Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Márkaépítés 2015 konferencia 2015.05.28. Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Márkaépítés 2015 konferencia 2015.05.28. Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat."— Előadás másolata:

1 Márkaépítés 2015 konferencia 2015.05.28. Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat

2

3 Médiaköltés Reklám Piackutatás Marketing büdzsé Emberi erőforrás Rendezvények. Online költés Kötelező minimum Láthatóság megőrzése Kivárás

4 „TE OLYAN OKOS VAGY!”

5

6 A mérhetőség fétise

7 Algoritmusok Automatizálás Paid media Impulzus

8 Párbeszéd Bizalomépítés Érdeklődés Krízis- & kockázatkezelés Storytelling Earned media Reputáció Menedzsment funkciók Vállalati célok & Vállalati értékek CSR PA (Public Affairs)

9 MARKETING (impulzust kelt) PR (érdeklődést kelt) Értékesítés Fogyasztó FÉLKARÚ ÓRIÁSOK VÁGY

10 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Bőhm Kornél, Spindoc Kommunikációs Hálózat bohmk@spindoc.hu


Letölteni ppt "Márkaépítés 2015 konferencia 2015.05.28. Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat."

Hasonló előadás


Google Hirdetések