékonyan (tulajdonképpen a partner cégekhez tereljük őket) OVP Termék Szolgáltatás Képzés KKV OVP-hez csatlakozó PARTNER

6 Ügyfélkezelési és értékesítési folyamat Telefonos kapcsolatfelvétel és állapotfelmérés -Felkutatjuk a cégben rejlő problémákat -Nyitott, konstruktív beszélgetést kezdeményezünk 2. Testreszabott programtájékoztató kiküldése -A programot, mint megoldást kínáljuk a problémáira -Bemutató anyagokat küldünk 3. Ügyfélkövetés -További tájékoztatás, felmerülő kérdésekre válaszolás -Értékesítés és kifogáskezelés

7 Ügyfélkezelési és értékesítési folyamat Számla kiküldése -Értékesítést követően megküldjük a számlát 5. Telefonos tájékoztatás és információnyújtás -Útbaigazítás a termékek és szolgáltatások használatát illetően -Kiemelt figyelmet szentelünk, későbbi upsell folyamatokat készítünk elő -Ügyféladatok átadása a partnernek 6. A program utánkövetése -A programban szereplő vállalatok telefonos utánkövetése az értékesítést követő: 10., 20., majd 45. napon

8 Marketing és értékesítési támogatás 1. Online PPC hirdetések Facebook- és AdWords PPC hirdetések (elsősorban remarketing eszközök, korábban kitesztelt célzási beállításokkal, megfelelő szegmentálással). 2. Szinergikus kampányok Együttműködésen alapuló kampányok bevonása a projektbe partnereink, üzleti támogatóink, és előadóink segítségével. 3. Szakmai cikkek Erőteljes média-jelenlét, valamint szakmai tartalom népszerűsítése saját csatornákon, és a médiapartnereink csatornáin keresztül. 4. Rendezvények A programot személyes kapcsolatteremtés, továbbá markáns szakmai jelenlét útján is népszerűsíteni fogjuk kapcsolatépítő, valamint KKV szegmensre célzó szakmai rendezvényeken és konferenciákon is. Szinergikus kampányok PPC hirdetések Szakmai cikkek Rendezvények OVP

9 Média és nyilvánosság-szervezés 1. Sajtóközlemények Az ügynökségünkkel közösen kidolgozott sajtóközlemények célja, hogy az OVP által nyújtott lehetőségekről a magyar vállalkozók minél szélesebb köre értesüljön, valamint általános tájékoztatást szerezzen. 2. Szakmai hangvételű cikkek A programban résztvevő partnereinkkel közösen olyan szakmai cikkeket fogunk megjelentetni médiapartnereinknél, amelyek a program egy-egy szegmensére koncentrálnak, és értékteremtő módon hívják fel a figyelmet üzleti problémákra, valamint a lehetséges megoldásokra. 3. Interjúk A programban résztvevő egyes partnerekkel interjút készítünk. Megbízott ügynökségünk:

10 Az OVP számokban  14 hónapig tart a program  vállalkozónak mutatjuk be a programot (telefonon keresztül)  200 döntéshozóval vesszük fel a kapcsolataot naponta  vállalkozót fogunk elérni a média segítségével.  egyedi látogató fogja megtekinteni a program weboldalát  4+ gazdasági portál támogatását élvezzük a program során  10+ cég vesz részt a programban termékével vagy szolgáltatásával  vállalatot csatolunk a programba a partnerekhez  cégből álló adatbázist használunk fel a program során  14 szervezet fogja támogatni a programunkat  15 sajtóközlemény fog megjelenni az országos médiában  40+ szakmai cikket fogunk megjelentetni a program ideje alatt

11 Mit biztosítunk a csatlakozó partnereknek? Közvetlen bemutatás -Professzionális call-center munkatársakkal dolgozunk vállalkozásnak lesz közvetlenül bemutatva partnerünk 2. Lead-generálás (értékesítés-támogatás) -A program során folyamatosan vállalatokat terelünk partnereink felé -Hatékony, segítőkész ügymenetet biztosítunk számunkra 3. Hatékony kapcsolatteremtés olyan vállalkozóval kötjük össze partnereinket, akik később ügyfélként maradhatnak a cégnél

12 4. Erőteljes online jelenlét -Partnereink logóját közel , vállalkozás és cégfejlesztés iránt érdeklődő személy fogja látni az OVP oldalán 5. Kiemelt PR és marketing érték -Kiemelt partnereinket megnevezzük a megjelenő sajtóanyagokban Mit biztosítunk a csatlakozó partnereknek? 2.

13 Mit kérünk a csatlakozó partnerektől? Termék vagy szolgáltatás logója (márka logó) -A programhoz partnerként csatlakozó vállalat logójának felhasználási lehetőségét a program weboldalán 2. Felkészítő / termékismertető anyagot -Rövid és lényegre törő termékbemutató dokumentációt -Minden, az ügyfelek számára lényeges információ elsajátításához 3. Terméket vagy szolgáltatást -Egy önmagában is értéket képviselő, minőségi terméket vagy szolgáltatást, amely a KKV szegmensét célozza

14 4. Kijelölt kapcsolattartót -Kijelölt kapcsolattartó segítségét kérjük a programhoz, aki a programszervezőkkel kommunikál 5. Terjesztést -Szerepvállalást a program népszerűsítésében Mit kérünk a csatlakozó partnerektől? 2.

15 A programhoz csatlakozott partnerek És az ön vállalata?

16 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Miről szól a prezentáció? 1.Mi a legnagyobb probléma a KKV-knál? 2.Mi azaz OVP? Hogyan nyújt megoldást? 3.Hogyan és milyen eszközökkel vonjuk be a KKV-kat?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések